Велосипед 27.5″-29″ Merida One-Sixty 7000 2026
MERIDA One-Sixty 7000 2026 — це сучасний ендуро-двопідвіс, розроблений для агресивного трейлового катання, спусків і складних гірських маршрутів. Його карбонова рама нового покоління забезпечує 171 мм ходу підвіски у версії mullet (переднє колесо 29″, заднє — 27.5″) або 162 мм у конфігурації з двома 29-дюймовими колесами, що дозволяє обрати оптимальний варіант для стилю катання.
Амортизаційна система включає повітряну вилку Fox 38 Performance з ходом 170 мм, яка створена для жорстких умов і точно відпрацьовує удари на великих швидкостях. Задній амортизатор Fox Float X2 Performance забезпечує чудову роботу підвіски як на спусках, так і на технічних ділянках.
За трансмісію відповідає механічна система Shimano XT M8100 з 12 швидкостями та касетою 10–51 зубець. Шатуни Race Face Turbine з зіркою на 32 зубці і довжиною 165 мм ідеально підходять для агресивного педалювання на підйомах та спринтах. Ланцюг — KMC X12, перевірений і зносостійкий варіант для гірського катання.
Гальма Shimano XT M8220 з чотирма поршнями спереду і ззаду, а також роторами на 220 мм та 203 мм відповідно, гарантують потужне гальмування і повний контроль навіть на крутих і тривалих спусках.
Колеса зібрані на ободах Race Face AR30 шириною 30 мм, з безкамерною підготовкою. Вони поєднані з втулками Shimano Boost-стандарту та обуті в шини Continental Kryptotal-F і R з ендуро-каркасом і м’якою гумою, що забезпечують відмінне зчеплення на складних трасах.
Широке кермо (780 мм) із підйомом 30 мм, короткий винос (40 мм) та dropper post Merida Expert TR III з регульованим ходом (до 230 мм у розмірі XL) дозволяють райдеру точно налаштувати посадку та впевнено керувати велосипедом у будь-яких умовах. Сідло Merida Comp SL виготовлене з перероблених матеріалів і має інтегрований мультитул для швидкого обслуговування в дорозі.
MERIDA One-Sixty 7000 2026 — це витривалий, технологічно продуманий байк для ендуро-райдерів, які шукають надійність механіки, потужну підвіску та сучасну геометрію для повного контролю на трасі. Ідеально підходить для агресивного катання в горах, трейл-парках і гонок ендуро. Максимальне навантаження — до 135 кг.
Особливості:
- Повністю карбонова рама з підвіскою Fast kinematic та ендуро-геометрією — легка, жорстка та створена для перегонів у горах.
- Колеса 29” або мікс 29/27.5” з геометрією Agilometer — адаптація під стиль їзди без шкоди для балансу геометрії.
- Довгохідний, розмірно-адаптований дроппер — забезпечує оптимальну посадку незалежно від розміру рами.
- Підвіска Fox 38 і X2 — еталон продуктивності, стабільності й налаштувань для агресивного ендуро.
- Трансмісія Shimano XT і шатуни Race Face — висока точність перемикання та надійність на роки.
- Покришки Continental Kryptotal F + R — чудове зчеплення на складному рельєфі.
- Вбудоване сховище для інструментів і магнітний тримач FidLock — зручність і порядок у поїздках без додаткових аксесуарів.
Купити велосипед Merida One-Sixty 7000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
| St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
| Tt Верхня труба Mm |
535 |
562 |
589 |
621 |
653 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
434 |
434 |
434 |
438 |
438 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
64 |
64 |
64 |
64 |
64 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
79 |
79 |
79 |
79 |
79 |
| Bd Провис каретки Mm |
7 |
7 |
7 |
27.5 |
27.5 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
| Fl Довжина вилки Mm |
581 |
581 |
581 |
581 |
581 |
| R Річ Mm |
415 |
442 |
470 |
498 |
525 |
| S Стак Mm |
615 |
615 |
615 |
625 |
638 |
| Wb Колісна база Mm |
1188 |
1215 |
1242 |
1275 |
1308 |
| Sh Стендовер Mm |
727 |
730 |
737 |
736 |
776 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
148-163 |
158-173 |
168-183 |
178-192 |
187-200 |
| Діаметр коліс |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |

Технології Merida ONE-SIXTY 7000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.