Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 6000 2024
Якщо ви шукаєте суперкомфортний шосейний велосипед, який легко впорається з поганими дорогами і зробить довгі заїзди менш втомливими, ваші пошуки закінчені.
SCULTURA ENDURANCE 6000 має карбонову раму CF3 з комфортною геометрією та можливістю встановити покришки до 35 мм шириною та карбонову вилку поглинаючу вібрації.
Модель SCULTURA ENDURANCE, орієнтована на комфорт, одразу стала хітом міжнародної велосипедної преси. Крім нагороди RennRad за “комфорт”, йому також вдалося отримати довгий список компліментів, таких як “чудовий комфорт”, “навіювання впевненості”, “живе відчуття” та “приємне задоволення” від посилань на велосипедні сайти / журнали, такі як Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips та Road.cc.
Порівняно зі своїм тезкою SCULTURA, ENDURANCE має більш комфортну геометрію, великий зазор між шинами та повну інтеграцію з останніми стандартами. SCULTURA ENDURANCE міцно зарекомендувала себе у дорожній лінійці MERIDA і займає своє місце між SCULTURA з одного боку та SILEX з іншого. Широкі шини забезпечують достатній комфорт навіть на самих усіяних вибоїнами путівцях. в той час як довша рульова колонка забезпечує більш розслаблену посадку.
SCULTURA ENDURANCE – це ідеальний вибір для велосипедистів, які більше орієнтовані на відпочинок і хочуть насолоджуватися довгим годинником у сідлі, почуваючи себе комфортно та розслаблено на велосипеді!
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 із зручною геометрією та впевненим управлінням.
- Обод MERIDA EXPERT SL.
- Карбоновий підсідельний штир MERIDA EXPERT CC.
- Покришки Maxxis Detonator.
Керівництво:
https://www.merida-bikes.com/en/p/service/ instruction-manuals-144.html
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 6000 2024 по хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
158-163 |
161-169 |
167-175 |
173-181 |
178-189 |
185-197 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.