Велосипед 27.5″-29″ Merida ONE-SIXTY 500 2024
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 3000 грн.
- Відправка замовлень НП до 500 грн по 100% передоплаті.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Вам не потрібно витрачати цілий стан, щоб отримати велосипед, який може витримати все від гонок ендуро до епічних великих гірських спусків або крутих байк-парків. Абсолютно новий ONE-SIXTY 500 отримав нашу радикально нову геометрію та конструкцію підвіски в міцній повністю алюмінієвій рамі у поєднанні з компонентами, що забезпечують неперевершену продуктивність та неперевершену цінність. Виделка RockShox Domaine R та амортизатор Deluxe можуть впоратися з труднощами, а чотирипоршневі гальма Shimano та широкодіапазонна трансмісія надійні та стабільні.
Еволюція чи революція? Як щодо обох? ONE-SIXTY – це радикально новий дизайн, який піднімає нашу потужну платформу ендуро на нову висоту. Так само, тому що, як тільки він опиниться там, він буде готовий долати найдовші та найскладніші спуски. У нашій новій системі підвіски використовується конструкція flexstay з регульованим коромислом, тому незалежно від того, чи ви вирішите використовувати її як повну 29-дюймову (хід 162 мм) або змішану установку 29/27,5 дюймів (хід 171 мм), геометрія зберігається. У нього радикально крутий кут нахилу підсідельної труби 79 ° для лазіння по-козлячому, а кут нахилу голови 64 ° плюс 170 мм вилка для подолання хаосу на спусках. Новий розмір дозволяє гонщикам використовувати раму з більш довгим або коротким вильотом незалежно від їхнього зросту, в той час як підвіска стає більш прогресивною в міру збільшення розміру. Наша прокладка кабелю WIRE PORT.
Новий ONE-SIXTY — це більше ніж просто розвиток старого; це абсолютно новий початок та найбільш безкомпромісний, регульований та абсолютно веселий велосипед для далеких подорожей, який ми колись створювали. Для деяких «редизайн з нуля» може означати налаштування кутів, перехід на останній розмір коліс та додавання дивних нових функцій, але коли справа доходить до нового ONE-SIXTY, ми розглянули фундаментальні зміни місцевості, з якими розраховують впоратися гонщики та гонщики ендуро, та замість цього почали із цього. В результаті вийшов безкомпромісний, регульований і рівний велосипед для далеких поїздок, який ми коли-небудь створювали. Так, це також досить весело. Коли ви напружуєтеся і їдете швидше, ніж будь-коли, компроміс — це останнє, про що ви хочете думати, тому ми радикально переробили нашу систему розмірів. кінематика підвіски та багато іншого, так що вам не потрібно йти на компроміс в жодному аспекті посадки або функціональності. Ви краще вибираєте те, що підходить саме вам, і новий ONE-SIXTY дозволяє вам це зробити. Це невгамовна еволюція мотоцикла ендуро.
Жоден аспект не залишився недоторканим; ми змінили як геометрію, так і нашу систему розмірів, щоб ви могли вибрати ідеальну посадку та керованість без компромісів, ми збільшили хід за допомогою абсолютно нової платформи підвіски, яка забезпечує чудову продуктивність незалежно від типу амортизатора або розміру заднього колеса, і ми зробили все це з карбоновими або алюмінієвими рамами, що відрізняються міцністю та простотою в обслуговуванні. Це невгамовна еволюція ONE-SIXTY.
Новий ONE-SIXTY – це хардкорний ендуро-байк для далеких поїздок. Він повинен бути в змозі з’їсти грубі та круті стежки, великі гори та велосипедні парки на сніданок, і він робить саме це, з переднім ходом 170 мм та 162 мм (повні 29 дюймів) або 171 мм (для 29 дюймів / 27,5 дюймів) ). хід заднього колеса завдяки нашій новій кінематичній підвісці FAST.
