MERIDA Big.Nine 10K 2026 — це гоночний крос-кантрійний велосипед преміумкласу, створений для тих, хто прагне максимальної швидкості, ефективності та точності керування. Карбонова рама третього покоління BIG.NINE CF5 III відрізняється неймовірною жорсткістю та легкістю, завдяки чому кожен оберт педалей передає потужність без втрат.
Амортизаційна вилка Fox 32 SC Factory Air забезпечує чутливу роботу та стабільність на технічних ділянках. Система дистанційного блокування дозволяє миттєво перемикатися між режимами амортизації без відриву рук від керма.
Велосипед обладнаний бездротовою трансмісією Shimano XTR M9250 у конфігурації 1×12, що гарантує швидке та точне перемикання передач без дротів. Карбонова система Shimano XTR M9200 з передньою зіркою на 30 зубів та касетою 9–45T забезпечує широкий діапазон передач для будь-якого рельєфу.
Потужні гідравлічні гальма Shimano XTR M9220 з роторами 180 мм дарують відмінний контроль і впевнене гальмування на спусках. Колеса Reynolds Blacklabel 309 XC Pro Carbon з шириною 30 мм та технологією tubeless ready поєднують неймовірну легкість, жорсткість і довічну гарантію від виробника.
На велосипед встановлені легкі шини Maxxis Rekon Race 29×2.4″ WT з компаундом 3C MaxxTerra і захистом EXO, які забезпечують швидкий накат і надійне зчеплення на сухих трасах. Кокпіт FSA SIC CF виконаний з карбону, має інтегровану конструкцію та ширину 760 мм, що додає точності у керуванні.
Сідло Prologo Scratch M5 PAS Nack створює оптимальний баланс між комфортом і спортивною посадкою, а карбоновий підсідельний штир FSA SL-K підкреслює легкість та високий клас компонування.
MERIDA Big.Nine CF5 — це велосипед без компромісів, створений для професійних гонок, марафонів і складних крос-кантрійних трас. Ідеальний вибір для спортсменів, які цінують швидкість, технології та досконалу інженерію в кожній деталі.
Особливості:
Найлегша карбонова рама CF5 – розроблена для професійних перегонів, забезпечує неймовірну жорсткість при мінімальній вазі та підтримує покришки до 2.4″ для кращого зчеплення на трасі.
Прогресивна геометрія з Agilometer – забезпечує впевнену керованість на високій швидкості та стабільність на спусках, ідеальна для сучасних гоночних трас.
Амортизаційна вилка Fox 32 SC Factory з ходом 100 мм і дистанційним блокуванням – гарантує точність керування та максимальну ефективність при педалюванні.
Бездротова трансмісія Shimano XTR Di2 12-speed – найсучасніша електронна система перемикання, що забезпечує миттєве та точне переключення.
Карбонова колесна пара Reynolds – легка, міцна та швидка, створена для максимального прискорення та контролю.
Цілісний карбоновий кокпіт FSA NS SIC – зменшує вагу, підвищує жорсткість і покращує аеродинаміку.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine 10K 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
Розмір рами
S
M
L
XL
XXL
Розміри покришок
29″
29″
29″
29″
29″
Розмір рами (сантиметр)
38
44
48
53
58
St Підсідельна труба Mm
380
410
440
470
500
Tt Верхня труба Mm
591
611
633
655
678
Cs Довжина пір’я Mm
403
433
436
439
442
Hta Кут рульової колонки Гр
68
68
68
68
68
Sta Кут підсідельної труби Гр
75.3
75.3
75.3
75.3
75.3
Bd Провис каретки Mm
65
65
65
65
65
Ht Висота рульової склянки Mm
95
95
105
115
125
Fl Довжина вилки Mm
506
506
506
506
506
R Річ Mm
432
452
472
492
512
S Стак Mm
606
606
615
624
634
Wb Колісна база Mm
1123
1146
1173
1199
1226
Sh Стендовер Mm
704
704
710
731
752
Таблиця розмірів
Розмір рами
S
M
L
XL
XXL
Зріст, см
156-171
166-178
174-186
182-194
190-200
Діаметр коліс
29″
29″
29″
29″
29″
Технології Merida Big.Nine 10K:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.