БУ Велосипед 28″ Merida Silex 4000 2022
SILEX 4000, модель початкового рівня серед карбонових SILEX, має ту ж випробувану та відзначену нагородами повністю карбонову раму, що і два його старші брати, але завдяки грамотному вибору компонентів, він доступний за дуже привабливою ціною. Комфортна та стабільна геометрія робить SILEX ідеальним для тривалих подорожей. Колеса 700c, оснащені швидкими гравійними шинами, дозволяють нашому SILEX легко долати кілометри будь-якою дорогою.
Є певна краса в тому, щоб просто кататись, не стежачи за часом, їхати туди, куди хочеться. Для цих поїздок є сенс випробувати удостоєний безлічі нагород SILEX; наш найзручніший і універсальний шосейний велосипед. Завдяки сучасній геометрії, натхненній МТБ, довгій верхній частині та рульовій колонці, а також короткому виносу керма, він забезпечує маневреність та впевненість в управлінні.
Незважаючи на те, що SILEX часто зустрічається на тривалих гравійних та нерівних дорогах, а також у поїздках на велосипедах, SILEX також знайшов сильних шанувальників серед поціновувачів комфортної їзди дорогою, а також серед пасажирів приміських поїздів та ткачів міського транспорту. Більш міцна колісна альтернатива 650b SILEX 700c змогла здобути кілька перемог у тестах, а також нагороди за комфорт та повертається у вигляді повністю завантаженого та бездротового перемикання SILEX + LIMITED.
«Класичний» 700c SILEX також справив враження на пресу тим, що 400 здобув перемогу в тестах Cycling Plus, отримавши сертифікат, що має «величезні веселощі», «чудову позицію при їзді» і «чудову керованість на бездоріжжі».
Особливості:
- Карбонова рама та вилка
- Колеса 700с для збалансованої керованості на бездоріжжі
- Внутрішнє проведення, щоб простіше розмістити багаж
- Комфортна геометрія для довгих годин у сідлі
- Геометрія зі світу MTB для відмінного управління бездоріжжям
- Три бонки для прапоротримачів на пір’ї вилки
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 4000 2022 з хорошою ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
50 |
53 |
56 |
St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
548 |
564 |
580 |
600 |
620 |
CS Довжина пір’їв Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
71 |
71 |
71 |
71 |
71 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
74 |
74 |
BD Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
160 |
180 |
200 |
220 |
240 |
Fl Довжина вилки Mm |
398 |
398 |
398 |
398 |
398 |
R Річ Mm |
379 |
390 |
400 |
415 |
430 |
S Стак |
588 |
607 |
626 |
645 |
664 |
WB Колісна база Mm |
1027 |
1044 |
1061 |
1082 |
1104 |
Sh Стендовер Mm |
706 |
736 |
765 |
794 |
822 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
160-166 |
167-173 |
174-180 |
181-187 |
188-200 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Технології Merida Silex 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність кермового керування життєво важлива для безпечного та впевненого керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Більший діаметр гарнітури внизу у поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть покладати на кермову колонку, і все це без зайвої ваги. Він дозволяє легко встановлювати конічні вилки та забезпечує точне та впевнене кермо.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON – це особливий вид вуглецевого волокна, в якому ми додаємо дуже маленькі наночастки в смолу, яка пов’язує окремі вуглецеві волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити удароміцність готового вуглецевого волокна на 40%, що дозволяє нам створювати міцніші та легші композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеда.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладки. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, надає чистого та акуратного вигляду і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він зарекомендував себе як основний вибір, коли на порядку денному стоїть максимальна продуктивність. Маючи це на увазі, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, акумулятор та інші невеликі налаштування, які потрібні системі.
AWS
Це метод, який ми використовуємо для виробництва наших рам із вуглецевого волокна. По-перше, вуглеволокно, з якого складається рама, укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню без складок, видаляючи будь-які порожнечі між шарами вуглецю, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого виходить міцніша і легка рама.
F-MOUNT
Можливість перетворити свій велосипед на всепогодний приміський автомобіль з бризковиками та іншими пристроями може бути справжнім плюсом, особливо при регулярній їзді мокрими і, можливо, брудними дорогами і трасами. Для полегшення встановлення деякі наші велосипеди обладнані F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення для фурнітури роблять додавання бризковиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризковики.
C-MOUNT
Подібно до нашого F-MOUNT, де різні точки кріплення для крил є частиною пропозиції рами, велосипеди, обладнані C-MOUNT, мають вже вбудовані точки кріплення для заднього багажника, що робить установку швидкою, простою та надійною. C-MOUNTS – це додаткова функція, яка підвищує повсякденну універсальність, збільшуючи вантажопідйомність вашого велосипеда, що ідеально підходить для поїздок на роботу та за покупками. Зауважте, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні задні багажники.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах з вуглецевого волокна, є ребристим елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним супортом і рамою. Алюмінієва деталь допомагає відводити тепло від гальмівної системи та швидко відводить його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках та при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку кожна секунда, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором під час перемоги або поразки, тому ми дивимося на кожен аспект наших оправ, щоб зробити їх максимально гладкими. Використовуючи затискний механізм підсідальної стійки, який фіксує стійку за допомогою клина всередині самої рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійки, роблячи раму аеродинамічнішою, а також краще виглядає.