Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 6000 2026
MERIDA Scultura Endurance — це шосейний велосипед класу Road Endurance, розроблений для комфортних і тривалих поїздок. Рама та вилка виготовлені з карбону SCULTURA ENDURANCE CF3, що забезпечує легкість та жорсткість конструкції, а також підтримує встановлення покришок до 700x35C (700x32C із крилами).
Велосипед оснащений електронною трансмісією Shimano 105 Di2 з конфігурацією 2×12 швидкостей, що гарантує плавне та точне перемикання. Система шатунів Shimano 105 R7100 має зірки 50-34, а касета Shimano 105 R7101 — 11-34. Гальмування забезпечують гідравлічні дискові гальма Shimano 105 з роторами Shimano CL700 діаметром 160 мм спереду та ззаду.
Колеса зібрані на втулках Shimano HB-TC500 (передня) та FH-TC500-HL (задня), з ободами Merida Expert SL III, які є tubeless-ready. Встановлені покришки Maxxis RE-FUSE 700x32C.
Кермо MERIDA EXPERT SLII з алюмінію та обмоткою MERIDA ROAD Expert, а також винос Merida Expert SL 2PII забезпечують зручну посадку. Седло Merida Expert SL виготовлене з використанням перероблених та природних матеріалів і має інтегрований інструмент.
Цей велосипед підходить для чоловіків і жінок, цінує комфорт, ефективність і сучасні технології в шосейних поїздках.
Купити велосипед Merida Scultura Endurance 6000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
| St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
| BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
| Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
| R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
| S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
| WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
| Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
158-163 |
161-169 |
167-175 |
173-181 |
178-189 |
185-197 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance 6000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.