Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 8000 2026
MERIDA Big.Nine TR 8000 — це карбоновий трейловий хардтейл, створений для райдерів, які цінують універсальність, легкість і стабільність у будь-яких умовах. Він поєднує швидкість крос-кантрійного велосипеда з комфортом і контрольованістю трейлової геометрії.
Рама BIG.NINE TR CF3 III Carbon має сучасну геометрію з подовженою базою, пологим кутом кермової і посиленими зонами кріплення. Це дозволяє впевнено проходити спуски, зберігаючи ефективність на підйомах. Повітряна вилка RockShox SID Select+ із ходом 120 мм та дистанційним блокуванням забезпечує плавну роботу та точне керування на нерівностях.
Бездротова трансмісія Sram GX Eagle Transmission AXS (1×12) гарантує чітке та швидке перемикання навіть під навантаженням, а широкий діапазон касети 10–52T дозволяє комфортно долати як круті підйоми, так і швидкі спуски.
Гідравлічні гальма Sram Level Bronze Stealth з роторами 180/160 мм забезпечують потужне та стабільне гальмування, а карбонові колеса Reynolds TR 309 XC з внутрішньою шириною 30 мм поєднують легкість, міцність і підтримують безкамерну систему tubeless ready.
На велосипед встановлені універсальні шини Maxxis Rekon 29×2.4″ WT, які забезпечують чудове зчеплення на сухих і змішаних трасах. Карбонове кермо Merida Team CC II завширшки 760 мм додає точності керування, а дропер-підсідельний штир Merida Team TR SL із ходом 150–170 мм дозволяє швидко змінювати висоту сідла на спусках.
Сідло Prologo Scratch M5 PAS Tirox створює комфорт навіть під час довгих заїздів, а інтегрований мініінструмент Merida робить велосипед практичним у будь-яких умовах. Загальна вага конструкції при цьому залишається низькою, що зберігає відчуття легкості та контролю на кожному метрі траси.
MERIDA Big.Nine TR 8000 — це ідеальний вибір для тих, хто хоче отримати максимум від карбонового хардтейлу: швидкість, універсальність, технології та бездоганну якість у кожній деталі.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 – забезпечує високу жорсткість при низькій вазі та має кліренс під покришки до 2.4″, що дозволяє використовувати ширші, більш агресивні шини для покращеного зчеплення.
- Прогресивна геометрія з Agilometer – оптимізує керованість і контроль у складних умовах, роблячи велосипед стабільним на швидкостях та чутливим у поворотах.
- Амортизаційна вилка Fox 34 SC з ходом 120 мм – підвищує комфорт та керованість на спусках і технічних ділянках.
- Бездротова трансмісія Sram GX T-type 12-speed – забезпечує точне, швидке та надійне перемикання без зайвих тросів.
- Карбонова колесна пара Reynolds з трейловими покришками – поєднання легкості, жорсткості та надійності для агресивного катання.
- Довгохідний легкий dropper post Merida Team TR SL з пультом – дає змогу швидко змінювати положення сідла для кращого контролю на спусках.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 8000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
433 |
436 |
439 |
442 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
| Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
| R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
| S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
| Wb Колісна база Mm |
1132 |
1155 |
1182 |
1209 |
1235 |
| Sh Стендовер Mm |
711 |
711 |
717 |
738 |
759 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine TR 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.