Гравійний карбоновий велосипед Merida Silex 8000 2025
З його останньою версією кожна подорож може стати пригодою. Підготовлений до цього краще, ніж його попередня версія, в тому числі завдяки шинам діаметром 45 мм і гальмівним дискам діаметром 180 мм. Геометрія Merida Silex 8000 2025, як і раніше, нагадує MTB, що забезпечує неперевершений комфорт при їзді. Однак у нього нижча рульова труба, ніж оригінальна версія мотоцикла, що надає йому більш спортивний вигляд, а також більш плоский кут нахилу рульової колонки, що покращує стійкість на високих швидкостях і при великому завантаженні велосипеда.
Карбонова рама поєднує в собі малу вагу, високу жорсткість і комфорт, а кабелі інтегровані в систему Wire Port, завдяки чому вони проходять через гарнітуру, надаючи акуратного вигляду, не заважаючи рамі. Merida Silex 8000 2025 оснащений новою електронною трансмісією Shimano GRX Di2 з перемикачем швидкостей GRX825 Di2, шатуном GRX820 48-31 та 12-швидкісною касетою 11-36. Точність управління забезпечуватиметься конічною кермовою трубкою.
Гідравлічні гальма дискові Shimano GRX 820, оснащені гальмівними дисками діаметром 180 мм, забезпечують чудовий контроль навіть над навантаженим велосипедом. Спереду та ззаду їх доповнює Disc Cooler – система охолодження, що запобігає перегріву гальм. Merida Silex 8000 2025 оснащений чудовими карбоновими колесами Easton EC70 AX (підходить для безкамерної експлуатації) та оснащений жорсткими осями діаметром 12 мм, які збільшують поперечну жорсткість та зміцнюють колесо.
Відповідний комфорт керування забезпечують шини Maxxis Rambler діаметром 45 мм, а карбоновий підсідельний штир Merida Team SL також підвищує комфорт. Рама та вилка мають кілька точок кріплення, які можуть стати в нагоді у вашій пригоді. На нижній трубі є вбудоване кріплення Fidlock для використання із сумісними аксесуарами.
Це велосипед для швидкої їзди та далеких поїздок, для поїздок на роботу та відпочинку від роботи. Є Merida Silex 8000 2025, є пригоди. Випробуйте це по-своєму!
Особливості Merida Silex 8000 2025:
- Легка та жорстка карбонова рама.
- Повністю карбонова вилка та карбоновий підсідельний штир.
- Конічна рульова трубка для точного керування.
- Багато точок кріплення, які можуть стати в нагоді під час експедиції.
- Інтегровані кабелі у системі Wire Port.
- Перемикач Shimano GRX825 Di2, шатун Shimano GRX820 48-31, 12-швидкісна касета Shimano GRX HG710 11-36.
- Карбонові колеса Easton EC70 AX (готові до безкамерного використання) та наскрізні осі 12 мм.
- Гідравлічні дискові гальма Shimano GRX820 та гальмівні диски діаметром 180 мм.
- Шини Maxxis Rambler 700 x 45C.
Купити велосипед Merida Silex 8000 2025 в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія Merida Silex 8000 2025
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
Розмір рами (сантиметр) |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
R Річ Mm |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
S Стак Mm |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
Wb Колісна база Mm |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
Sh Стендовер Mm |
744 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 4000 2025:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS

Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. Вуглеволокно – укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
F-MOUNT
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.