Велосипед 29″ Merida Big.Nine 3000 2026
Merida BIG NINE 3000 — це високоякісний гірський велосипед категорії XC+Trail, створений для швидкості, ефективності та контролю на трасі. Він оснащений легкою та жорсткою карбоновою рамою BIG.NINE CF3 III, яка підтримує колеса 29×2.4″, має вісь 148×12 мм і стандарт каретки BSA.
Спереду встановлена повітряна вилка RockShox Judy Gold RL з ходом 100 мм, конусним штоком, офсетом 51 мм та дистанційним блокуванням. Це дозволяє точно налаштовувати амортизацію під стиль катання.
За гальмування відповідають надійні гідравлічні дискові гальма Shimano MT200 з двопоршневими каліперами та роторами Shimano RT10 діаметром 180 мм спереду та ззаду.
Трансмісія побудована на компонентах Shimano Deore M6100 у конфігурації 1×12. Спереду встановлені шатуни Shimano Deore MT512 з однією зіркою на 32 зубці та кареткою Shimano BB-MT-501. Ззаду працює касета Shimano Deore M6100 з діапазоном 10–51Т у поєднанні з ланцюгом KMC X12. Перемикання забезпечують задній перемикач та шифтер Shimano Deore M6100.
Кермо — плоске алюмінієве MERIDA EXPERT CC шириною 760 мм, у комплекті з виносом MERIDA TEAM CC III довжиною від 60 до 80 мм (залежно від розміру рами). Рульова система — інтегрована Acros ICR MERIDA з верхнім та нижнім ущільненням IPS.
Колеса зібрані на ободах MERIDA COMP CC II внутрішньою шириною 25 мм, готових до безкамерного використання (tubeless ready) та вже обладнаних стрічкою Stans 25mm. Втулки — Shimano TC500-B (передня, 110×15 мм) та Shimano TC500-MS-B (задня, 148×12 мм) з кріпленням Centerlock. Задня вісь — MERIDA EXPERT TR зі знімним важелем, який одночасно є ключем на 6/4 мм. Спиці виконані з чорної нержавіючої сталі.
Покришки — Maxxis Rekon Race 29×2.4″ (дротові), які чудово підходять для крос-кантрі перегонів. Камери — CST Ultralite.
Сідло — спортивне MERIDA COMP SL з кріпленням V-mount, підсідельний штир алюмінієвий MERIDA COMP CC діаметром 30.9 мм із нульовим зміщенням. Затискач підсідельного штиря — MERIDA EXPERT.
У комплекті також є алюмінієвий дзвінок YWS-Alloy, проте педалі не постачаються. Максимальна допустима загальна вага райдера разом із велосипедом і спорядженням становить 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine 3000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
38 |
44 |
48 |
53 |
58 |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
591 |
611 |
633 |
655 |
678 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
403 |
433 |
436 |
439 |
442 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
68 |
68 |
68 |
68 |
68 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
| Bd Провис каретки Mm |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
| R Річ Mm |
432 |
452 |
472 |
492 |
512 |
| S Стак Mm |
606 |
606 |
615 |
624 |
634 |
| Wb Колісна база Mm |
1123 |
1146 |
1173 |
1199 |
1226 |
| Sh Стендовер Mm |
704 |
704 |
710 |
731 |
752 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine 3000:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.