Велосипед 28″ Merida Silex 4000 2026
MERIDA Silex 4000 – це просунутий гравійний велосипед з повністю карбоновою рамою та висококласним обладнанням Shimano GRX 400, створений для швидкої та комфортної їзди як по асфальту, так і по гравійних трасах та легкому бездоріжжю.
Легка та міцна рама SILEX CF2 II виконана з карбону, забезпечуючи відмінне співвідношення жорсткості та ваги. Конструкція розрахована на встановлення шин до 45 мм, а карбонова вилка MERIDA SILEX II CF2 з конусним штоком здатна вмістити до 47 мм, забезпечуючи додатковий комфорт на нерівній дорозі.
Велосипед оснащений перевіреною гравійною трансмісією Shimano GRX 400 з 20 швидкостями (2×10). Передні шатуни Shimano GRX600 із співвідношенням 46/30T і касета Shimano CS-HG50 (11-36T). Ланцюг KMC X10 забезпечує довговічність та плавність роботи.
Гідравлічні дискові гальма Shimano GRX400 з роторами 180 мм спереду та ззаду забезпечують потужне та стабільне гальмування в будь-яких погодних умовах, що особливо важливо для гравійної їзди.
Легкі та жорсткі колеса на ободах Reynolds G30 з втулками Shimano (Centerlock) та спицями з нержавіючої сталі. Покришки Maxxis Rambler 700x45C з технологією TR EXO (тюблес-редді, захист боковин) забезпечують відмінне зчеплення та стійкість на різних покриттях.
Алюмінієве гравійне кермо Merida Expert GRII з шириною від 400 до 440 мм (залежно від розміру рами), обмотка MERIDA ROAD Expert для впевненого хвату. Винос Merida Team CC III з кутом -6° та довжиною 80 мм підходить для спортивної посадки.
Сідло Merida Comp SL з 25% перероблених матеріалів — екологічний та зручний варіант для тривалих поїздок. Легкий карбоновий підсідельний штир Merida Expert SL діаметром 27,2 мм покращує віброгасні властивості велосипеда.
Ця модель – відмінний вибір для райдерів, які цінують легкість, швидкість та комфорт на довгих дистанціях, поєднуючи асфальтові ділянки з гравійними дорогами. Підходить для чоловічих та унісекс-заїздів, у тому числі для марафонів та байкпакінгу.
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 4000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна..
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
410 |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
530 |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
430 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
| Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
110 |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
| Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
| R Річ Mm |
378 |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
| S Стак Mm |
549 |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
| Wb Колісна база Mm |
1031 |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
| Sh Стендовер Mm |
707 |
734 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
155-167 |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS

Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. Вуглеволокно – укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
F-MOUNT
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.