Велосипед 27.5 ” Merida One-Sixty 4000 Teal / Black 2021
Підійдуть для звичайного катання, поїздок по місту і подорожей на тривалі відстані.
Велосипед Merida швидкий, надійний, легкий і універсальний.
Інженери Merida підготували нам сюрприз – ще більш комфортний, ще більш прохідний One-Sixty, відмінною особливістю якого є колеса, передні – Maxxis Assegai, задні – Maxxis Dissector 27.5 дюйма.
Модель One-Sixty 4000 зібрана на карбоновій рамі з красивою формою. Трансмісія Race Face Ride-попереду на одну зірку 32, задня касета 10-51.
Характеристика:
- Розмір коліс 27.5 дюйма.
- Карбонова рама.
- Обладнання-Shimano.
- Дискові гідравлічні гальма Shimano Deore M6120, 4 piston.
Особливість:
ПІДВІСКА FLOAT LINK
Нижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи “плюшевість” і ефективність педалювання.
Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття набагато більшого ходу, ніж позначені, в назві моделі. Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, при цьому залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
ПЕРЕВІРЕНА КОНСТРУКЦІЯ
ONE-SIXTY-один з головних шоу-стоперів в лінійці наших двухподвесов. Він відчуває себе відмінно як на трасах Enduro World Series, в руках Тоні Феррейро, так і в об’єктивах фотокамер преси. FLOW назвали його “істинним претендентом на звання кращого трейлового байка за свої гроші, з усіх на яких ми їздили” і “він правильний – правильні кути, правильні компоненти і правильна ціна”.
КРІПЛЕННЯ TRUNNION
Кріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом. Разом з підшипниками у верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості ідеальної настройки загальної продуктивності підвіски.
КАРБОН АБО АЛЮМІНІЙ
Дві версії: з переднім карбоновим трикутником і заднім трикутником зі сплаву 6061, а також, повністю алюмінієва версія. Невелика надбавка у вазі в порівнянні з” карбонової ” моделлю, і ми отримали прекрасну альтернативу для тих, хто хоче повністю алюмінієвий байк або тих, чий бюджет обмежений. У 2019 році всі моделі виробляються з повністю карбоновим лінком для зниження ваги і збільшення жорсткості.
АГРЕСИВНА ГЕОМЕТРІЯ
Перевірений в гонках улюбленець преси, наш ONE-SIXTY оснащений короткими 430-міліметровими пір’ям для більшої спритності, довгим Річем, заваленим кутом рульової і низьким центром тяжіння. Те, що називається “агресивною ендуро-геометрією”.
ТЕХНОЛОГІЯ BOOST
Стандарт Boost спереду і ззаду. Додаткові 6 міліметрів ширини задньої осі і 10 додаткових міліметрів передньої, 148 і 110 міліметрів відповідно. Менший кут з’єднання спиць і корпусу втулки робить колесо жорсткіше і міцніше. Лінія ланцюга зміщена назовні-необхідна умова для скорочення довжини нижніх пір’я.
Купити Велосипед 27.5 ” Merida One-Sixty 4000 Teal/Black 2021 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
Розміри покришок |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
Розмір рами (сантиметр) |
40 |
43 |
47 |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
430 |
470 |
Tt Верхня труба Mm |
563 |
597 |
632 |
CS Довжина пір’їв Mm |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
65.3 |
65.3 |
65.3 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
75 |
75 |
75 |
BD Провис каретки Mm |
6 |
6 |
6 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
100 |
110 |
125 |
Fl Довжина вилки Mm |
562 |
562 |
562 |
R Річ Mm |
415 |
445 |
475 |
S Стак |
592 |
601 |
614 |
WB Колісна база Mm |
1166 |
1201 |
1237 |
Sh Стендовер Mm |
717 |
736 |
766 |
Зріст См |
159 – 168 |
169 – 177 |
178 – 189 |
Технології Merida ONE-SIXTY 4000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба з верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок у смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішнє проведення кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 лише з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів і труб особливої форми, дозволяє рамі звиватися у сідла та нижнього пір’я. Завдяки цьому вдалося знизити вагу та додати жорсткість у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію кермової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії – завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. Залежно від моделі та конструкції кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і в кермі, або лише через спеціальні отвори під виносом.
FAST KINEMATIC
Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay, щоб мінімізувати вагу та потреби в обслуговуванні. Кожен розмір рами має певну швидкість прогресування, причому моделі з більшим радіусом дії мають підвищену прогресію, щоб краще підходити для більш важких та/або більш важких райдерів.
Регульований фліп-чіп можна використовувати для повних коліс 29er або різного розміру, зберігаючи геометрію для стабільного керування. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned кінематика: ШВИДКО, тому що це так.
ДОВГІ КРИЛА
ONE-FORTY та ONE-SIXTY мають можливість встановлення у спеціальні точки кріплення повного заднього крила, яке захистить вас від бруду та водяних бризків із заднього колеса. Це доповнення до стандартного, короткого крила, яке допоможе захистити підвіску та кабелі та продовжити термін служби.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
MERIDA SERVICE POUCH
Легкий доступ до спеціального відсіку на кінці нижньої труби карбонових велосипедів, де можна зберігати потрібні інструменти. SERVICE POUCH надає легкий доступ до внутрішніх кабелів, а також дозволяє зберігати там певні інструменти та міні насос.