Велосипед 28″ Merida Silex 9000 2026
Велосипед MERIDA Silex 9000 2026 – преміальний гравійний карбоновий байк для чоловіків та унісекс. Ідеальний для тривалих поїздок по змішаних трасах, він поєднує легкість, жорсткість та сучасні технології для максимальної ефективності та комфорту.
Карбонова рама SILEX CF2 II підтримує колеса до 700x45C та сумісна з дисковими гальмами. Вилка MERIDA SILEX II CF2 Tapered Carbon дозволяє встановлювати колеса до 700x47C та забезпечує точне керування і комфорт на будь-якому покритті. Рама сумісна з осями 100×12 мм спереду та 142×12 мм ззаду, кареткою BSA.
Одношвидкісна електронна система Shimano GRX Di2 1×12 забезпечує бездоганне та плавне перемикання передач. Передній шатун 42T та касета 10-51T забезпечують широкий діапазон передач для різних умов траси. Ланцюг Shimano M6100-12 гарантує довговічність та точність ходу.
Гідравлічні дискові гальма Shimano GRX825 Di2 з роторами MT800 180 мм спереду та ззаду забезпечують стабільне і передбачуване гальмування у будь-яких умовах.
Карбоно-алюмінієві колеса Reynolds BL ATR Expert з внутрішньою шириною 25 мм та висотою 42 мм готові під безкамерні шини (tubeless). Встановлені покришки Maxxis Rambler 700x45C TR EXO забезпечують надійне зчеплення на гравії та легкому бездоріжжі.
Карбонове кермо Easton EC90 AX та винос Merida Team CC III забезпечують точне управління та комфортну посадку. Сідло Prologo Scratch M5 AGX з V-mount адаптером та підседільна труба Merida Team SL II 27,2 мм додають зручності під час довгих поїздок.
Велосипед не комплектується педалями, що дозволяє підібрати власні. Максимальне навантаження – до 120 кг. MERIDA Silex 9000 2026 – ідеальний вибір для гравійних гонок, тривалих пригод та активного катання по змішаних трасах.
Особливості:
- Повністю карбонова рама — легка та жорстка, дозволяє використовувати покришки до 700×45 мм або до 700×42 мм з крилами.
- Електронна трансмісія Shimano GRX Di2 1×12 — блискавичне, точне перемикання навіть у найскладніших умовах.
- Карбонові колеса Reynolds ATR — легкі, жорсткі й надійні, забезпечують максимальну ефективність на бездоріжжі.
- Геометрія у стилі MTB — розслаблений кут рульової забезпечує стабільність на важких ділянках маршруту.
- Wire Port внутрішня прокладка тросів — акуратний вигляд і зручність при використанні сумок на кермі.
- Карбонова вилка — додаткові кріплення для багажу та внутрішня маршрутизація для динамо-втулки.
- Кріплення для аксесуарів — велика кількість точок для встановлення фляг, багажників, крил та іншого обладнання.
- Сумісність з трансмісіями 1x або 2x — можливість індивідуального налаштування під стиль їзди.
Купити Велосипед 28″ Merida Silex 9000 2026 в офіційному магазині Merida Bikes Україна..
