Велосипед 29″ Merida One-Forty 700 2026
MERIDA One-Forty 700 2026 — це сучасний трейловий двопідвіс, створений для райдерів, які шукають максимальну продуктивність та надійність за розумні гроші. Оснащений надійною алюмінієвою рамою та висококласною трансмісією SRAM, цей байк готовий до тривалих апхілів, агресивних спусків і всього, що між ними.
Легка, але міцна алюмінієва рама One-Forty LITE III має 143 мм заднього ходу та сучасну геометрію з низькою центральною частиною і коротким виносом, що забезпечує стабільність на швидкості та маневреність на технічних ділянках. Рама сумісна з колесами 29″ до 2.5″, має вісь стандарту Boost (148×12 мм) та каретку BSA.
Спереду працює вилка Marzocchi Z1 Air із 150 мм ходу та жорсткими 36 мм штанами — ідеальний варіант для трейлового та ендуро-катання. Задній амортизатор Marzocchi Bomber Air забезпечує чітку роботу підвіски з ефективним гасінням ударів.
Трансмісія SRAM Eagle 90 Transmission (1×12) включає фірмові компоненти T-Type: перемикач, манетку, касету 11–52T і ланцюг Flattop. Система шатунів з 32-зубою зіркою та довжиною 170 мм забезпечує ефективне педалювання на підйомах і під контролем на спусках.
Гідравлічні гальма Sram DB8 Stealth з 4-поршневими каліперами і роторами 200 мм (спереду і ззаду) гарантують впевнене гальмування в будь-яких умовах — від кам’янистих трейлів до швидкісних спусків.
Колеса зібрані на алюмінієвих ободах Reynolds 329 Trail Comp (ширина 32 мм), з якісними втулками Shimano TC500/TC600 та обуті в шини Maxxis Minion DHF 2.5” (перед) та Dissector 2.4” (зад) з міцною боковою стінкою EXO+ — оптимальний сетап для агресивного трейлу та легкого ендуро.
Для комфортного керування байк оснащено широким кермом 780 мм, виносом 40 мм і підсідельним штирем-дроппером з ходом до 230 мм (залежно від розміру рами). Сідло Merida Comp SL має інтегрований мультитул, а в комплекті також — знімний шестигранник 6/4 мм.
MERIDA One-Forty 700 2026 — надійний байк для тих, хто хоче впевнено почуватися на трейлах без переплати за карбон. Потужна підвіска, сучасна трансмісія SRAM T-Type і продумана геометрія — усе, що потрібно для справжнього задоволення від катання.
Особливості:
- Алюмінієва рама Prolite 66 – легка, жорстка і міцна, з потрійним баттінгом і гідроформованими трубами.
- Кінематика підвіски Fast – ефективна як на апхілах, так і на спусках, з прогресивною характеристикою при збільшенні розміру рами.
- Підвіска Marzocchi: 150 мм спереду (вилка) і 143 мм ззаду (амортизатор) — ідеально для трейлів і агресивного катання.
- Dropper post з ходом 230 мм – забезпечує гнучкість позиції на трасі.
- Прогресивна геометрія – кут сідла 80°, кут рульової 65°, подовжений річ і занижене положення керма для оптимального балансу.
- Трансмісія Sram 12-speed – широкий діапазон передач для будь-яких умов.
- 4-поршневі гідравлічні гальма – максимальний контроль навіть на технічних ділянках.
- Колеса 29” – швидкісні, стабільні і ефективні на спусках та апхілах.
Купити Велосипед 29″ Merida One-Forty 700 2026 за хорошою ціною в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
| Tt Верхня труба Mm |
532 |
559 |
586 |
618 |
649 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
437.5 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
| Bd Провис каретки Mm |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
| Fl Довжина вилки Mm |
557 |
557 |
557 |
557 |
557 |
| R Річ Mm |
426 |
453 |
480 |
509 |
535 |
| S Стак Mm |
607 |
607 |
607 |
616 |
629 |
| Wb Колісна база Mm |
1177 |
1204 |
1232 |
1265 |
1298 |
| Sh Стендовер Mm |
730 |
735 |
738 |
735 |
730 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
148-163 |
158-173 |
168-183 |
178-192 |
187-200 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida One-Forty 700:
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ПОТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та надзвичайно міцні рами.
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з однієї сторони. Вони дозволяють надійно зафксувати елементи підвіски, без ризику просковзевання із іншої сторони.
P-FLEX
Поєднання матеріалів та труб особливої форми, дозволяє рамі вигинатися біля сідла та нижніх пір’їв. Завдяки цьому, вдалося знизити вагу та додати жорсткості у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, яка використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для важких і/або важчих райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризк із заднього колеса. Це додаток до стандартного, короткого крила, який допоможе захистити підвіску і кабелі та подовжити строк їх служби.