Велосипед 28″ Merida Scultura 6000 2024
Шукаєте легкий карбоновий шосейний велосипед з довгим списком аеродинамічних покращень, ідеальною інтеграцією кабелів, найкращою у своєму класі податливістю рами, великим зазором між шинами та високоякісними компонентами? Ви берете участь у гонках, часто берете на себе ініціативу у своїх клубних поїздках і любите хвилеподібний профіль їзди? Тоді наш SCULTURA 6000 може стати ідеальним велосипедом. Наш нещодавно розроблений SCULTURA дійсно означає «спрощену відповідність гонкам» та забезпечує саме це, які б завдання ви перед ним не поставили.
Ми раді представити п’яте покоління нашого легкого автомобіля. Включаючи деякі аеродинамічні деталі з нашого випробувального і відзначеного нагородами аеробайку REACTO, новий SCULTURA є найаеродинамічнішим з коли-небудь існуючих. Тим не менш, він залишається вірним своїй легкій вазі, маневреності та комфорту водія; насправді він виводить ці чинники наступного рівня.
Нова SCULTURA демонструє видатну податливість, забезпечуючи гонщику найкращий у своєму класі комфорт при їзді, який допоможе зберегти тіло свіжим для фінального спринту чи підйому. Нові карбонові версії CF5 і CF3 мають ту ж геометрію, що і наша REACTO завдяки перевіреній на гонках керованості гонщика Team Bahrain Victorious.
Доступний у карбоновому та алюмінієвому виконанні, з дисковим або ободним гальмом, наш класичний шосейний велосипед поєднує в собі неперевершений комфорт зі швидким прискоренням та найкращою у своєму класі здатністю долати підйоми.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 з новою перевіреною на гонках (ідентичною REACTO) геометрією.
- 11-швидкісний групсет Shimano Ultegra.
- Двосекційний винос FSA SMR ACR.
- Руль MERIDA EXPERT SL.
- Обода Fulcrum Racing 800 DB.
- Карбоновий підсідельний штир MERIDA EXPERT CC та технологія DISC COOLER.
Керівництво:
https://www.merida-bikes.com/en/p/service/instruction-manuals-144.html
Купити Велосипед 28 ” Merida Scultura 6000 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
WB Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
154-161 |
162-168 |
169-174 |
175-181 |
182-187 |
188-196 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Scultura 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.