З його останньою версією кожна подорож може стати пригодою. Підготовлений до цього краще, ніж його попередня версія, в тому числі завдяки шинам діаметром 45 мм і переднім гальмівним дискам діаметром 180 мм. Геометрія Merida Silex 200 2025, як і раніше, нагадує MTB, що забезпечує неперевершений комфорт при їзді.
Однак у нього нижча рульова труба, ніж оригінальна версія мотоцикла, що надає йому більш спортивний вигляд, а також більш плоский кут нахилу рульової колонки, що покращує стійкість на високих швидкостях і при великому завантаженні велосипеда.
Легка та жорстка рама Lite з високоякісного алюмінієвого сплаву 6066 зі стінками з потрійним баттингом та звареними швами, згладженими за технологією «Гладке зварювання». Високий комфорт їзди забезпечить геометрія рами та карбонова вилка. У рамі передбачено внутрішнє прокладання кабелів у системі Wire Port. Це дозволяє подавати їх через гарнітуру, надаючи акуратного вигляду, не заважаючи рамці. Merida Silex 200 2025 має привід із перемикачами Shimano Sora та шатуном FSA Omega 48-32, а також 9-швидкісну касету Shimano Altus HG200 11-34.
Точне управління забезпечуватиметься конічною рульовою трубкою. Управління байком забезпечать механічні дискові гальма Promax, оснащені гальмівними дисками діаметром 180 мм спереду і 160 мм ззаду. Попереду, поряд з гальмівним супортом, знаходиться Disc Cooler – система охолодження, що запобігає перегріву гальм. Silex 200 пересувається на міцних колесах Merida Comp SL II (готових до безкамерного використання) та оснащений наскрізними осями діаметром 12 мм, які збільшують поперечну жорсткість та зміцнюють колесо.
Відповідний комфорт керування забезпечують шини Maxxis Rambler діаметром 45 мм. Рама і вилка мають безліч точок кріплення, які можуть стати в нагоді в експедиціях та за їх межами. Це велосипед для швидкої їзди та далеких поїздок, для поїздок на роботу та відпочинку від роботи. Є Сайлекс, є пригоди. Випробуйте це по-своєму!
Особливості Merida Silex 200 2025:
Відзначена нагородами легка та жорстка алюмінієва рама
Повністю карбонова вилка
Конічна рульова трубка для точного керування
Багато точок кріплення, які можуть стати в нагоді під час експедиції.
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та надзвичайно міцні рами.
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий і міцний. Завдяки технологіям потрійного баттінгу та гідроформування Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ і нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮВАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
ОТВІР В НИЖНІЙ ТРУБІ
Надає можливість вільного переміщення внутрішніх кабелів та гідроліній у нижній трубі для легкого доступу при сервісному обслуговуванні.
КРІПЛЕННЯ ДЛЯ КРИЛІВ
“F-Mount” – кріплення на рамі велосипеда, що дозволяє встановити бризковики.
КРІПЛЕННЯ ДЛЯ БАГАЖНИКА
“C-Mount” – кріплення на рамі велосипеда, що дає змогу закріпити велосипедний багажник.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він зарекомендував себе як основний вибір, коли на порядку денному стоїть максимальна продуктивність. Маючи це на увазі, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, акумулятор та інші невеликі налаштування, які потрібні системі.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
Це мій перший гравійний велосипед. До цього їздив на гірських велосипедах. Але наразі маршрути такі, що більше асфальту, твердих грунтів, тому вирішив спробувати гравійний велосипед. Бо хочеться їздити далі, швидше, комфортніше. Вивчив питання та обрав Merida Silex 200 2025 року. Поспілкувався в магазині з хлопцями, дізнався в них дуже багато корисної для мене інформації. Окремо підібрали мені нове сідло, бо повторююсь, хотілось максимально комфортної їзди на далекі відстані. На сьогоднішній день проїхав в районі 200 км, задоволений, як в перший день. Велосипед супер. Отримав від нього то що хотів. Хто хоче купить гравійний велосипед та спробувати що це таке, всім рекомендую Merida Silex 200.
Це мій перший гравійний велосипед. До цього їздив на гірських велосипедах. Але наразі маршрути такі, що більше асфальту, твердих грунтів, тому вирішив спробувати гравійний велосипед. Бо хочеться їздити далі, швидше, комфортніше. Вивчив питання та обрав Merida Silex 200 2025 року. Поспілкувався в магазині з хлопцями, дізнався в них дуже багато корисної для мене інформації. Окремо підібрали мені нове сідло, бо повторююсь, хотілось максимально комфортної їзди на далекі відстані. На сьогоднішній день проїхав в районі 200 км, задоволений, як в перший день. Велосипед супер. Отримав від нього то що хотів. Хто хоче купить гравійний велосипед та спробувати що це таке, всім рекомендую Merida Silex 200.