Проте задовольнити різні вимоги сучасних гірських байкерів непросто. Якщо вам потрібна неймовірна швидкість, найкращим варіантом може бути довша досяжність для підвищення стабільності, але якщо ви вимірюєте успіх усмішками, а не секундоміром, ви можете цінувати маневреність набагато більше. Повнорозмірні 29-дюймові колеса відмінно підходять для гоночної траси або перетнутої місцевості, але якщо ви приїхали на вечірку або вам потрібен дорожній просвіт, то найкраще підійде змішана конфігурація. Хоча ви можете вибрати ці атрибути, збільшивши або зменшивши розмір кадру, завжди є компроміс. Збільште стійкість, і у вас залишиться довга підсідельна труба і стійка-крапельниця з занадто великим ходом, а також дуже кермо. Те саме стосується перемикання розмірів коліс — змініть один на інший, ігеометрія вашого велосипеда буде порушено.
Новий ONE-SIXTY позбавляє необхідності йти на компроміси. Продуктивність, яку ви хочете, у поєднанні з ідеальною посадкою та всіма функціями, які вам коли-небудь знадобляться.
Наша абсолютно нова кінематика підвіски Flexstay-Adjustable-Size-Tuned робить те, що написано на бляшанці – це ШВИДКО. Flexstay означає, що ми позбулися точки повороту для меншого обслуговування та меншої ваги, його можна регулювати для роботи з повними 29-дюймовими колесами або змішаним налаштуванням «кефалі» без зміни геометрії, і він налаштований за розміром для забезпечення більшої прогресії швидкості колеса, оскільки ви збільшуєте довжину рами, дозволяючи меншим і легким гонщикам отримати доступ до всього їхнього ходу, а більш важким або сильнішим гонщикам потрібна підтримка, якої вони потребують.
Використання гнучкої конструкції означає жорсткішу задню частину у всіх потрібних місцях, а також меншу кількість підшипників і менше технічне обслуговування. Це є як на наших карбонових, так і на алюмінієвих рамах – і, перш ніж ви почнете божеволіти з приводу згинання металу, знайте, що він спроектований так, щоб мати мінімальний рух, так що в цьому немає нічого страшного. Гарантія на раму поширюється п’ять років при екстремальному використанні категорії 5 — так, навіть за велопарковке щодня.
Незалежно від того, чи ви використовуєте повні 29-дюймові або змішані колеса, це не має значення, оскільки геометрія залишається незмінною, хоча ми трохи допомагаємо маленьким колесам, збільшуючи задній хід зі 162 до 171 мм. Вибирайте великі колеса по периметру для чистого плавного кочення або вибирайте менше заднє колесо для більш грайливого відчуття та додаткового зазору. О, і тепер у нас також повний хід 170 мм попереду, бо це те, що потребують сучасні гусениці.
Ми відчуваємо біль маленьких гонщиків, які ніколи не зможуть дістатися до останнього відрізка шляху – ми також знаємо, як це важким і важким гонщикам, які бачать нижній бампер набагато більше, ніж це необхідно для здоров’я. Ось чому наша кінематика підвіски, налаштована за розміром, забезпечує більший прогрес у міру того, як ви збільшуєте розмір, тому більш важкі або жорсткіші хунери можуть продовжувати посилати її далі, але решта може фактично використати хід, який вони принесли з собою на вечірку .
Кінематична система підвіски FAST є кроком вперед у всіх аспектах продуктивності, але ми розуміємо, чи хочете ви точно знати, як і чому ми цього досягли. Ось чому у нас є вся інформація, яку потрібно знати про швидкість удару для кожного розміру рами, а також про те, як порівнюються характеристики підвіски, коли ви використовуєте колеса різних розмірів в задній частині. У нас також є вся інформація, яку потрібно знати про показники захисту від присідань, щоб пояснити, як ми підвищили ефективність педалювання, не вбиваючи продуктивність на невеликих нерівностях, а також як наші нові показники захисту від підйому впливають на продуктивність при гальмуванні. Щоб дізнатися, що душа забажає, завантажте PDF-файл нижче.
