Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR Limited 2026
Merida BIG NINE TR LIMITED — це сучасний трейловий хардтейл, створений для поєднання легкості та надійності у категорії XC + Trail.
Рама BIG.NINE TR LITE III виготовлена з алюмінію, підтримує колеса 29″ з покришками до 2.4″, має стандарт Boost (148×12 мм) та різьбову каретку BSA.
Вилка — RockShox Reba RL з повітряною пружиною, ходом 120 мм, конусним штоком і офсетом 44 мм. Вона забезпечує відмінну чутливість та контроль на нерівностях.
Гальмівна система побудована на гідравліці Shimano SLX: спереду використовується каліпер M7100, ззаду — M7110, у поєднанні з роторами Shimano RT10 діаметром 180 мм. Це гарантує надійне та прогнозоване гальмування в будь-яких умовах.
Трансмісія представлена у конфігурації 1×12 на базі Shimano Deore, але з покращеним заднім перемикачем Shimano XT SGS. Установлено шатуни Shimano Deore M6100 із 32-зубою зіркою, касету Shimano Deore M6100 10–51Т і ланцюг KMC X12. Каретка — Shimano BB-MT-501, шифтери — Deore M6100 (задній) та SL-MT500-IL (передній).
Керування забезпечує широке алюмінієве кермо MERIDA EXPERT CC (760 мм, підйом 10 мм) разом із виносом MERIDA TEAM CC III довжиною 60 мм. Рульова колонка Acros ICR EXTERNAL з IPS-ущільненням додає надійності та довговічності.
Колеса зібрані на ободах MERIDA COMP CC II (25 мм внутрішньої ширини, tubeless ready). Втулки — Shimano TC500 Boost (110×15 мм спереду та 148×12 мм ззаду, Centerlock). Спиці — подвійний баттінг з чорної нержавіючої сталі. Покришки — Maxxis Rekon 29×2.4″ у дротовій версії.
Сідло — MERIDA EXPERT SL, виготовлене з використанням 6% перероблених і 23% натуральних матеріалів, має кріплення V-Mount та інтегрований мультитул MERIDA Multitool у комплекті з saddlebox.
Підсідельний штир — дроппер MERIDA COMP TR діаметром 30.9 мм: хід 125 мм для S, 150 мм для M/L та 175 мм для XL/XXL. Затискач — MERIDA EXPERT.
Додатково велосипед оснащений системою MERIDA SMART MOUNT (кронштейн для Garmin, GoPro чи фари), адаптером SM-MA-R160D/D для гальм та дзвінком YWS-Alloy. У комплекті камери CST Ultralite. Педалі не постачаються.
Максимальна допустима вага райдера разом із велосипедом та спорядженням — 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR Limited 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
| Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
| R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
| S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
| Wb Колісна база Mm |
1132 |
1152 |
1176 |
1199 |
1223 |
| Sh Стендовер Mm |
712 |
713 |
715 |
723 |
758 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технологи Merida Big.Nine TR Limited:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладке зварювання, іноді її називають “зварюванням в два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий і органічний вигляд рами. На перший погляд навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВЕДЕННЯ КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки жорстко закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та дуже міцні рами.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Велосипеди з технологією F-Mount мають інтегровані кріплення крил, що роблять їхню установку швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціальних крил).
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям управління від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою в порівнянні зі звичайними кабельними портами . Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Велосипеди з технологією C-Mount мають інтегровані кріплення багажника, що роблять його встановлення швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціального багажника).
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо щонайменше алюміній марки 6061 на всіх наших велосипедах. Він особливо добре підходить для формування за допомогою наших процесів гідроформування та техноформування, які дозволяють нам варіювати товщину стінки для створення труб з подвійним стиком та складних форм рами. Крім того, цей сплав легко піддається зварюванню і після ретельної термічної обробки для максимальної міцності ми можемо створювати міцні та легкі велосипедні рами, які вам сподобаються.