Велосипед 27.5 ” Merida ONE-SIXTY 6000 2023
Підходить для активної їзди по різних дорогах і пересіченій місцевості. Велосипед Merida швидкий і надійний.
Карбоновий передній Трикутник і задній трикутник з міцного алюмінієвого 6016, агресивна ендуро-геометрія. Конічний рульовий стакан і осі Boost, надійні колеса і точне управління.
Система внутрішньої проводки Smart Entry усуває биття тросів і гідроліній об стінки труб. Каретка Sram BB DUB PF MTB 92 для максимально ефективної передачі енергії і 165 мм ходу задньої підвіски з “плаваючим” амортизатором.
Підвіска FLOAT LIN
Нижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи “плюшевість” і ефективність педалювання. Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття набагато більшого ходу, ніж позначені, в назві моделі.
Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, при цьому залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
Перевірена конструкція
ONE-SIXTY один з головних шоу-стопперів в лінійці наших двухподвесов. Він відчуває себе відмінно як на трасах Enduro World Series, в руках Тоні Феррейро, так і в об’єктивах фотокамер преси.
FLOW назвали його “істинним претендентом на звання кращого трейлового байка за свої гроші, з усіх на яких ми їздили” і “він правильний – правильні кути, правильні компоненти і правильна ціна”.
Кріплення TRUNNION
Кріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом. Разом з підшипниками у верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості ідеальної настройки загальної продуктивності підвіски.
Агресивний геометрія
Перевірений в гонках улюбленець преси, наш ONE-SIXTY оснащений короткими 430-міліметровими пір’ям для більшої моторності, довгим важелем, заваленим кутом рульової і низьким центром ваги. Те, що називається “агресивною ендуро-геометрією”.
Технологія BOOST
Стандарт Boost спереду і ззаду. Додаткові 6 міліметрів ширини задньої осі і 10 додаткових міліметрів передньої, 148 і 110 міліметрів відповідно. Менший кут з’єднання спиць і корпусу втулки робить колесо жорсткіше і міцніше. Лінія ланцюга зміщена назовні-необхідна умова для скорочення довжини нижніх пір’я.
Купити Велосипед 27.5 ” Merida ONE-SIXTY 6000 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
Розміри покришок |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
Розмір рами (сантиметр) |
40 |
43 |
47 |
St підсідельна труба Mm |
400 |
430 |
470 |
Tt Верхня труба Mm |
563 |
597 |
632 |
Cs довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
Hta кут рульової колонки Гр |
65.3 |
65.3 |
65.3 |
Sta кут підсідельної труби Гр |
75 |
75 |
75 |
BD Провис каретки Mm |
6 |
6 |
6 |
Ht висота рульового склянки Mm |
100 |
110 |
125 |
Fl довжина вилки Mm |
562 |
562 |
562 |
R Річ Mm |
415 |
445 |
475 |
S Склянка |
592 |
601 |
614 |
WB Колісна база Mm |
1166 |
1201 |
1237 |
Sh Стендовер Mm |
717 |
736 |
766 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
S |
M |
L |
Зріст, см |
160-173 |
167-183 |
177-190 |
Діаметр коліс |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
Технології Merida ONE-SIXTY 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.