Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 700 2026
Merida BIG NINE TR 700 — це сучасний трейловий хардтейл з колесами 29″, створений для поєднання ефективності на крос-кантрі та стабільності на більш складних трасах. Його рама BIG.NINE TR LITE III виготовлена з міцного алюмінію, підтримує шини шириною до 2,4″ і має стандарт Boost (148×12 мм), що підвищує жорсткість конструкції.
Спереду встановлена повітряна вилка Manitou Machete Comp з ходом 120 мм, конусним штоком і офсетом 44 мм, яка забезпечує чутливу роботу на нерівностях і стабільність на швидкості.
Гальмівна система представлена надійними двопоршневими гідравлічними гальмами Shimano MT200 з роторами Shimano RT10 діаметром 180 мм як спереду, так і ззаду, що гарантує передбачуване та стабільне гальмування.
Трансмісія — Shimano Deore у конфігурації 1×12, що поєднує широкий діапазон передач із простотою використання. Система включає шатуни Shimano Deore MT512 із 32-зубою зіркою, касету Shimano Deore M6100 10–51Т, а також ланцюг KMC X12. Задній перемикач і шифтер належать до серії Deore M6100, каретка — Shimano BB-MT-501.
Керування забезпечує алюмінієве кермо MERIDA EXPERT CC шириною 760 мм із підйомом 10 мм, винос MERIDA TEAM CC III довжиною 60 мм та рульова колонка Acros ICR EXTERNAL із захистом від пилу та вологи.
Колеса зібрані на ободах MERIDA COMP CC II (25 мм внутрішньої ширини, tubeless ready) з втулками Shimano TC500 (110×15 мм спереду та 148×12 мм ззаду) з кріпленням Centerlock. Встановлені покришки Maxxis Rekon 29×2.4″ з дротовим кордом.
Для комфорту велосипед обладнаний сідлом MERIDA COMP SL, виготовленим на 25% із перероблених матеріалів, та дроппер-підсідельним штирем MERIDA COMP TR діаметром 30.9 мм. Хід дроппера залежить від розміру рами: 125 мм для S, 150 мм для M/L та 175 мм для XL/XXL.
У комплектацію входять дзвінок YWS-Alloy, камери CST Ultralite, а також багатофункціональний інструмент MERIDA Multitool із saddlebox, інтегрований під сідлом. Педалі не входять у стандартний комплект.
Максимальна допустима загальна вага райдера разом із велосипедом і спорядженням складає 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 700 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
| Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
| R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
| S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
| Wb Колісна база Mm |
1132 |
1152 |
1176 |
1199 |
1223 |
| Sh Стендовер Mm |
712 |
713 |
715 |
723 |
758 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технологи Merida Big.Nine TR 700:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладке зварювання, іноді її називають “зварюванням в два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий і органічний вигляд рами. На перший погляд навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВЕДЕННЯ КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки жорстко закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо щонайменше алюміній марки 6061 на всіх наших велосипедах. Він особливо добре підходить для формування за допомогою наших процесів гідроформування та техноформування, які дозволяють нам варіювати товщину стінки для створення труб з подвійним стиком та складних форм рами. Крім того, цей сплав легко піддається зварюванню і після ретельної термічної обробки для максимальної міцності ми можемо створювати міцні та легкі велосипедні рами, які вам сподобаються.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та дуже міцні рами.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Можливість перетворити свій велосипед на всепогодний приміський автомобіль з бризковиками та іншими пристроями може бути справжнім плюсом, особливо при регулярній їзді мокрими і, можливо, брудними дорогами і трасами. Для полегшення встановлення деякі наші велосипеди обладнані F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення для фурнітури роблять додавання бризковиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризковики.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям управління від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою в порівнянні зі звичайними кабельними портами . Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Подібно до нашого F-MOUNT, де різні точки кріплення для крил є частиною пропозиції рами, велосипеди, обладнані C-MOUNT, мають вже вбудовані точки кріплення для заднього багажника, що робить установку швидкою, простою та надійною. C-MOUNTS – це додаткова функція, яка підвищує повсякденну універсальність, збільшуючи вантажопідйомність вашого велосипеда, що ідеально підходить для поїздок на роботу та за покупками. Зауважте, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні задні багажники.