Велосипед 28″ Merida Silex 8000 2026
Велосипед MERIDA Silex 8000 2026 – сучасний гравійний карбоновий байк для чоловіків та унісекс, створений для пригод на різноманітних дорогах та бездоріжжі. Надійний, легкий та універсальний, він поєднує високу ефективність на асфальті та стабільність на ґрунтових трасах.
Карбонова рама SILEX CF2 II забезпечує жорсткість і надійність, підтримує колеса до 700x45C. Вилка MERIDA SILEX II CF2 Tapered Carbon сумісна з дисковими гальмами та колесами до 700x47C, забезпечує точне керування та комфорт на будь-якій поверхні. Рама сумісна з осями 100×12 мм спереду та 142×12 мм ззаду, кареткою BSA.
Одношвидкісна система Sram Apex 1×12 з широким переднім шатуном 42T та касетою 10-52T забезпечує простоту керування та широкий діапазон передач. Бездротовий задній перемикач Sram X1 Eagle AXS та ланцюг Sram Apex CN-APX-D1 гарантують плавний та точний хід на будь-якому покритті.
Гідравлічні дискові гальма Sram Apex з роторами Centerline 180 мм спереду та ззаду забезпечують надійне та прогнозоване гальмування в будь-яких умовах.
Колеса DT Swiss G 1800 spline CL із внутрішньою шириною 24 мм, системою Centerlock та алюмінієвими ободами поєднують легкість і міцність. Покришки Maxxis Rambler 700x45C TR EXO забезпечують відмінне зчеплення на гравії, піску та легкому бездоріжжі.
Карбонове кермо Easton EC90 AX та винос Merida Team CC III забезпечують точне керування та комфортну посадку. Сідло Prologo Scratch M5 AGX з V-mount адаптером та підседільна труба Merida Team SL II 27,2 мм додають зручності під час довгих поїздок.
Велосипед не комплектується педалями, що дозволяє підібрати власні. Максимальне навантаження – до 120 кг. MERIDA Silex 8000 2026 ідеально підходить для гравійних гонок, тривалих пригод та активного катання на змішаних трасах.
Особливості:
- Карбонова рама з опущеною пір’їною — легка, жорстка та відзначена нагородами рама, яка забезпечує кліренс до 700×45 мм для широких покришок та кращої прохідності.
- Трансмісія Sram Apex AXS — бездротова система з широким діапазоном передач для точного та надійного перемикання в будь-яких умовах.
- Карбонова вилка — оснащена кріпленнями для вантажу та внутрішньою маршрутизацією для втулки з динамо, ідеально підходить для пригод і тривалих поїздок.
- Колеса DT Swiss G1800 — легкі та надійні карбонові колеса для високої продуктивності на бездоріжжі.
- Геометрія у стилі MTB — розслаблений кут рульової забезпечує стабільність на складних ділянках маршруту.
- Wire Port внутрішня прокладка тросів — естетичний вигляд і зручність використання сумок на кермі без перешкод.
- Кріплення для аксесуарів — численні точки монтажу для фляг, сумок, крил та іншого обладнання.
- Сумісність з 1x або 2x трансмісією — налаштування велосипеда відповідно до індивідуальних уподобань.
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 8000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна..
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
410 |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
530 |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
430 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
| Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
110 |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
| Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
| R Річ Mm |
378 |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
| S Стак Mm |
549 |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
| Wb Колісна база Mm |
1031 |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
| Sh Стендовер Mm |
707 |
734 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
155-167 |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS

Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. Вуглеволокно – укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
F-MOUNT
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.