Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 5000 2026
Merida BIG NINE TR 5000 — це висококласний трейловий хардтейл, поєднуючий легкість карбонової рами з продуктивністю сучасних компонентів. Рама BIG.NINE TR CF3 III виготовлена з карбону, підтримує колеса 29″ із покришками шириною до 2,4″, має стандарт Boost 148×12 мм і різьбову каретку BSA.
Вилка — Rock Shox Reba RL з повітряною пружиною, ходом 120 мм, конусним штоком і офсетом 44 мм, забезпечує відмінне поглинання ударів та стабільність на швидкісних ділянках.
Гальмівна система побудована на компонентах Shimano SLX M7100 з двопоршневими каліперами та роторами Shimano RT54 діаметром 180 мм спереду і 160 мм ззаду, що гарантує потужне та контрольоване гальмування.
Трансмісія базується на групі Shimano XT у конфігурації 1×12, що пропонує широкий діапазон передач і високу точність перемикання. Використовуються шатуни Shimano Deore MT512 з 32-зубою зіркою, касета Shimano Deore M6100 10–51Т, ланцюг KMC X12 та задній перемикач Shimano XT SGS. Каретка — Shimano BB-MT-501, шифтери — Shimano Deore M6100 (задній) і важіль JD-FL (передній).
Кермо MERIDA EXPERT CC шириною 760 мм і винос MERIDA TEAM CC III (60 мм, зі SMART Mount) створюють сучасну геометрію керування. Рульова колонка Acros ICR INTEGRATED забезпечує надійність і чистий вигляд завдяки інтегрованій проводці.
Колеса зібрані на ободах MERIDA EXPERT CC II (25 мм внутрішньої ширини, Tubeless Ready) з уже встановленою обідною стрічкою Stans 25 мм. Втулки — Shimano TC500 Boost (110×15 мм передня, 148×12 мм задня), з кріпленням Centerlock. Спиці — подвійний баттінг із чорними ніпелями. Покришки — Maxxis Rekon 29×2.4″ WT у версії Tubeless Ready, 3C EXO, що забезпечують чудове зчеплення на трейлах.
Сідло MERIDA COMP SL виготовлене з використанням 25% перероблених матеріалів, закріплене на дроппер-підсідельному штирі MERIDA TEAM TR SL (30.9 мм) з ходом 150 мм для розмірів S/M та 170 мм для L/XL/XXL.
Додатково велосипед обладнаний системою MERIDA SMART MOUNT (кронштейн для Garmin/GoPro/світла) і мультитулом MERIDA Multitool із saddlebox під сідлом. У комплектацію входять дзвінок YWS-Alloy та камери CST Ultralite. Педалі не додаються.
Максимальна загальна вага райдера разом із велосипедом і спорядженням становить 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 5000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
433 |
436 |
439 |
442 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
| Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
| R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
| S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
| Wb Колісна база Mm |
1132 |
1155 |
1182 |
1209 |
1235 |
| Sh Стендовер Mm |
711 |
711 |
717 |
738 |
759 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine TR 5000:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.