Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 4000 2026
MERIDA Scultura Endurance – це карбоновий шосейний велосипед класу Road Endurance, створений для тривалих та комфортних поїздок асфальтом. Легка та жорстка рама SCULTURA ENDURANCE CF3 II з карбону у поєднанні з карбоновою вилкою SCULTURA ENDURANCE CF3 DISC забезпечує відмінну керованість, високу ефективність при педалюванні та комфорт за рахунок поглинання вібрацій.
Велосипед оснащений 24-швидкісною механічною трансмісією Shimano 105 (2×12) із системою шатунів 50/34 та касетою 11–34, що дає широкий діапазон передач для підйомів та швидкісних ділянок. Гідравлічні дискові гальма Shimano 105 з роторами Shimano RT54 діаметром 160 мм спереду та ззаду забезпечують потужне, надійне та контрольоване гальмування в будь-яких умовах.
Колеса зібрані на втулках Shimano TC500 з міцними ободами Merida Expert SL III, підготовленими для безкамерного використання, та взуті в накатисті та зносостійкі покришки Maxxis RE-FUSE 700x32C.
Комфортну посадку та контроль забезпечують кермо MERIDA EXPERT SLII з обмоткою MERIDA ROAD Expert, карбоновий підсідельний штир Merida Expert SL та сідло Merida Comp SL, виконане на 25% з перероблених матеріалів та оснащене кріпленням V-mount.
MERIDA Scultura Endurance підійде для спортсменів та любителів, які цінують легкість, швидкість та комфорт при тривалих тренуваннях, марафонах та шосейних заїздах.
Купити велосипед Merida Scultura Endurance 4000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
| St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
| BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
| Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
| R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
| S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
| WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
| Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
158-163 |
161-169 |
167-175 |
173-181 |
178-189 |
185-197 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.