Геометрія
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Розміри покришок |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
| St Підсідельна труба Mm |
410 |
440 |
470 |
500 |
530 |
560 |
| Tt Верхня труба Mm |
530 |
550 |
565 |
580 |
600 |
620 |
| Cs Довжина пір’я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
69.5 |
430 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
69.5 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
74.5 |
| Bd Провис каретки Mm |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
75 |
| Ht Висота рульової склянки Mm |
110 |
130 |
150 |
170 |
190 |
210 |
| Fl Довжина вилки Mm |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
415 |
| R Річ Mm |
378 |
392 |
402 |
412 |
426 |
441 |
| S Стак Mm |
549 |
570 |
588 |
607 |
626 |
645 |
| Wb Колісна база Mm |
1031 |
1048 |
1065 |
1082 |
1104 |
1126 |
| Sh Стендовер Mm |
707 |
734 |
771 |
798 |
825 |
852 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
| Зріст, см |
155-167 |
160-173 |
170-178 |
176-184 |
182-190 |
188-196 |
| Діаметр коліс |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |
28″ |

Технології Merida Silex 9000:
X-TAPER HEADTUBE
Точність рулевого управління життєво важлива для безпечного та надійного управління, а X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити цю точність. Великий діаметр гарнітури внизу в поєднанні з меншим діаметром угорі допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна езда та обладнання можуть возлагать на рулеву колонку, і все це без лишнього веса. Він дозволяє легко встановити конічні вилки управління і забезпечує точне і впевнене рулеве.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON — це особливий вуглеродний вид волокна, в який ми додаємо дуже маленькі наночастинки в смолу, яка зв’язує окремі вуглеродні волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Він настільки ефективний, що фактично може підвищити ударостійкість готового вуглеродного волокна на 40%, що дозволяє нам створити більш прочні та легкі композитні рами, що призводить до більш швидкого та жорсткого велосипеду.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
На більшості наших рам ми пропускаємо троси та шланги коробки передач та гальма через раму. Кабелі входять і виходять із рами через гладкі роз’єми, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT, для прокладання. Прокладання кабелів усередині рами захищає їх від негоди, придає чистий і точний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
DI2 READY
Електронна система перемикання Shimano Di2 забезпечує швидке, плавне та надійне перемикання. Зокрема, у дорожньому світі він рекомендував собі як основний вибір, коли на робочий день буде максимальна продуктивність. Маючи це у вигляді, у нас є широкий вибір високопродуктивних шосейних рам, які готові до Di2 і можуть вмістити електричний кабель, аккумулятор та інші невеликі параметри, які потрібні системі.
AWS

Це метод, який ми використовуємо для виробництва нашої рами з вуглеродного волокна. Вуглеволокно – укладається навколо спеціальних формувачів. Потім ми використовуємо камеру, щоб притиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечивши гладку внутрішню поверхню, видаляючи будь-які пустоти між шарами вуглероду, які можуть викликати потенційні слабкі місця, в результаті чого отримується більш прочна і легка рама.
F-MOUNT
Можливість регулярно перетворювати свій велосипед у всепогодний пригородний автомобіль з бризговиками та іншими пристосуваннями може бути справжнім плюсом, особливо при їзді по мокрим і, можливо, грязним дорогам і трасам. Для встановлення деяких із наших велосипедів обладнано F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення роблять додавання бризговиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризговики.
ДИСКОВИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ
Дисковий охолоджувач, який використовується на наших шосейних та гравійних велосипедах із вуглецевого волокна, є срібним елементом з кованого алюмінію, який знаходиться між гальмівним опорою та рамою. Алюмінієва деталь допомагає відвести тепло від гальмівної системи та швидко відвести його. Він знижує температуру до 35% і допомагає підтримувати максимальну роботу гальм для покращення контролю та продуктивності на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
ВНУТРІШНІЙ ЗАТИСК
Коли на рахунку будь-якої секунди, найдрібніші деталі можуть стати вирішальним фактором при перемозі чи ураженні, тому ми дивуємося на кожен аспект нашої оправи, щоб зробити їх максимально гладкими. За допомогою затискного механізму опорної стійки, що фіксує стійкість за допомогою самої кліні всередині рами, ми мінімізуємо турбулентність і потенційний опір, зберігаючи при цьому простоту регулювання висоти стійкості, що робить раму більш динамічною аеродинамічною, а також краще виглядає.
WIRE PORT
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна виготовити всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний і точний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі і конструкції кабелі і троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в правилі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
REMOVABLE F-MOUNT
Мостик, що знімається, на верхніх пер’ях рами забезпечує надійне кріплення крил, але може бути знятий для більшого зазору для багульника.