БУ Велосипед 29″ Merida One-Forty 500 2023
Трейл-райдинг – це рух далі і швидше, ніж будь-коли раніше. Абсолютно новий ONE-FORTY 500 заохочує вас до цього завдяки повністю алюмінієвій рамі з нашою радикально новою геометрією траси, яка однаково добре очищає найскладніші підйоми та рве високогірні стежки. Немає сенсу виходити туди, якщо ви не можете повернутись, тому ми встановили високоякісний комплект, який забезпечує надійну роботу. Marzocchi і RockShox подбають про підвіску, в той час як широкодіапазонна 11-швидкісна трансмісія Shimano перетворює ваші зусилля в рух, а чотирипоршневі гальма перетворюють найлегший дотик на повільний.
Новий ONE-FORTY – досконалий трейловий велосипед, створений для найскладніших трас у світі. Це вершина сучасного трейлового катання, з дуже крутим кутом сидіння 80°, низькою передньою частиною та кареткою, що дозволяє долати найскладніші підйоми, у той час як збільшений виліт для всіх розмірів і добре збалансований кут нахилу голови 65° означають це все ще більш ніж здатне розірвати будь-який спуск.
З нашою новою системою розмірів райдери можуть використовувати раму з більш довгим або коротким вильотом незалежно від їх зросту, а підвіска стає прогресивнішою в міру збільшення розміру, щоб краще впоратися з більш важкими гонщиками. Ми також зосередилися на зниженні ваги та швидкості прокатки для підвищення ефективності.
Всі велосипеди поставляються з довгохідними стійками-крапельницями, прокладкою кабелю WIRE PORT, надійною кареткою з різьбленням та вбудованим сховищем інструментів, а також карбоновими рамами з магнітними фляготримачами FidLock.
Геометрія
Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
Tt Верхня труба Mm |
532 |
559 |
586 |
618 |
649 |
Cs Довжина пір’я Mm |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
Bd Провис каретки Mm |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
Fl Довжина вилки Mm |
557 |
557 |
557 |
557 |
557 |
R Річ Mm |
426 |
453 |
480 |
509 |
535 |
S Стак Mm |
607 |
607 |
607 |
616 |
629 |
Wb Колісна база Mm |
1177 |
1204 |
1232 |
1265 |
1298 |
Sh Стендовер Mm |
730 |
735 |
738 |
735 |
730 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
152-160 |
161-168 |
169-177 |
175-187 |
186-198 |
Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
Технології Merida One-Forty 500:
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ПОТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та надзвичайно міцні рами.
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з однієї сторони. Вони дозволяють надійно зафксувати елементи підвіски, без ризику просковзевання із іншої сторони.
P-FLEX
Поєднання матеріалів та труб особливої форми, дозволяє рамі вигинатися біля сідла та нижніх пір’їв. Завдяки цьому, вдалося знизити вагу та додати жорсткості у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, яка використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для важких і/або важчих райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризк із заднього колеса. Це додаток до стандартного, короткого крила, який допоможе захистити підвіску і кабелі та подовжити строк їх служби.