Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance 8000 2026
Merida SCULTURA ENDURANCE 8000 (2026) – це високотехнологічний шосейний велосипед преміум-класу, створений для спортсменів та амбітних любителів довгих дистанцій. Легка карбонова рама SCULTURA ENDURANCE CF3 II у поєднанні з карбоновою жорсткою вилкою забезпечує виняткову жорсткість, легкість і комфорт на тривалих поїздках.
Велосипед обладнаний електронною трансмісією Shimano Ultegra Di2 з конфігурацією 2×12 (24 швидкості), що гарантує швидке, точне та безшумне перемикання в будь-яких умовах. Для максимальної безпеки використано гідравлічні дискові гальма Shimano Ultegra з роторами Shimano CL800 діаметром 160 мм, які забезпечують надійне гальмування навіть на високих швидкостях і в складну погоду.
Колеса Vision SC 45 Disc з карбоновими ободами (Tubeless Ready) укомплектовані преміальними шинами Continental GP5000 AllSeason TR 700x32C, що поєднують відмінне зчеплення, низький опір коченню та довговічність.
Комфорт і ергономіку під час їзди забезпечують компоненти високого класу: алюмінієве кермо MERIDA EXPERT SLII, винос MERIDA EXPERT SL 2PII, а також карбоновий підсідельний штир MERIDA TEAM SL. Сідло Prologo Scratch M5 доповнене інтегрованим V-mount адаптером і вбудованим мультитулом від MERIDA, що робить велосипед ще більш зручним у далеких подорожах.
Максимальне навантаження становить 120 кг, що робить SCULTURA ENDURANCE 8000 надійним вибором навіть для інтенсивних тренувань. Ця модель ідеально підходить для шосейних марафонів, багатоденних поїздок та змагань, де важливі легкість, швидкість і передові технології.
Купити велосипед Merida Scultura Endurance 8000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
| St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
| BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
| Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
| R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
| S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
| WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
| Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
158-163 |
161-169 |
167-175 |
173-181 |
178-189 |
185-197 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.