Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 300 2023
Якщо ви шукаєте доступний шосейний велосипед з суперкомфортною геометрією і який достатньо місця для установки покришок шириною 35 мм (включаючи крила), тоді Ви знайшли саме те, що Вам необхідно. Новинка SCULTURA ENDURANCE 300 поєднує чудову раму з алюмінію 6066, має таку ж геометрію, як і у карбонових моделей, карбонову вилку поглинає нерівності і надійний групсет Tiagra на 10 швидкостей.
Представлений в 2021 році SCULTURA ENDURANCE відразу став хітом в міжнародній велосипедної друку. Крім нагороди за” Комфорт “від RennRad, він також отримав багато інших компліментів, наприклад:” відмінний комфорт”,” додає впевненості”,” дивно жвавий “і” приємний ” від таких сайтів/журналів, як Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips and Road.cc.
У порівнянні зі SCULTURA модель ENDURANCE має більш орієнтовану на комфорт геометрію, достатньо місця покришок шириною в 35 мм, і інтеграцію сучасних стандартів. SCULTURA ENDURANCE міцно закріпився в шосейній лінійці MERIDA і займає своє місце між SCULTURA і SILEX.
Широкі покришки надають досить комфорту, навіть на самих нерівних і наповнених ямами дорогах, а більш висока рульова труба забезпечує більш розслаблене положення при їзді.
SCULTURA ENDURANCE-ідеальний вибір для тих велосипедистів, які їздять собі на втіху і хочуть насолоджуватися довгими годинами в сідлі, відчуваючи себе комфортно і спокійно!
Особливість:
- Легка алюмінієва рама 6066 з потрійним баттингом, з комфортною геометрією і стабільним управлінням.
- Колеса MERIDA EXPERT SL.
- Карбонова вилка з конусним штоком Full carbon tapered fork.
- Внутрішня проводка WIRE PORT.
- Мультитул MERIDA в спеціальному відсіку під сідлом.
Купити Велосипед 28 ” Merida Scultura Endurance 300 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
| St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
| BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
| Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
| R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
| S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
| WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
| Sh Стендовер Mm |
708 |
734 |
752 |
770 |
790 |
818 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
153-159 |
160-166 |
167-173 |
174-180 |
181-187 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Scultura Endurance 300:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та дуже міцні рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
КРІПЛЕННЯ ДЛЯ КРИЛІВ
“F-Mount” – кріплення на рамі велосипеда, що дозволяє встановити бризковики.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮВАЛЬНІ ШВИ
Згладжені зварювальні шви для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.