Велосипед 29″ Merida Big.Nine 7000 2026
Merida BIG NINE 7000 — це високотехнологічний гірський велосипед категорії XC+Trail, розроблений для спортсменів і вимогливих райдерів, яким потрібна максимальна ефективність та сучасні рішення. Легка і жорстка рама BIG.NINE CF3 III виготовлена з карбону, підтримує колеса 29×2.4″, має стандарт осі 148×12 мм і каретку BSA.
Амортизація представлена преміальною повітряною вилкою Fox 32 SC Performance з ходом 100 мм, конусним штоком, офсетом 44 мм і дистанційним блокуванням у двох позиціях, що забезпечує відмінний баланс жорсткості та контролю на трасі.
Гальмівна система побудована на гідравлічних дискових гальмах Shimano SLX M7100 із двопоршневими каліперами. Спереду встановлений ротор Shimano RT54 на 180 мм, ззаду — 160 мм, що гарантує потужне й стабільне гальмування.
Особливістю моделі є електронна трансмісія Shimano Deore Di2 у конфігурації 1×12. Вона включає бездротовий задній перемикач Shimano Deore Di2 M6250 SGS та шифтер тієї ж серії. Живлення забезпечує акумулятор Shimano Di2 BT-DN320, а зарядка здійснюється через Shimano EC-DN100. Трансмісія доповнена шатунами Shimano Deore M6100 із 32-зубою зіркою, касетою Shimano Deore M6100 10–51Т та ланцюгом KMC X12.
Керування велосипедом забезпечує плоске алюмінієве кермо MERIDA EXPERT CC шириною 760 мм у поєднанні з виносом MERIDA TEAM CC III, який має інтегроване кріплення MERIDA Smart Mount. Рульова колонка — інтегрована Acros ICR MERIDA з верхнім і нижнім ущільненням IPS.
Колеса зібрані на ободах MERIDA EXPERT CC II (25 мм внутрішньої ширини), що підтримують безкамерну систему (tubeless ready). Ободи вже оснащені стрічкою Stans 25 мм, проте клапани не входять у комплект. Втулки — Shimano TC500-B (передня, 110×15 мм) та Shimano TC500-MS-B (задня, 148×12 мм) з кріпленням Centerlock. Спиці виконані з подвійно батованої чорної нержавіючої сталі з чорними ніпелями.
Покришки — високопродуктивні Maxxis Rekon Race 29×2.4″ WT у версії tubeless ready, з компаундом 3C MaxxTerra та захистом EXO, що забезпечують низький опір коченню та чудове зчеплення на трейлах. Камери — CST Ultralite.
Сідло — преміальне Prologo Akero R PAS, виготовлене з перероблених матеріалів, з кріпленням V-mount, у комплекті з інтегрованим мультитулом MERIDA Multitool та сідловим боксом. Підсідельний штир — карбоновий FSA SL-K діаметром 30.9 мм із нульовим зміщенням, фіксується затискачем MERIDA EXPERT.
У комплекті також є алюмінієвий дзвінок YWS-Alloy та адаптер V-mount. Педалі не постачаються. Максимальна загальна вага райдера разом із велосипедом і спорядженням становить 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine 7000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
38 |
44 |
48 |
53 |
58 |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
591 |
611 |
633 |
655 |
678 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
403 |
433 |
436 |
439 |
442 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
68 |
68 |
68 |
68 |
68 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
| Bd Провис каретки Mm |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
| R Річ Mm |
432 |
452 |
472 |
492 |
512 |
| S Стак Mm |
606 |
606 |
615 |
624 |
634 |
| Wb Колісна база Mm |
1123 |
1146 |
1173 |
1199 |
1226 |
| Sh Стендовер Mm |
704 |
704 |
710 |
731 |
752 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine 7000:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.