Велосипед 29″ Merida Big.Nine XT 2026
Merida BIG NINE XT — це топовий крос-кантрійний велосипед категорії XC+Trail, створений для професійних перегонів та максимальної ефективності на складних трасах. Легка і жорстка рама BIG.NINE CF3 III виготовлена з високоякісного карбону та сумісна з колесами до 29×2.4″. Вона має стандарт осі 148×12 мм Boost і каретку BSA, що забезпечує оптимальну жорсткість та надійність конструкції.
Амортизаційна система представлена преміальною повітряною вилкою Fox 32 SC Performance із ходом 100 мм, конусним штоком і офсетом 44 мм. Вона оснащена дистанційним блокуванням у двох положеннях, що дозволяє швидко адаптувати велосипед до рельєфу.
Гальмівна система побудована на компонентах Shimano XT M8200 з двопоршневими каліперами. На передньому колесі встановлений ротор Shimano RT-CL700 діаметром 180 мм, а на задньому — 160 мм, що гарантує максимальну ефективність гальмування та контроль у будь-яких умовах.
Трансмісія — електронна, побудована на групі Shimano XT Di2 у конфігурації 1×12. Вона включає бездротовий перемикач Shimano XT Di2 M8250 SGS і шифтер тієї ж серії, працює від акумулятора Shimano Di2 BT-DN320, що заряджається через EC-DN100. У трансмісії використані шатуни Shimano XT M8200 із 34-зубою зіркою, касета Shimano Deore M8200 10–51Т і ланцюг KMC X12. Каретка — Shimano BB-MT-801.
Керування реалізоване через цільнокарбоновий інтегрований кокпіт FSA SIC CF (кермо + винос) шириною 760 мм з кутом -7°, довжиною 60 мм (для S/M/L) або 80 мм (XL/XXL). Рульова колонка — інтегрована Acros ICR MERIDA з повним ущільненням IPS.
Колісна база побудована на карбонових ободах FSA SCi30 шириною 30 мм, що підтримують безкамерну систему (tubeless ready) та вже мають встановлену стрічку. Втулки з кріпленням Centerlock сумісні з касетами Shimano Microspline. Встановлені покришки Maxxis Rekon Race 29×2.4″ WT, виконані у версії tubeless ready з компаундом 3C MaxxTerra та захистом EXO, що забезпечують чудовий баланс між накатом і зчепленням.
Комфорт під час їзди доповнює сідло Prologo Akero R PAS із кріпленням V-mount, виготовлене з перероблених матеріалів. У комплект входить мультитул MERIDA Multitool із сідловим боксом. Підсідельний штир — карбоновий FSA SL-K діаметром 30.9 мм із нульовим зміщенням, фіксується затискачем MERIDA EXPERT.
У комплектації також передбачений V-mount адаптер, алюмінієвий дзвінок YWS-Alloy, а педалі не постачаються. Максимальна загальна вага райдера разом із велосипедом і спорядженням становить 135 кг.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine XT 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
38 |
44 |
48 |
53 |
58 |
| St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
| Tt Верхня труба Mm |
591 |
611 |
633 |
655 |
678 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
403 |
433 |
436 |
439 |
442 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
68 |
68 |
68 |
68 |
68 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
| Bd Провис каретки Mm |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
| Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
| R Річ Mm |
432 |
452 |
472 |
492 |
512 |
| S Стак Mm |
606 |
606 |
615 |
624 |
634 |
| Wb Колісна база Mm |
1123 |
1146 |
1173 |
1199 |
1226 |
| Sh Стендовер Mm |
704 |
704 |
710 |
731 |
752 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
| Зріст, см |
156-171 |
166-178 |
174-186 |
182-194 |
190-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Big.Nine XT:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.