Велосипед 27.5″-29″ Merida One-Sixty 6000 2025
Повноцінний ендуро-байк, який піднімає катання на вищий рівень. Остання версія Merida One-Sixty має радикальну геометрію рами та безліч передових рішень, які вже принесли байку чимало нагород та замилування. Недарма Merida One-Sixty 6000 був визнаний найкращим ендуро-байком 2023 року за версією редакції порталу BikeRadar та журналу Mountain Biking UK.
Круті стежки, високі гори та велосипедні парки – ось його природна місцевість. Кінематика підвіски включає спеціальну форму задньої трикутної труби з гнучкими стійками, яка забезпечує велику жорсткість рами і спрощує обслуговування, а також елемент Flip-Chip, який дозволяє використовувати One-Sixty як з двома 29-дюймовими колесами (хід підвіски 162 мм при ззаду ) та у конфігурації mullet з переднім колесом 29 дюймів та заднім колесом 27,5 дюйма (хід 171 мм).
Велосипед має крутий кут нахилу сидіння 79 °. відмінний підйом, плоский кут нахилу голови 64° та передній амортизатор 170 мм для відмінних спусків. Система вибору розміру рами дозволяє вибрати раму відповідно до бажаного стилю катання, а підвіска стає більш прогресивною в міру збільшення розміру рами.
Модель Sixty 6000 має міцну карбонову раму CF4 з тросами, вбудованими в систему Wire Port. Чудова поведінка підвіски є результатом взаємодії рами та передньої частини. Амортизатор RockShox Zeb Select Air діаметром 170 мм та амортизатор RockShox Vivid Select. Велосипед має надійний привід з перемикачем Shimano Deore M61000, безпека на важкопрохідній місцевості підвищують 4-поршневі дискові гальмові гальма TRP Trail Evo HD-M843. Тут також добре підійдуть шини Maxxis Assegai (спереду) та Maxxis DHR II (ззаду).
Завдяки регульованому підсідельному штирю Merida Team TR II з ходом 30-230 мм ви зможете швидко підлаштувати своє становище велосипедом під ситуацію на маршруті. Видатні характеристики One-Sixty 6000 підтримуються міцними колесами Merida Expert TR II (готовими до безкамерного використання) зі стандартними втулками Boost, які збільшують поперечну жорсткість та зміцнюють колесо.
Корисним доповненням є вбудований у раму відсік для зберігання, що дозволяє перевозити міні-насос чи інструменти, а також магнітне кріплення Fidlock для пляшки з водою. В результаті виходить ґрунтовний і дуже продуманий ендуро-байк. Відчуйте його силу!
Особливості:
- Міцна карбонова рама CF4 із сучасною геометрією ендуро.
- Швидка кінематика підвіски.
- Переднє колесо 29 дюймів та заднє колесо 27,5 дюйма (XS, S, M) або 29 дюймів (L, XL).
- Система вибору розміру рами, адаптована до вашого стилю їзди та уподобань.
- Вбудовані троси у системі Wire Port. Їзда. можливість використання коліс 29 або 29/27,5 дюйми.
- Вилка RockShox Zeb Select Air 170 мм та амортизатор RockShox Vivid Select.
- Багато детальних сучасних рішень.
- Нижня трубка відсіку для зберігання та кріплення для пляшки з водою FidLock.
Купити велосипед Merida One-Sixty 6000 2025 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29″ |
29″ |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
Tt Верхня труба Mm |
535 |
562 |
589 |
621 |
653 |
Cs Довжина пір’я Mm |
434 |
434 |
434 |
438 |
438 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
64 |
64 |
64 |
64 |
64 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
79 |
79 |
79 |
79 |
79 |
Bd Провис каретки Mm |
7 |
7 |
7 |
27.5 |
27.5 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
Fl Довжина вилки Mm |
581 |
581 |
581 |
581 |
581 |
R Річ Mm |
415 |
442 |
470 |
498 |
525 |
S Стак Mm |
615 |
615 |
615 |
625 |
638 |
Wb Колісна база Mm |
1188 |
1215 |
1242 |
1275 |
1308 |
Sh Стендовер Mm |
727 |
730 |
737 |
736 |
776 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
148-163 |
158-173 |
168-183 |
178-192 |
187-200 |
Діаметр коліс |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida ONE-SIXTY 6000:
X-TAPER HEADTUBE

Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ

MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.
FAST KINEMATIC

Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.