Велосипед 27.5 ” Merida One-Forty 800 Silk Anthracite / Black 2021
Підійдуть для звичайного катання, поїздок по місту і подорожей на тривалі відстані.
Велосипед Merida швидкий, надійний, легкий і універсальний.
Інженери Merida підготували нам сюрприз – ще більш комфортний, ще більш прохідний One-Forty, відмінною особливістю якого є колеса, передні – Maxxis Minion DHF, задні – Maxxis Dissector 27.5 дюйма.
Модель One-Forty 800 зібрана на алюмінієвій рамі з красивою формою. Трансмісія Sram GX Eagle-попереду на одну зірку 32, задня касета 10-52.
Характеристика:
- Розмір коліс 27.5 дюйма.
- Алюмінієва рама.
- Обладнання-Sram.
- Дискові гідравлічні гальма Sram Code R, 4 piston.
Особливість:
ЗБАЛАНСОВАНА ТРЕЙЛОВА ГЕОМЕТРІЯ
Геометрія ONE-FORTY має в основі геометрії” старшого брата”, ONE-SIXTY: короткі (435мм) задні пір’я, для спритності і завзятого характеру на трейлах.
Збалансований річ, низький центр ваги – в поєднанні з коротким виносом і широким кермом, ми отримали дуже веселе, але при цьому, впевнене управління.
ПІДВІСКА FLOAT LINK
Нижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи “плюшевість” і ефективність педалювання. Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття набагато більшого ходу, ніж позначені, в назві моделі. Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, при цьому залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
КРІПЛЕННЯ TRUNNION
Кріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом. Разом з підшипниками у верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості ідеальної настройки загальної продуктивності підвіски.
Трансмісія 1x
Сучасні трейлові байки створюються простими, надійними і ефективними. Трансмісія 1х ідеально забезпечує великий діапазон передач, зберігаючи низьку вагу. Створюючи раму на основі 1х трансмісії, ми змогли зробити Нижні пір’я короткими, забезпечивши байку верткість і моторність. Ідеально для сучасних трейлів.
КЛІРЕНС ПОКРИШОК
ONE-FORTY має кліренс, достатній для установки покришок 650B шириною до 2.6″, надаючи величезні можливості по вибору гуми. Широкі покришки забезпечують додаткове зчеплення і керованість там, де це потрібно, підвищуючи загальний рівень впевненості на складних трейлах.
SMART ENTRY
Троси, сорочки і гідролінії закріплені всередині рами з натягом, що запобігає їх биття об труби на нерівностях. Всі вхідні і вихідні елементи замінні, для сумісності з будь якою проводкою: Di2, гідролінії, гальмівні сорочки і сорочки перемикання.
Купити Велосипед 27.5 ” Merida One-Forty 800 Silk Anthracite/Black 2021 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
Розмір рами (сантиметр) |
41 |
44 |
48 |
52 |
St Підсідельна труба Mm |
410 |
435 |
475 |
515 |
Tt Верхня труба Mm |
572 |
596 |
619.7 |
643.4 |
CS Довжина пір’їв Mm |
435 |
435 |
435 |
435 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
66.3 |
66.3 |
66.3 |
66.3 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
75 |
75 |
75 |
75 |
BD Провис каретки Mm |
21 |
21 |
21 |
21 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
95 |
110 |
125 |
140 |
Fl Довжина вилки Mm |
542 |
542 |
542 |
542 |
R Річ Mm |
415 |
435 |
455 |
475 |
S Стак |
587 |
601.1 |
614.9 |
628.6 |
WB Колісна база Mm |
1144 |
1170 |
1194 |
1222 |
Sh Стендовер Mm |
708 |
723 |
750 |
778 |
Зріст См |
160 – 168 |
169 – 177 |
178 – 185 |
186 – 198 |
Технології Merida One-Forty 800:
АЛЮМІНІЙ PROLITE 66 З ПОТРІЙНИМ БАТТИНГОМ
Висококласний алюміній 6066 дуже легкий та міцний. Завдяки технологіям потрійного баттингу та гідроформування, Merida виробляє алюмінієві труби складної форми для найкращого співвідношення жорсткості рами до її ваги.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та надзвичайно міцні рами.
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ЗГЛАДЖЕНІ ЗВАРЮАЛЬНІ ШВИ
Згладженні зварювальні шви, для більш естетичного зовнішнього вигляду рами.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з однієї сторони. Вони дозволяють надійно зафксувати елементи підвіски, без ризику просковзевання із іншої сторони.
P-FLEX
Поєднання матеріалів та труб особливої форми, дозволяє рамі вигинатися біля сідла та нижніх пір’їв. Завдяки цьому, вдалося знизити вагу та додати жорсткості у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, яка використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для важких і/або важчих райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризк із заднього колеса. Це додаток до стандартного, короткого крила, який допоможе захистити підвіску і кабелі та подовжити строк їх служби.