Велосипед 29″ Merida Big.Nine 80 2026
Merida BIG NINE 80 — це сучасний гірський велосипед для XC та Trail із колесами діаметром 29 дюймів та алюмінієвою рамою BIG.NINE TFS V, що поєднує легкість і міцність.
Велосипед обладнаний пружинно-масляною вилкою RockShox Judy TK з ходом 100 мм, можливістю блокування та офсетом 46 мм, яка підтримує шини до 29×2.4″. Це забезпечує стабільність і контроль на різних типах трас.
Гальмівна система представлена гідравлічними дисковими гальмами Shimano MT200 з роторами діаметром 160 мм спереду та ззаду, що гарантують надійне гальмування за будь-яких умов.
Трансмісія побудована на компонентах Shimano CUES U4000 у конфігурації 1×9. Спереду встановлені шатуни Shimano Cues UT400-1 з однією зіркою на 32 зубці у поєднанні з кареткою Shimano UN101 LL123. Ззаду використовується касета SunRace U9 CS-U980 з діапазоном 11–46Т та ланцюг KMC xGlide. Перемикання забезпечує задній перемикач і шифтер Shimano CUES U4000.
Кокпіт включає алюмінієве кермо MERIDA CC шириною від 720 до 760 мм (залежно від розміру рами), винос MERIDA COMP CC довжиною 50–70 мм та ергономічні гріпси MERIDA COMP TR.
Колеса зібрані на міцних ободах MERIDA COMP CC II внутрішньою шириною 25 мм, які готові до безкамерного використання (tubeless ready). Втулки — Shimano TX505 (Centerlock), спиці — сталеві. Покришки — Kenda Booster 29×2.4″, що забезпечують чудове зчеплення на пересіченій місцевості.
Сідло — спортивне MERIDA COMP SL, підсідельний штир алюмінієвий MERIDA COMP CC діаметром 30.9 мм із швидкознімним затискачем. У комплект також входять педалі VP VPE 536 та алюмінієвий дзвінок.
Максимальна допустима загальна вага райдера разом із велосипедом і спорядженням становить 135 кг.
Купити Велосипед 29 ” Merida Big.nine 80 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
370 |
430 |
470 |
510 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
570 |
590 |
610 |
630 |
650 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
73 |
73 |
73 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
100 |
115 |
130 |
145 |
160 |
| Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
| R Річ Mm |
382 |
398 |
414 |
429 |
445 |
| S Стак |
614 |
628 |
642 |
656 |
670 |
| WB Колісна база Mm |
1069 |
1090 |
1110 |
1131 |
1152 |
| Sh Стендовер Mm |
679 |
727 |
763 |
800 |
843 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
151-168 |
163-175 |
171-184 |
180-192 |
188-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine 80:
РУЛЬОВИЙ СТАКАН X-TAPER
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ та нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладка зварювання, іноді її називають “зварюванням у два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий та органічний вигляд рами. На перший погляд, навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з вхідними плавними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Велосипеди з технологією F-Mount мають інтегровані кріплення крил, що роблять їхню установку швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціальних крил).
ДРОПАУТ K-MOUNT
Інтегроване кріплення на нижньому пері для підніжки MERIDA (або будь-якої іншої сумісної підніжки).
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Велосипеди з технологією C-Mount мають інтегровані кріплення багажника, що роблять його встановлення швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціального багажника).
TFS – СИСТЕМА ТЕХНОФОРМІНГУ
Техноформінг – механічний формувальний процес, де профіль труби формується за допомогою особливої прес-форми у поєднанні з металевою внутрішньою основою.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо мінімум алюмінію 6061. В результаті з’являється можливість робити легкі та просунуті рами. Ми використовуємо додаткову термообробку та батовані труби із двома параметрами товщини стінок для виробництва легких та жорстких рам.