Велосипед 29″ Merida One-Forty 400 2023
Велосипед Merida швидкий, надійний, легкий і універсальний.
Інженери Merida підготували нам сюрприз – ще більш комфортний, ще більш прохідний One-Forty, відмінною особливістю якого є колеса Kenda Regolith 29 дюйма.
Модель One-Forty 400 зібрана на алюмінієвій рамі з красивою формою.
Особливість:
ЗБАЛАНСОВАНА ТРЕЙЛОВА ГЕОМЕТРІЯ
Геометрія ONE-FORTY створювалася з урахуванням старшої моделі, ONE-SIXTY, і отримала такі ж короткі задні пір’я (435 мм) — що дозволило підвищити маневреність і спритність на трейлах.
Прекрасно збалансований “річ”, низький центр ваги в поєднанні з коротким виносом і широким кермом, дозволять вам розважитися на трейлах і бути впевненим в управлінні.
ПІДВІСКА FLOAT LINK
Нижнє кріплення амортизатора рухається разом з системою підвіски, забезпечуючи “плюшевість” і ефективність педалювання. Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, що зробило систему Float Link дуже чутливою, з чудовою підтримкою на середині ходу, що надає відчуття більшого ходу, ніж зазначено в назві моделі. повністю контрольованою на підйомах.
КРІПЛЕННЯ TRUNNION MOUNT
Кріплення амортизатора trunniun mount надає більше свободи для конструкторів рам-це дозволяє використовувати більш короткий амортизатор з великим ходом. У поєднанні з підшипником у верхніх осях кріплення це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості його точної налатки.
Трансмісія 1x
Сучасні трейлові велосипеди-поєднання простоти, міцності та ефективності 1х трансмісій, що мають широкий діапазон передач і низьку вагу. Створюючи раму на основі трансмісії 1х дозволяє зробити задні пір’я коротшими, що тільки надає спритності і керованості. Ідеальне поєднання сучасних і складних трейлів.
КЛІРЕНС ПОКРИШОК
Модель ONE-FORTY має достатній кліренс для установки коліс 605b шириною 2.6″, залишаючи достатньо місця для необхідної покришки. Дуже широкі покришки надають більший рівень зчеплення і комфорту, коли траса стає складніше, і значно покращують керованість і відчуття поїздки.
SMART ENTRY
Внутрішня проводка кабелів і гідроліній знаходиться під натягом щоб уникнути брязкання і шуму всередині рами. Всі вхідні отвори повністю сумісні з Di2, гідролініями, тросами гальм і перемикачів.
Купити Велосипед 29 ” Merida One-Forty 400 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
Tt Верхня труба Mm |
532 |
559 |
566 |
618 |
649 |
Cs Довжина пір’я Mm |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
Bd Провис каретки Mm |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
Fl Довжина вилки Mm |
557 |
557 |
557 |
557 |
557 |
R Річ Mm |
426 |
453 |
480 |
509 |
535 |
S Стак Mm |
607 |
607 |
607 |
616 |
629 |
Wb Колісна база Mm |
1177 |
1204 |
1232 |
1265 |
1298 |
Sh Стендовер Mm |
730 |
735 |
738 |
735 |
730 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
152-160 |
160-168 |
169-177 |
178-185 |
186-198 |
Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
Технології Merida One-Forty 400:
АЛЮМНИЙ PROLITE 66 З ПОТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та надзвичайно міцні рами.
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з однієї сторони. Вони дозволяють надійно зафксувати елементи підвіски, без ризику просковзевання із іншої сторони.
P-FLEX
Поєднання матеріалів та труб особливої форми, дозволяє рамі вигинатися біля сідла та нижніх пір’їв. Завдяки цьому, вдалося знизити вагу та додати жорсткості у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, яка використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для важких і/або важчих райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризк із заднього колеса. Це додаток до стандартного, короткого крила, який допоможе захистити підвіску і кабелі та подовжити строк їх служби.