Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 600 2026
Merida BIG NINE TR 600 — це універсальний хардтейл категорії XC+Trail, розроблений для райдерів, які цінують надійність та комфорт на різноманітних маршрутах. Легка й міцна рама BIG.NINE TR LITE III виготовлена з алюмінію та підтримує встановлення шин шириною до 2,4″. Конструкція оснащена стандартом осі 148×12 мм Boost і класичною кареткою BSA, що забезпечує оптимальну жорсткість і стабільність.
Велосипед оснащений повітряною вилкою SR Suntour Raidon 34 2CR з ходом 120 мм, конусним штоком та платформеним режимом, а також офсетом 46 мм. Це дає більше контролю на складних трейлах і кращу чутливість на нерівностях.
За гальмування відповідають надійні двопоршневі гідравлічні гальма Shimano MT200 з роторами Shimano RT10 діаметром 180 мм як спереду, так і ззаду. Вони забезпечують стабільне гальмування навіть у складних умовах.
Трансмісія побудована на сучасній 11-швидкісній системі Shimano CUES U6000 у конфігурації 1×11. Вона включає шатуни MERIDA Expert TR II із 32-зубою зіркою, касету SunRace 10–50Т CS-UX400 Linkglide та ланцюг KMC xGlide. Задній перемикач та шифтер — також серії Shimano CUES U6000. Каретка — Samox BSA 24 мм.
Компоненти керування представлені алюмінієвим кермом MERIDA EXPERT CC шириною 760 мм із підйомом 10 мм та виносом MERIDA TEAM CC III довжиною 60 мм. Рульова колонка Acros ICR EXTERNAL з ущільненням IPS гарантує плавність і надійність.
Колеса зібрані на ободах MERIDA COMP CC II (25 мм внутрішньої ширини, tubeless ready), з втулками Shimano TC500 (110×15 мм спереду та 148×12 мм ззаду) з кріпленням Centerlock. Встановлені покришки Maxxis Rekon 29×2.4″ з дротовим кордом.
Для комфорту велосипед має сідло MERIDA COMP SL із 25% перероблених матеріалів та кріпленням V-mount. Важливою перевагою є дроппер-підсідельний штир MERIDA COMP TR діаметром 30.9 мм: 125 мм ходу для розміру S, 150 мм — для M/L, та 175 мм — для XL/XXL.
У комплектацію входить дзвінок YWS-Alloy, камери CST Ultralite, а також зручний знімний важіль осі MERIDA EXPERT TR, що виконує функцію шестигранника на 6/4 мм. Педалі у стандартну комплектацію не входять.
Максимальна допустима вага райдера разом із велосипедом і спорядженням складає 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 600 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
| Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
| R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
| S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
| Wb Колісна база Mm |
1132 |
1152 |
1176 |
1199 |
1223 |
| Sh Стендовер Mm |
712 |
713 |
715 |
723 |
758 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технологи Merida Big.Nine TR 600:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладке зварювання, іноді її називають “зварюванням в два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий і органічний вигляд рами. На перший погляд навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВЕДЕННЯ КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки жорстко закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо щонайменше алюміній марки 6061 на всіх наших велосипедах. Він особливо добре підходить для формування за допомогою наших процесів гідроформування та техноформування, які дозволяють нам варіювати товщину стінки для створення труб з подвійним стиком та складних форм рами. Крім того, цей сплав легко піддається зварюванню і після ретельної термічної обробки для максимальної міцності ми можемо створювати міцні та легкі велосипедні рами, які вам сподобаються.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та дуже міцні рами.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Можливість перетворити свій велосипед на всепогодний приміський автомобіль з бризковиками та іншими пристроями може бути справжнім плюсом, особливо при регулярній їзді мокрими і, можливо, брудними дорогами і трасами. Для полегшення встановлення деякі наші велосипеди обладнані F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення для фурнітури роблять додавання бризковиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризковики.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям управління від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою в порівнянні зі звичайними кабельними портами . Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Подібно до нашого F-MOUNT, де різні точки кріплення для крил є частиною пропозиції рами, велосипеди, обладнані C-MOUNT, мають вже вбудовані точки кріплення для заднього багажника, що робить установку швидкою, простою та надійною. C-MOUNTS – це додаткова функція, яка підвищує повсякденну універсальність, збільшуючи вантажопідйомність вашого велосипеда, що ідеально підходить для поїздок на роботу та за покупками. Зауважте, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні задні багажники.