Хочете перейти з установки кефалі в режимі вечірки на політ бізнес-класом з повним 29er? Це не проблема, а завдяки нашому фліп-чіпу це не створить проблем із геометрією. Зазвичай перехід на колесо меншого або більшого розміру буде мати ефект доміно, змінюючи кут рульової колонки, висоту каретки та безліч інших речей, з якими ви не хочете возитися, але завдяки цій тонкій інженерній думці, ви можете зберегти геометрію повністю статичної, змінюючи розмір заднього колеса . Це теж просто – лише пара фішок у шарнірі пір’я сидіння, які перевертаються, щоб компенсувати зміну діаметра колеса.
Забезпечує новий рівень продуктивності: крута підсідельна труба для ефективного підйому та невеликий кут нахилу голови для зручного спуску. Біт посередині? Це залежить від вас. Ось чому ми створили нашу систему розмірів AGILOMETER, щоб ви могли вибрати, чи ви хочете велосипед з великим вильотом для стабільної посадки або щось більш коротке, живе і маневрене. Або, знаєте, ця Златовласка десь посередині. Вам не потрібно сперечатися про те, що краще, просто оберіть те, що підходить саме вам.
Ми не винаходили розміри велосипедів по вильоту, але ми думаємо, що наша система є найбільш повною, тому що вона враховуєдва інші ключові фактори правильної їзди; хід піпетки та висота керма. Збільшення розміру марно, якщо ви застрягли з занадто довгою підсідельною трубою і стійкою крапельниці, які не залишають ніякого зазору, а також із занадто високим для вас кермом. Те саме відбувається, якщо піпетка не досягає вашої дупи, а планки знаходяться нижче за неї, але наша цілісна концепція AGILOMETER пропонує рішення.
Занадто коротка чи надто довга пошта-дропер не годиться. Ми вирішили цю проблему, встановивши нову стійку крапельниці MERIDA TEAM TR. Він забезпечує колосальні 230 мм ходу, але плавно регулюється до 30 мм. Ми також розробили низький стендовер та безперервну підсідельну трубу для всіх розмірів. Отримайте правильну висоту сідла, отримайте максимальний перебіг піпетки – і все це без заміни будь-яких компонентів.
Те саме стосується передньої частини, яка занадто низька або занадто висока. Коротка висота стеків на всіх велосипедах дозволяє опустити кермо тим, хто хоче, щоб його вдарили, але ми пропонуємо два різні підйоми керма для різних розмірів, щоб ви могли повернути їх туди, де вони вам потрібні, якщо вам це потрібно. Для подальшого точного налаштування досяжності та стека також можна встановити необхідну кількість прокладок. Вибір ваш.
Наші інженери їздять велосипедами, тому вони знають, що робота не закінчена після того, як ви зробили приголомшливу раму – важливі і деталі. Також немає дивних стандартів; каретка з різьбленням, підвіска SRAM UDH, відстань між задніми колесами Boost 148. Все це було протестовано Інститутом ZEDLER, тому зроблено на совість. Ми також надаємо на велосипед п’ятирічну гарантію навіть для використання в гонках або байк-парках.
Ви можете використовувати нашу TUBE BASE PLATE для перенесення резервної трубки, а на карбонових моделях є вбудоване кріплення для флягоутримувача Fidlock, тому навіть найкоротші розміри можуть працювати з відповідною пляшкою об’ємом 600 мл. Наші карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Він забезпечує широкий доступ для легкої, гладкої та безшумної внутрішньої прокладки кабелів у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT, але також є місце для зберігання деяких запасних частин на випадок надзвичайної ситуації.
Крім того, що ми пропонуємо достатній захист рами, щоб ваша рама виглядала свіжою і щоб ваша поїздка була тихою, у нас також є вбудоване заднє крило для захисту від бруду, а якщо потрібний додатковий захист від бруду та бризок, у нас також є довга версія у нашій програмі аксесуарів. Наша майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA ISCG05 та система NON-SLIP TIGHTENING у поєднанні з підшипниками більшого діаметру доповнюють ONE-SIXTY.
