Велосипед 28″ Merida Silex 5000 2026
MERIDA Silex – це сучасний гравійний велосипед для тих, хто цінує швидкість, комфорт та універсальність. Легка карбонова рама SILEX CF2 II та карбонова вилка забезпечують відмінну керованість та поглинають вібрації, що робить кожну поїздку максимально комфортною навіть на складних покриттях.
Велосипед оснащений надійною 12-швидкісною трансмісією SRAM Apex 1×12 з широкою касетою 10–52 зубів, що дозволяє з легкістю долати як затяжні підйоми, так і швидко мчати рівними ділянками. Гідравлічні дискові гальма SRAM Apex із збільшеними роторами на 180 мм спереду та ззаду гарантують впевнене гальмування у будь-яких погодних умовах.
Легкі обода Reynolds G30 у поєднанні з широкими покришками Maxxis Rambler 700x45C TR EXO забезпечують відмінне зчеплення та комфорт як на асфальті, так і на ґрунтових дорогах. Ергономічне кермо Merida Expert GRII з обмоткою MERIDA ROAD Expert та карбоновий підсідельний штир Merida Expert SL дозволяють зберегти комфорт навіть на тривалих маршрутах.
MERIDA Silex підійде для подорожей, тренувань та щоденних поїздок, пропонуючи баланс між швидкістю шосейного велосипеда та прохідністю MTB. Це надійний вибір для тих, хто хоче відкрити нові маршрути та отримувати задоволення від кожної поїздки.
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 5000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна..
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
410 |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
530 |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
430 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
| Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
110 |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
| Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
| R Річ Mm |
378 |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
| S Стак Mm |
549 |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
| Wb Колісна база Mm |
1031 |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
| Sh Стендовер Mm |
707 |
734 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
155-167 |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 5000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS

Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. Вуглеволокно – укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
F-MOUNT
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.