Велосипед 29″ Merida One-Twenty 6000 2023
ONE-TWENTY 6000, тісно пов’язаний з переможцем номінації “BEST IN TEST” по версії журналу Enduro Mountain Bike, має повністю карбонову раму з ходом підвіски FLOAT LINK 120 мм, та вилку 130-мм. Це надзвичайно універсальний байк чудово підходить для як для складних трейлових виїздів і навіть ендуро сесій, так для кроскантрійних марафонів. Це справжній ‘майстер на всі руки’ у нашій лінійці гірських велосипедів.
Повністю оновлений у 2019, ONE-TWENTY продовжує свою історію успіху у сезон 2022 року. Велика кількість нагород на тестах, включно зі званням ‘BEST IN TEST’ від видання Enduro Mountainbike Magazine у 2020 році для ONE-TWENTY 8000, наш байк знову вражає своєю неймовірною універсальністю та неперевершеними здібностями. Попри те, що він є трейловим байком, сучасна, але збалансована геометрія у поєднанні з фантастичною жорсткістю рами дозволила створити велосипед із середнім ходом підвіски, який чудово справляється з перешкодами та залишається дуже швидким на менш складних трейлах.
А щоб надати гонщикам максимальний вибір, ми пропонуємо ONE-TWENTY у “класичній” конфігурації 120 мм ходу амортизатора / 130 мм вилки, або у крос-кантрійному варіанті RC з ходом заднього амортизатора 100 мм / 120 мм вилки, що має більш вертикальний кут рульової та підсідельного штира, завдяки чому простіше їхати вгору.
Характеристика:
- Повністю карбонова рама з трейловою геометрією Full carbon frame with trail orientated geometry.
- 120 мм ходу задньої підвіски FLOAT LINK.
- 130 мм ходу вилки.
- Блокування вилки та амортизатора, плюс телескопічний підсідельний штир.
- Трансмісія Shimano XT/SLX.
- Колеса 29 дюймів з трейловими покришками Maxxis Dissector/Minion tyres.
Купити Велосипед 29″ Merida One-Twenty 6000 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
40 |
44 |
48 |
52 |
| St Підсідельна труба Mm |
400 |
440 |
480 |
520 |
| Tt Верхня труба Mm |
572 |
592 |
614 |
637 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
435 |
435 |
435 |
435 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
67.3 |
67.3 |
67.3 |
67.3 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
75.5 |
75.5 |
75.5 |
75.5 |
| BD Провис каретки Mm |
40 |
40 |
40 |
40 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
| Fl Довжина вилки Mm |
541 |
541 |
541 |
541 |
| R Річ Mm |
415 |
435 |
455 |
475 |
| S Стак |
607 |
607 |
616 |
626 |
| WB Колісна база Mm |
1141 |
1160.7 |
1185 |
1208 |
| Sh Стендовер Mm |
703 |
718 |
745 |
770 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
160-168 |
168-180 |
178-189 |
186-199 |
| Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida One-Twenty 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
ОТВІР В НИЖНІЙ ТРУБІ
Надає можливість вільного переміщення внутрішніх кабелів та гідроліній у нижній трубі для легкого доступу при сервісному обслуговуванні.
SMART ENTRY
Жорстка фіксація кабелів внутрішньої проводки для запобігання брязканню під час їзди. Вхід кабелів сумісний з усіма сучасними гідравлічними гальмами та системою Di2.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
СИСТЕМА ПІДВІСКИ FLOAT LINK
Нижне кріплення заднього амортизатора рухається разом з амортизатором для більшої чутливості підвіски. Інженери Merida точно прорахували коефіцієнт передачі та прогресію, даючи змогу ‘Float Link’ забезпечити відчуття бездонності, та більший хіду підвіски, ніж вказано у назві моделі.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 тільки з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.