Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance Rival-Edition 2026
Merida SCULTURA ENDURANCE RIVAL EDITION 2026 – це сучасний шосейний велосипед, розроблений для витривалих заїздів та комфортних поїздок на довгі дистанції.
Легка та міцна карбонова рама SCULTURA ENDURANCE CF3 II у поєднанні з карбоновою ригідною вилкою забезпечує високу ефективність та оптимальну жорсткість.
Велосипед обладнаний електронною трансмісією SRAM Rival AXS 2×12, яка забезпечує плавне й точне перемикання передач.
Гідравлічні дискові гальма SRAM Rival AXS E1 із роторами Paceline RT-PLN-A2 (160 мм) гарантують надійне та контрольоване гальмування у будь-яких умовах.
Колеса Vision Team 35 Clincher Disc Centerlock з алюмінію зібрані під систему Tubeless ready і оснащені універсальними покришками Maxxis RE-FUSE 700x32C, що поєднують низький опір коченню з витривалістю для різних дорожніх умов.
Кермо MERIDA EXPERT SLII з алюмінію, у комплекті з виносом MERIDA EXPERT SL 2PII, забезпечує ергономіку та контроль під час їзди.
Сідло MERIDA EXPERT SL виготовлене з використанням екологічних матеріалів (6% перероблених і 23% натуральних компонентів) і доповнене інтегрованим мультитулом для зручності.
Карбоновий підсідельний штир MERIDA TEAM SL підкреслює спортивний характер велосипеда та зменшує вагу.
Merida SCULTURA ENDURANCE RIVAL EDITION 2026 – це ідеальне рішення для тих, хто шукає сучасний шосейний велосипед із електронною трансмісією, високим рівнем комфорту та надійності для тривалих подорожей і щоденних тренувань.
Купити Велосипед 28″ Merida Scultura Endurance Rival-Edition 2026 за хорошою ціною в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
49 |
51 |
53 |
56 |
| St Підсідельна труба Mm |
440 |
470 |
490 |
510 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
515 |
524 |
538 |
553 |
568 |
583 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
418 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
70.5 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74 |
74 |
74 |
73.5 |
73.5 |
73.5 |
| BD Провис каретки Mm |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
140 |
152 |
161 |
177 |
197 |
222 |
| Fl Довжина вилки Mm |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
380 |
| R Річ Mm |
360 |
366 |
376 |
380 |
389 |
397 |
| S Стак |
539 |
552 |
565 |
584 |
603 |
629 |
| WB Колісна база Mm |
992 |
997 |
1001 |
1001 |
1017 |
1026 |
| Sh Стендовер Mm |
742 |
767 |
785 |
803 |
823 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
158-163 |
161-169 |
167-175 |
173-181 |
178-189 |
185-197 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технологія Merida Scultura Endurance Rival-Edition:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
РАДІАТОРИ ОХОЛОДЖЕННЯ ДИСКОВИХ ГАЛЬМ
Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДСІДЕЛЬНИЙ ЗАЖИМ
Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
REMOVABLE F-MOUNT
Знімний місток на верхньому пір’ї рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багна.