Велосипед 27.5″-29″ Merida One-Sixty 8000 2026
MERIDA ONE-SIXTY 8000 2026 — це потужний ендуро-двопідвіс, створений для агресивного спуску, великих трамплінів і жорсткого трейлового катання. Оснащений карбоновою рамою нового покоління. Геометрія та конструкція орієнтовані на максимальну стабільність, контроль і витривалість при великих навантаженнях.
Передню підвіску забезпечує вилка RockShox ZEB Ultimate Air з ходом 170 мм і можливістю встановлення покришок до 29×2.8″. У парі з нею працює задній амортизатор RockShox Vivid Ultimate з налаштуванням платформи та низькошвидкісної компресії, що дозволяє точно адаптувати підвіску під рельєф.
За трансмісію відповідає електронна система SRAM GX Eagle AXS Transmission, що працює бездротово та забезпечує швидке й чітке перемикання передач навіть під навантаженням. Вона включає шатуни на 32 зубці з двома захисними пластинами, касету 10–52T, бездротовий контролер AXS POD та задній перемикач T-Type. Ланцюг — Flattop GX Transmission, розрахований на жорсткі умови катання.
Гальмівна система представлена потужними чотирипоршневими гальмами SRAM Maven Bronze з великими роторами: 220 мм спереду і 200 мм ззаду — це забезпечує максимальний контроль і гальмівне зусилля на крутих та довгих спусках.
Колеса — DT Swiss EX 1700, алюмінієві, з внутрішньою шириною 30 мм, стандарту Boost, готові до безкамерного використання (tubeless ready). Передня шина — Continental Kryptotal-F 29×2.4″, задня — Kryptotal-R 27.5″ або 29″ (залежно від розміру рами), обидві з ендуро-каркасом і м’якою гумою, що забезпечують максимальне зчеплення.
Кермо шириною 780 мм з підйомом 30 мм та коротким виносом (40 мм) дає точне керування на складних трейлах. Підсідельний штир Merida Expert TR III Dropper має змінний хід від 170 до 230 мм залежно від розміру рами, що дозволяє райдеру швидко змінювати посадку на ходу.
Сідло Prologo Akero RS з інтегрованим мультитулом у V-mount адаптері додає практичності, а вбудована база Fidlock з пляшкою Merida та батареєю ep powerpack 1 свідчать про добре продуману ергономіку. Вага байка становить 15.6 кг, що є дуже конкурентним показником для ендуро-класу.
Особливості:
- Повністю карбонова рама з геометрією AGILOMETER і підвіскою Fast kinematic — легкість, прогресивність та гнучкість налаштувань під стиль їзди.
- Колеса 29″ або мікс 29″/27.5″ — можливість обрати оптимальну конфігурацію без зміни геометрії.
- Підвіска RockShox ZEB Ultimate (170 мм) + RockShox Vivid Ultimate — високоточна робота навіть у найжорсткіших умовах.
- Бездротова трансмісія Sram GX T-Type — чітке перемикання та мінімум обслуговування.
- Колеса DT Swiss EX1700 — міцні та надійні для агресивного трейлового катання.
- Дроппер з ходом 230 мм — максимальна свобода рухів на спусках.
- Сховище для інструментів та тримач FidLock — продуманість до дрібниць.
Купити велосипед Merida One-Sixty 8000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
ХS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
| St Підсідельна труба Mm |
400 |
410 |
425 |
445 |
470 |
| Tt Верхня труба Mm |
535 |
562 |
589 |
621 |
653 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
434 |
434 |
434 |
438 |
438 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
64 |
64 |
64 |
64 |
64 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
79 |
79 |
79 |
79 |
79 |
| Bd Провис каретки Mm |
7 |
7 |
7 |
27.5 |
27.5 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
95 |
105 |
120 |
| Fl Довжина вилки Mm |
581 |
581 |
581 |
581 |
581 |
| R Річ Mm |
415 |
442 |
470 |
498 |
525 |
| S Стак Mm |
615 |
615 |
615 |
625 |
638 |
| Wb Колісна база Mm |
1188 |
1215 |
1242 |
1275 |
1308 |
| Sh Стендовер Mm |
727 |
730 |
737 |
736 |
776 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
148-163 |
158-173 |
168-183 |
178-192 |
187-200 |
| Діаметр коліс |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |
29/27.5″ |

Технології Merida ONE-SIXTY 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.