В цілому, це найбільш просунутий, керований і багатофункціональний ендуро-велосипед, який ми коли-небудь створювали, і він задає тон тому, що символізують гірські велосипеди MERIDA.
Ми використовуємо просту, гладку та безшумну внутрішню прокладку кабелю у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT. Коли ми говоримо про внутрішню прокладку кабелю, вона проходить усередині і спрямовується спереду назад як на карбонових, так і на алюмінієвих велосипедах. Кабелі не звисають на півдорозі, щоб їх можна було зачепити або пошкодити всередині велосипеда, завдяки нашій наскрізній прокладці.
Наша система NON-SLIP TIGHTENING дозволяє легко закріпити шарніри підвіски за допомогою всього лише одного інструменту, що спрощує налаштування на узбіччі та регулярне технічне обслуговування. Ми також досягли більшої довговічності завдяки більш міцним підшипникам більшого діаметру в наших з’єднаннях та шарнірах.
Потрібно більше вбудованої пам’яті? Карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Він забезпечує широкий доступ для легкої, гладкої та безшумної внутрішньої прокладки кабелів у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT, але також є місце для зберігання деяких запасних частин на випадок надзвичайної ситуації.
Наш MSP дозволяє легко отримати доступ до ваших кабелів, але на карбонових рамах він також дає нам трохи місця для зберігання. Ось чому ми створили акуратну маленьку сумку в згорнутому вигляді, в яку можна взяти міні-помпу та кілька додаткових предметів на випадок надзвичайної ситуації, захищених від негоди та готових до того моменту, коли вони вам знадобляться. Але не використовуйте його для бутербродів – це безглуздо.
Наші велосипеди з карбоновою рамою оснащені вбудованим магнітним кріпленням Fidlock, що означає, що ви можете носити з собою пляшку з водою або комплект аксесуарів на велосипеді та швидко отримувати доступ до них без клопоту з кліткою. Просто поверніть, щоб звільнити, і киньте, щоб зафіксувати – це практично чаклунство.
Ви не хочете кататися без камери, але ви хочете, щоб ваша спина була вільна від рюкзака, а ваш велосипед був вільний від потворних ременів – не проблема, тому що наша знімна ПЛАСТИНА TUBE BASE PLATE означає, що ви можете носити камеру, а також картридж CO2 легко.
Додайте наш мультитул MERIDA V-Mount Multitool під сідло та шестигранний ключ 4/6 мм на важелі задньої осі, і ви будете готові до роботи без необхідності брати рюкзак.
Наше стандартне маленьке крило допомагає запобігти попаданню бруду та вологи на головний шарнір, але якщо ви також хочете, щоб ваше тіло було чистим, ви також можете запропонувати додаткове довге крило, яке жорстко кріпиться до велосипеда. Немає більше погано застебнутого захисного кожуха, що плескає навколо, чіпляється за шини або вашу раму – тільки акуратно вбудований захист.
Ми вибрали стандарти, які добре працюють та їх легко знайти, навіть якщо ви подорожуєте далеко від дому. Це означає відстань між задніми колесами 148 мм без зайвих опуклостей. Нижній кронштейн з різьбленням BSA тому знайти заміну буде легко, а встановити ще простіше. Універсальний утримувач перемикача SRAM, тому вам не потрібно турбуватися про пошук потрібної деталі під час подорожі.
