Велосипед 28″ Merida Scultura 10K 2026
Велосипед MERIDA Scultura 10K – висококласний шосейний карбоновий байк для чоловіків та унісекс. Створений для швидкісного катання та інтенсивних тренувань, він поєднує легкість, жорсткість і передові технології для максимального комфорту та ефективності на дорозі.
Легка карбонова рама SCULTURA CF5 V сумісна з дисковими гальмами та колесами до 700x30C. Вилка MERIDA SCULTURA CF5 disc carbon забезпечує стабільність та точність керування. Рама сумісна з осями 100×12 мм спереду та 142×12 мм ззаду, кареткою Pressfit 86,5 мм.
Система Sram Red AXS 2×12 забезпечує бездоганне та швидке електронне перемикання передач. Передня система 50-37T з інтегрованим Power Meter, задній касетний блок 10-36T. Ланцюг Sram Red E1 та бездротовий задній перемикач гарантують плавний та точний хід.
Гідравлічні дискові гальма Sram Red AXS з роторами Paceline X Centerlock 160 мм спереду та ззаду забезпечують надійне та передбачуване гальмування за будь-яких умов.
Колеса Zipp 353 NSW Tubeless з карбоновими ободами (25 мм внутрішня ширина) та системою Centerlock, сумісні з Sram XDR. Встановлені покришки Schwalbe Pro One Aero 700x28C Super Race, RaceGuard, tubeless ready для мінімального опору коченню та стабільності на трасі.
Карбонове кермо Merida Team SL 1P з обмоткою MERIDA ROAD Expert та виносом Merida Team ONE-PIECE забезпечують точне управління та оптимальну посадку. Сідло Prologo Nago R4 PAS Nack та підседільна труба Merida Team SL II з діаметром 27,2 мм додають комфорту під час тривалих поїздок.
Велосипед не комплектується педалями, що дозволяє підібрати власні під ваш стиль катання. Максимальне навантаження – до 120 кг.
MERIDA Scultura 10K 2026 – ідеально підходить для шосейних гонок, довгих тренувальних поїздок та активного катання на високому рівні.
Особливості:
- Надлегка карбонова рама CF5 — приблизно 822 г (у розмірі M), з геометрією, ідентичною Reacto, забезпечує чудовий баланс між жорсткістю, вагою та комфортом.
- Sram Red eTap AXS 12-швидкостей — бездротова електронна трансмісія з надточним і швидким перемиканням.
- Power Meter — вбудований вимірювач потужності для професійного контролю продуктивності.
- Колеса ZIPP 353 NSW — карбонові ободи преміум-рівня з ідеальною аеродинамікою та накатом.
- Merida Team SL 1P — цілісний карбоновий кокпіт із високою жорсткістю та ергономічною формою.
- Merida Team SL II — легкий карбоновий підсідельний штир, що забезпечує додаткове поглинання вібрацій.
- Disc Cooler — ефективне охолодження дискових гальм для стабільної роботи навіть під великими навантаженнями.
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura 10K 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
| Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
| Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
| R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
| S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
| WB Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
| Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
154-161 |
162-168 |
169-174 |
175-181 |
182-187 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Scultura 10K:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.