Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 4000 2023
Наш SCULTURA ENDURANCE 4000-не просто карбоновий велосипед початкового рівня. Він має таку ж, оцінену на багатьох тестах раму CF3, як і у своїх “старших братів”, з 11-швидкісним групсетом Shimano 105, який подбає про чіткості перемикання і надійності гальмування.
А технологія WIRE PORT дозволила акуратно приховати троси і кабелі в раму, зробивши зовнішній вигляд велосипеда більш лаконічним і акуратним.
Представлений в 2021 році SCULTURA ENDURANCE відразу став хітом в міжнародній велосипедної друку. Крім нагороди за” Комфорт “від RennRad, він також отримав багато інших компліментів, наприклад:” відмінний комфорт”,” додає впевненості”,” дивно жвавий “і” приємний ” від таких сайтів/журналів, як Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips and Road.cc.
У порівнянні зі SCULTURA модель ENDURANCE має більш орієнтовану на комфорт геометрію, достатньо місця покришок шириною в 35 мм, і інтеграцію сучасних стандартів. SCULTURA ENDURANCE міцно закріпився в шосейній лінійці MERIDA і займає своє місце між SCULTURA і SILEX.
Широкі покришки надають досить комфорту, навіть на самих нерівних і наповнених ямами дорогах, а більш висока рульова труба забезпечує більш розслаблене положення при їзді.
SCULTURA ENDURANCE-ідеальний вибір для тих велосипедистів, які їздять собі на втіху і хочуть насолоджуватися довгими годинами в сідлі, відчуваючи себе комфортно і спокійно!
Особливість:
- Легка карбонова рама CF3 з комфортною геометрією і керованістю.
- 11 швидкісний групсет Shimano 105.
- Винос MERIDA EXPERT CW stem і кермо MERIDA EXPERT SL.
- Карбоновий підсідельний штир MERIDA.
- Покришки Maxxis Detonator 32 мм.
- Мультитул MERIDA в спеціальному тримачі під сідлом.
Купити Велосипед 28 ” Merida Scultura Endurance 4000 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
153-159 |
160-166 |
167-173 |
174-180 |
181-187 |
188-196 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.