Гравійний велосипед Merida Silex 700 2025
З його останньою версією кожна подорож може стати пригодою. Merida Silex 700 2025 підготовлений до цього краще, ніж його попередня версія, в тому числі завдяки шинам діаметром 45 мм і переднім гальмівним дискам діаметром 180 мм. Геометрія Silex, як і раніше, нагадує MTB, що забезпечує неперевершений комфорт при їзді. Однак у нього нижча рульова труба, ніж оригінальна версія, що надає йому більш спортивний вигляд, а також більш плоский кут нахилу рульової колонки, що покращує стійкість на високих швидкостях і при великому завантаженні велосипеда.
Легка та жорстка рама Lite з високоякісного алюмінієвого сплаву 6066 зі стінками з потрійним баттингом та звареними швами, згладженими за технологією «Гладке зварювання». Високий комфорт їзди забезпечуватиметься геометрією рами, карбоновою вилкою та карбоновим підсідельним штирем.
Рама має внутрішнє прокладання кабелів у системі Wire Port. Це дозволяє подавати їх через гарнітуру, надаючи акуратного вигляду, не заважаючи рамці. Важливим елементом Merida Silex 700 2025 є чудовий привід Shimano GRX з перемикачем швидкостей GRX822, шатуном GRX820 42 та 12-швидкісною касетою 10-51. Точність управління забезпечуватиметься конічною кермовою трубкою.
Гідравлічні дискові гальма Shimano GRX820 з гальмівними дисками діаметром 180 мм спереду та 160 мм ззаду забезпечують відмінний контроль навіть над навантаженим велосипедом. Попереду, поряд з гальмівним супортом, знаходиться Disc Cooler – система охолодження, що запобігає перегріву гальм. Merida Silex 700 2025 котиться на цілісних колесах Easton EA70 AX (готових до безкамерного використання) та оснащений жорсткими осями діаметром 12 мм, які збільшують поперечну жорсткість та зміцнюють колесо.
Відповідний комфорт керування забезпечують шини Maxxis Rambler діаметром 45 мм, а карбоновий підсідельний штир Merida Expert CC також підвищує комфорт. Рама і вилка мають безліч точок кріплення, які можуть стати в нагоді в експедиціях та за їх межами.
Це велосипед для швидкої їзди та далеких поїздок, для поїздок на роботу та відпочинку від роботи. Є Merida Silex 700 2025, є пригоди. Випробуйте це по-своєму!
Особливості Merida Silex 700 2025:
- Легка та жорстка алюмінієва рама.
- Повністю карбонова вилка та карбоновий підсідельний штир.
- Конічна рульова трубка для точного керування.
- Багато точок кріплення, які можуть стати в нагоді під час експедиції.
- Інтегровані кабелі у системі Wire Port.
- Перемикач Shimano GRX822, шатун Shimano GRX820 42, касета Shimano M7100 12 швидкостей 10-51.
- Колеса Easton EA70 AX (готові до безкамерного використання) та наскрізні осі 12 мм.
- Гідравлічні дискові гальма Shimano GRX820.
- Шини Maxxis Rambler 700 x 45C та зазор для передньої шини 47C.
Купити Велосипед Merida Silex 700 2025 в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| Розмір рами (сантиметр) |
44 |
47 |
50 |
53 |
56 |
| St Підсідельна труба Mm |
460 |
490 |
520 |
550 |
580 |
| Tt Верхня труба Mm |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
| Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
| Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
| R Річ Mm |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
| S Стак Mm |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
| Wb Колісна база Mm |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
| Sh Стендовер Mm |
744 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 700 2025:
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та надзвичайно міцні рами.
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий і міцний. Завдяки технологіям потрійного баттінгу та гідроформування Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ і нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮВАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
ОТВІР В НИЖНІЙ ТРУБІ
Надає можливість вільного переміщення внутрішніх кабелів та гідроліній у нижній трубі для легкого доступу при сервісному обслуговуванні.
КРІПЛЕННЯ ДЛЯ КРИЛІВ
“F-Mount” – кріплення на рамі велосипеда, що дозволяє встановити бризковики.
КРІПЛЕННЯ ДЛЯ БАГАЖНИКА
“C-Mount” – кріплення на рамі велосипеда, що дає змогу закріпити велосипедний багажник.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він зарекомендував себе як основний вибір, коли на порядку денному стоїть максимальна продуктивність. Маючи це на увазі, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, акумулятор та інші невеликі налаштування, які потрібні системі.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.