Велосипед 29″ Merida Big.Nine 60 2026
Merida BIG NINE 60 — це гірський велосипед категорії XC+Trail, оснащений 29-дюймовими колесами та алюмінієвою рамою BIG.NINE TFS V. Конструкція рами легка та міцна, із стандартом каретки BSA та віссю 135×9 мм.
Велосипед обладнаний сучасною повітряною вилкою X-Fusion Migo 32 Air з ходом 120 мм, можливістю блокування та сумісністю з колесами шириною до 2.4 дюйма. Гальмівна система побудована на надійних гідравлічних дискових гальмах Shimano MT200 з роторами діаметром 160 мм.
Трансмісія у виконанні Shimano CUES U4000 має 18 швидкостей (схема 2×9). Спереду встановлені шатуни Shimano Cues U4002 із подвійною зіркою 36/22Т, у поєднанні з кареткою Shimano UN101 LL123. Ззаду стоїть касета SunRace U98 CS-U98 із діапазоном 11–36Т, у парі з ланцюгом KMC xGlide. Перемикання передач забезпечують передній та задній перемикачі Shimano CUES U4000 / U3020, якими керують шифтери Shimano CUES U4000.
Кермо алюмінієве MERIDA CC шириною від 720 до 760 мм (залежно від розміру рами), у комплекті з виносом MERIDA COMP CC довжиною 50–70 мм. Ергономічні гріпси MERIDA COMP TR забезпечують комфорт під час тривалих поїздок.
Колеса зібрані на алюмінієвих ободах MERIDA COMP CC II внутрішньою шириною 25 мм, які мають готовність під безкамерне використання (tubeless ready). Втулки — Shimano TX505 (Centerlock), спиці — сталеві. Покришки — Kenda Booster 29×2.4″, що забезпечують чудове зчеплення на різних типах ґрунту.
Сідло — спортивне MERIDA COMP SL, підсідельний штир алюмінієвий MERIDA COMP CC діаметром 30.9 мм із швидкознімним затискачем. У комплекті також йдуть педалі VP VPE 536 та алюмінієвий дзвінок.
Максимальна загальна вага райдера разом із велосипедом та спорядженням становить 135 кг.
Купити Велосипед 29 ” Merida Big.nine 60 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
370 |
430 |
470 |
510 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
570 |
590 |
610 |
630 |
650 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
73 |
73 |
73 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
100 |
115 |
130 |
145 |
160 |
| Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
| R Річ Mm |
382 |
398 |
414 |
429 |
445 |
| S Стак |
614 |
628 |
642 |
656 |
670 |
| WB Колісна база Mm |
1069 |
1090 |
1110 |
1131 |
1152 |
| Sh Стендовер Mm |
679 |
727 |
763 |
800 |
843 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
151-168 |
163-175 |
171-184 |
180-192 |
188-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine 60:
РУЛЬОВИЙ СТАКАН X-TAPER
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ та нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладка зварювання, іноді її називають “зварюванням у два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий та органічний вигляд рами. На перший погляд, навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з вхідними плавними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Велосипеди з технологією F-Mount мають інтегровані кріплення крил, що роблять їхню установку швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціальних крил).
ДРОПАУТ K-MOUNT
Інтегроване кріплення на нижньому пері для підніжки MERIDA (або будь-якої іншої сумісної підніжки).
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Велосипеди з технологією C-Mount мають інтегровані кріплення багажника, що роблять його встановлення швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціального багажника).
TFS – СИСТЕМА ТЕХНОФОРМІНГУ
Техноформінг – механічний формувальний процес, де профіль труби формується за допомогою особливої прес-форми у поєднанні з металевою внутрішньою основою.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо мінімум алюмінію 6061. В результаті з’являється можливість робити легкі та просунуті рами. Ми використовуємо додаткову термообробку та батовані труби із двома параметрами товщини стінок для виробництва легких та жорстких рам.