Гарантія

Гарантiйнi зобов’язання

 

 

На придбаний Вами велосипед MERIDA надається гарантія (від дати продажу велосипеда першому покупцю):

• Обмежена довічна гарантія при тріщинах або розриви на всіх карбонових та алюмінієвих рамах.
• 5 років гарантії для карбонових та алюмінієвих вилок
• 3 роки гарантії при тріщинах рами на двопідвісних велосипедах, з ходом підвіски від 140 мм
• 1 рік гарантії при тріщинах рами всіх моделей для dirt-джампінгу та запчастин що мають на собі маркування MERIDA
• 1 рік гарантії на фарбування та наклейки

При виникненні гарантійного випадку, MERIDA залишає за собою право надати аналогічну модель рами у доступному кольорі; у випадку якщо такої немає у наявності – модель з аналогічними характеристиками у наявному на момент запиту кольорі.

Гарантійні претензії щодо амортизаторів, амортизаційних вилок та інших брендованих запчастин, будуть розглянуті безпосередньо українським представником виробника компонентів.

У будь-якому гарантійну випадку слід звертатися до веломагазину, де був придбаний Ваш велосипед, і який є офіційним представником MERIDA, де Вам нададуть відповідь на ваш запит.

 

Гарантія Merida не поширюється:

  • Компоненти, які не є брендованими Merida (див. нижче)
  • Природний знос
  • Пошкодження, спричинені нещасними випадками, недбалістю або зловживанням
  • Неправильна збірка
  • Неправильне подальше технічне обслуговування; всі велосипеди повинні обслуговуватися авторизованим дилером Merida, первинне обслуговування протягом 6 місяців після покупки. Компоненти підвіски повинні щорічно обслуговуватися офіційним дилером.
  • Модифікація або зміна рами або оригінальних компонентів
  • Прямі, випадкові або непрямі збитки, включаючи збитки за травми, пошкодження майна або економічні збитки
  • Витрати на роботу з заміни або переналагодження деталей
  • Транспортні витрати на заміну деталей

 

Вимоги виконання гарантійних зобов’язань:
Гарантія виробника розповсюджується тільки для першого власника велосипеда, при наявності касового чека, та технічного паспорту велосипеда з вказаною датою покупки, адресою продавця, назвою моделі та серійним номером рами.

 

Умови відмови в виконанні гарантійних зобов’язань:

Гарантія розповсюджується тільки на велосипеди, які обслуговуються в офіційних веломайстернях представника MERIDA.

  • Якщо обслуговування чи сервіс здійснюється не в сертифікованій майстерні, компанія Merida має право відмовити у гарантійному випадку.
  • Право на гарантійний ремонт не надається при використанні у змаганнях, стрибках та при надмірних навантаженнях. Гарантійні зобов’язання при використанні велосипеда у змаганнях надаються тільки у випадку використання карбонових рам усіх типів гоночних, циклокросових, гірських велосипедів із жорсткою та повною підвіскою.
  • Гарантія не покриває вартість робіт, перевезення та будь-які інші витрати, не пов’язані безпосередньо з гарантійним випадком.
  • Гарантія не покриває випадки пошкоджень від зносу, нехтування технічним обслуговуванням, падінь/нещасних випадків, невірного налаштування чи неправильного використання у результаті зміни комплектації велосипеда, встановленням інших чи додаткових компонентів.
Всі результати пошуку