Велосипед 28″ Merida Scultura 8000 2026
Merida SCULTURA 8000 (2026) — це високотехнологічний шосейний велосипед, створений для максимальних швидкостей, точності керування та стабільності на будь-яких дистанціях. Легка карбонова рама SCULTURA CF3 V у поєднанні з карбоновою жорсткою вилкою гарантує відмінну жорсткість і аеродинаміку, зберігаючи водночас комфорт під час тривалих поїздок.
Велосипед оснащений електронною трансмісією Shimano Ultegra Di2 (2×12), яка забезпечує блискавичне та чітке перемикання передач без зусиль. Система шатунів Shimano Ultegra 52/36 у поєднанні з касетою 11–30 робить цей байк ідеальним вибором як для рівнинних перегонів, так і для динамічних підйомів.
За гальмування відповідають потужні гідравлічні дискові гальма Shimano Ultegra з роторами CL800 (160 мм), що гарантують надійний контроль у будь-яких погодних умовах. Легкі та міцні карбонові колеса Reynolds AR 46 DB із сучасним аеропрофілем і преміальними покришками Continental Grand Prix 5000S TR (700x28C, tubeless ready) забезпечують відмінне зчеплення, низький опір коченню та готовність до безкамерного використання.
Кокпіт представлений інтегрованим карбоновим кермом і виносом MERIDA TEAM SL One-Piece Integrated, що не лише знижує вагу, але й покращує аеродинаміку. Сідло Prologo Scratch M5 із V-mount системою оснащене інтегрованим мультитулом для швидкого обслуговування прямо під час поїздки.
Велосипед підтримує інтеграцію з аксесуарами завдяки Garmin Carrier, який дозволяє встановити GPS-комп’ютер, фару чи камеру GoPro. У комплекті йде акумулятор Shimano BT-DN300 та зарядний кабель для системи Di2.
Максимальне навантаження становить 120 кг, що робить цю модель придатною як для професійних спортсменів, так і для амбіційних аматорів.
Merida SCULTURA 8000 (2026) — це досконалий баланс легкості, аеродинаміки й передових технологій Shimano Di2, створений для перемог на шосе.
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura 8000 2026 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
435 |
458 |
481 |
501 |
521 |
550 |
| Tt Верхня труба Mm |
520 |
535 |
545 |
560 |
575 |
590 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
72 |
72.5 |
73.5 |
73.5 |
74 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74 |
74 |
73.5 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
70 |
70 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
105 |
112 |
128 |
140 |
155 |
176 |
| Fl Довжина вилки Mm |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
385 |
| R Річ Mm |
377 |
383 |
390 |
395 |
400 |
409 |
| S Стак |
517 |
529 |
542 |
557 |
571 |
593 |
| WB Колісна база Mm |
985 |
982 |
989 |
990 |
1000 |
1010 |
| Sh Стендовер Mm |
721 |
745 |
765 |
782 |
800 |
823 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
154-161 |
162-168 |
169-174 |
175-181 |
182-187 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Scultura 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
АЕРОДИНАМІЧНИЙ ПРОФІЛЬ ТРУБ NACA FASTBACK
Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics – Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забезпечує оптимальну аеродинаміку, при економії у вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профілю.