У стандартну комплектацію також входить набагато більше захисту: протишумна тривимірна броня нижнього пір’я, захисна плівка в ключових областях, таких як внутрішній задній трикутник, і розширений захист нижньої труби для захисту велосипеда від сміття на трасі та аварій при транспортуванні. У нас є майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA, щоб тримати ланцюг під контролем.
https://www.merida-bikes.com/en/p/service/instruction-manuals-144.html
Купити Велосипед 27.5″-29″ Merida ONE-SIXTY 500 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Розмір рами | ХS | S | M | L | XL |
Розміри покришок | 29/27.5″ | 29/27.5″ | 29/27.5″ | 29″ | 29″ |
St Підсідельна труба Mm | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
Tt Верхня труба Mm | 535 | 562 | 589 | 621 | 653 |
Cs Довжина пір’я Mm | 434 | 434 | 434 | 437.5 | 437.5 |
Hta Кут рульової колонки Гр | 64 | 64 | 64 | 64 | 64 |
Sta Кут підсідельної труби Гр | 79 | 79 | 79 | 79 | 79 |
Bd Провис каретки Mm | 7 | 7 | 7 | 27.5 | 27.5 |
Ht Висота рульової склянки Mm | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
Fl Довжина вилки Mm | 581 | 581 | 581 | 581 | 581 |
R Річ Mm | 415 | 442 | 470 | 498 | 525 |
S Стак Mm | 615 | 615 | 615 | 625 | 638 |
Wb Колісна база Mm | 1188 | 1215 | 1242 | 1275 | 1308 |
Sh Стендовер Mm | 735 | 740 | 743 | 740 | 735 |
Розмір рами | XS | S | M | L | XL |
Зріст, см | 148-163 | 158-173 | 168-183 | 178-192 | 187-200 |
Діаметр коліс | 29/27.5″ | 29/27.5″ | 29/27.5″ | 29″ | 29″ |
One-Sixty
2024
1 рік на обладнання, Пожиттєва на раму
GUNMETAL GREY (BLACK/WHITE), SILK CHAMPAGNE (EVERGREEN/BLK)
Молочний, Сірий
Rock Shox Deluxe Select+, platform
до 135
MERIDA EXPERT
MERIDA COMP TR, включаючи важіль знімний, шестигранний ключ на 6
Гірські
Category 5: FR+DOWNHILL
YWS-Alloy
Velcro strap & Tube Base Mount LITE
Дискові гідравлічні
Shimano Deore M6120, 4 piston
203 мм, Shimano RT30
203 мм, Shimano RT30
MERIDA EXPERT TR II, матеріал: алюміній, 780 WHB; XS/S 18 RHB; M/L/XL 30 RHB
MERIDA Expert EC
MERIDA EXPERT eTRII, алюміній, 35 мм діаметр, 0° кут, 40 мм всі розміри
Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing
MERIDA COMP SL; V-mount
MERIDA EXPERT TR II, діаметр 34,9 мм, відступ 0 мм, XS/S з ходом 150 мм, M з ходом 170 мм, L/XL з ходом 200 мм
Shimano MT512, зірка 32 ATC, 170 мм для всіх розмірів
Shimano Deore
Shimano SL-MT500-IL / Shimano Deore M6100
Shimano Deore M6100 Shadow+, SGS
Shimano Deore M6100, зірки 10-51 ATC, 12 швидкостей
KMC X12
Shimano BB-MT-501, 24 мм
12 (1х12)
XS, S, М, L, XL
ONE-SIXTY LITE III
Алюміній
RockShox
Повітряна
Rock Shox Domain R, повітряна, конічна, хід 170 мм, зміщення 44 мм , 29.5×2.8" макс. розмір коліс
Двопідвіс
27,5", 29"
MERIDA COMP TR II, передня втулка шириною 110х15 мм, задня втулка шириною 148×12 мм, внутрішня ширина 28 мм, матеріал: алюміній, готовий до безкамерного використання
Double Butted Black stainless
Maxxis Assegai 29×2.5" fold, TR DD 3C MaxxGrip TYRE REAR / Maxxis DHR II 27.5×2.4" XS/S/M 29×2.4" L/XL fold, TR DD 3C MaxxTerra
Shimano TC500-B (пром) / Shimano TC500-MS-B (пром), передня втулка 110×15 мм, задня втулка 148×12 мм, 32 отвори для спиць, центральний замок
Касетна
Ultralite-29/27.5 for XS/S/M Ultralite-29 for L/XL