Слава королеві. Останній BIG.NINE 10K – це наш сучасний погляд на хардтейл для перегонів по пересіченій місцевості, готовий з впевненістю долати найскладніші траси завдяки повністю переробленій конструкції рами. Завдяки прогресивній геометрії та розмірам AGILOMETER він забезпечує безжально ефективну роботу на підйомах з більшою здатністю спускатися, ніж будь-коли раніше, а також з більшою стомлюваністю, що знижує податливість. Наша найлегша рама з вуглецевого волокна CF5 оснащена еталонними компонентами для перегонів по пересіченій місцевості; Нова вилка RockShox SID SL Ultimate, трансмісія XX SL T-Type та карбонові колеса Reynold.
Катання на гірських велосипедах — одна з найрізноманітніших велосипедних дисциплін і, ймовірно, найвибагливіша, коли йдеться про обладнання. У той час як велосипеди з повною підвіскою пропонують чудові ходові якості, класичний хардтейл залишається одним із найчистіших інструментів для роботи.
Наша лінійка BIG.NINE, оснащена колесами 29er, поставляється з карбону та алюмінію та має кілька варіантів геометрії. Оновлений BIG.NINE з карбоновою рамою CF та алюмінієвою рамою LITE пропонує дійсно сучасну геометрію зі збільшеним кліренсом та стійкістю при керуванні, щоб краще справлятися з жорсткими гоночними трасами сьогодні, з варіантами TR, готовими до спуску по пересіченій місцевості, які збільшують хід вилки та додають агресивні шини та опорні стійки.
Більш розслаблена геометрія BIG.NINE TFS і SPEED забезпечує зручнішу вертикальну посадку. Наші класичні хардтейли складають основу нашого асортименту та демонструють величезний досвід та знання, які ми змогли отримати за майже півстоліття виробництва велосипедів. Асортимент BIG.NINE символізує симбіоз сучасної технології виробництва рам, уваги до деталей та майстерності «Зроблено в Тайвані».
Характеристики:
Наша найлегша рама з вуглецевого волокна CF5 із зазором між шинами 2,4 дюйма.
Прогресивна геометрія з розміром AGILOMETER для впевненого поводження.
Вилка RockShox SID SL з ходом 100 мм та дистанційним блокуванням.
12-ступінчаста трансмісія Wireless SRAM XX Eagle SL T-type.
Легка колісна пара Reynolds з ободами з вуглецевого волокна.
Ланцюгова система з вимірювачем потужності.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine 10K 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами
S
M
L
XL
XXL
Розміри покришок
29″
29″
29″
29″
29″
Розмір рами (сантиметр)
38
44
48
53
58
St Підсідельна труба Mm
380
410
440
470
500
Tt Верхня труба Mm
591
611
633
655
678
Cs Довжина пір’я Mm
403
433
436
439
442
Hta Кут рульової колонки Гр
68
68
68
68
68
Sta Кут підсідельної труби Гр
75.3
75.3
75.3
75.3
75.3
Bd Провис каретки Mm
65
65
65
65
65
Ht Висота рульової склянки Mm
95
95
105
115
125
Fl Довжина вилки Mm
506
506
506
506
506
R Річ Mm
432
452
472
492
512
S Стак Mm
606
606
615
624
634
Wb Колісна база Mm
1123
1146
1173
1199
1226
Sh Стендовер Mm
704
704
710
731
752
Таблиця розмірів
Розмір рами
S
M
L
XL
XXL
Зріст, см
156-171
166-178
174-186
182-194
190-200
Діаметр коліс
29″
29″
29″
29″
29″
Технології Merida Big.Nine 10K
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.