Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 5000 2025
Невблаганна швидкість і мала вага на підйомі у поєднанні з розв’язністю хардтейла на спусках. BIG.NINE TR 5000 готовий вийти за межі того, що повинні робити хардтейли для крос-кантрі. Ми додали вилку RockShox з довшим ходом 120 мм, більш агресивні шини великого об’єму і наш власний легкий підсідельний штир до карбонової рами CF3 з прогресивною геометрією та нашою розмірністю AGILOMETER. Додайте точність та еталонну надійність 12-швидкісного XT від Shimano, і ви готові до старту.
Гірський велосипед – одна з найрізноманітніших дисциплін велоспорту і, ймовірно, найвибагливіша, коли справа стосується обладнання. У той час як двопідвісні велосипеди пропонують чудові характеристики їзди, класичний хардтейл залишається одним із найчистіших інструментів для роботи.
Наша лінійка BIG.NINE з колесами 29 дюймів представлена в карбонових та алюмінієвих варіантах та має кілька варіантів геометрії. Оновлені BIG.NINE з рамою з карбону CF та алюмінію LITE пропонують по-справжньому сучасну геометрію зі збільшеним зазором між стійками та стійкістю управління, щоб краще справлятися з жорсткими гоночними трасами сьогоднішнього дня, з готовими до даункантри опціями TR, які збільшують хід вилки та додають агресивні шини та підсідельні штирі. Більше розслаблена геометрія BIG.NINE TFS і SPEED забезпечує більш зручне, вертикальне положення при їзді.
Наші класичні хардтейли є основою нашого асортименту та демонструють величезне багатство досвіду та знань, які ми змогли отримати за більш ніж півстоліття виробництва та виготовлення велосипедів. Лінійка BIG.NINE є симбіозом між сучасною технологією рам, увагою до деталей та майстерністю, що символізує «Зроблено в Тайвані».
Характеристики:
- Легка рама з вуглецевого волокна CF3 із зазором між шинами 2,4 дюйми.
- Прогресивна геометрія з розмірами AGILOMETER для впевненого керування.
- Вилка RockShox Judy з ходом 120 мм для покращення характеристик на спусках.
- Широкий діапазон 12-швидкісної трансмісії Shimano.
- Колеса MERIDA з шинами Maxxis, готовими до перегонів.
- Легкий підсідельний штир MERIDA з регульованою висотою та дистанційним важелем.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 5000 2025 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
433 |
436 |
439 |
442 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
| Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
| R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
| S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
| Wb Колісна база Mm |
1132 |
1155 |
1182 |
1209 |
1235 |
| Sh Стендовер Mm |
711 |
711 |
717 |
738 |
759 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine TR 5000:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.