Велосипед 29″ Merida Big.nine 400 2023
З майже 50-річною історією розробки і виробництва гірських велосипедів, моделі типу BIG.NINE 400, складають основу нашого асортименту. Один з найпопулярніших наших велосипедів з алюмінієвою рамою, подвійним баттінгом, 100-міліметровою повітряною вилкою Manitou, надійною 11-швидкісною трансмісією і потужними, але простими в управлінні гідравлічними гальмами Shimano. Ласкаво просимо в сім’ю MERIDA.
Маунтінбайк-одне з самих різних напрямків велоспорту і, мабуть, саме вибагливе до обладнання. У той час як двопідвісні велосипеди забезпечують чудові можливості на бездоріжжі, класичний хардтейл все ще залишається одним з більш універсальних «робочих інструментів».
Наші 29-дюймові маунтінбайки BIG.NINE випускаються з карбону і алюмінію і мають кілька варіантів геометрії. Карбони і LITE версії BIG.NINE мають гоночну геометрію і будуть ідеальними супутниками на трасах для кроскантрі XC, і марафонській гонці, в той час як більш розслаблена геометрія BIG.NINE TFS і SPEED надасть більш зручну і вертикальну посадку.
Наші класичні хардтейли складають основу нашого асортименту і демонструють наш величезний досвід і знання, які ми змогли отримати за півстоліття розробки і виробництва велосипедів.
Лінійка BIG.NINE символізує симбіоз сучасної технології виготовлення рам, уваги до деталей і якості «Зроблено в Тайвані».
Особливість:
- Алюмінієва рама з подвійним баттінгом і колесами 29″.
- Менш агресивна геометрія і більш вертикальна посадка для комфорту і контролю.
- Вилка Manitou Markhor 100 мм з дистанційним блокуванням.
- 11-швидкісна трансмісія Shimano Deore.
- Гідравлічний дисковий гальмо Shimano.
- Внутрішня проводка.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.nine 400 2023 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
St Підсідельна труба Mm |
370 |
430 |
470 |
510 |
560 |
Tt Верхня труба Mm |
570 |
590 |
610 |
630 |
650 |
CS Довжина пір’їв Mm |
440 |
440 |
440 |
440 |
440 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
70 |
70 |
70 |
70 |
70 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
73 |
73 |
73 |
73 |
73 |
BD Провис каретки Mm |
60 |
60 |
60 |
60 |
60 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
100 |
115 |
130 |
145 |
160 |
Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
R Річ Mm |
382 |
398 |
414 |
429 |
445 |
S Стак |
614 |
628 |
642 |
656 |
670 |
WB Колісна база Mm |
1069 |
1090 |
1110 |
1131 |
1152 |
Sh Стендовер Mm |
679 |
727 |
763 |
800 |
843 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
Зріст, см |
157-166 |
167-175 |
176-184 |
185-192 |
193-200 |
Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
Технології Merida Big.Nine 400:
РУЛЬОВИЙ СТАКАН X-TAPER
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ та нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладка зварювання, іноді її називають “зварюванням у два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий та органічний вигляд рами. На перший погляд, навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з вхідними плавними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо мінімум алюмінію 6061. В результаті з’являється можливість робити легкі та просунуті рами. Ми використовуємо додаткову термообробку та батовані труби із двома параметрами товщини стінок для виробництва легких та жорстких рам.
TFS – СИСТЕМА ТЕХНОФОРМІНГУ
Техноформінг – механічний формувальний процес, де профіль труби формується за допомогою особливої прес-форми у поєднанні з металевою внутрішньою основою.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Велосипеди з технологією F-Mount мають інтегровані кріплення крил, що роблять їхню установку швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціальних крил).
ДРОПАУТ K-MOUNT
Інтегроване кріплення на нижньому пері для підніжки MERIDA (або будь-якої іншої сумісної підніжки).
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Велосипеди з технологією C-Mount мають інтегровані кріплення багажника, що роблять його встановлення швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціального багажника).
Крутезний байк!
Вибирав між 200 і 300, але як побачив 400 в кольорі silk fall green – вибрав остаточно)
З основних, дійсно вартих уваги відмінностей це касета 11-51 – без неї я б тягав ровер під гору пішки(хоча по прямій дуже нудно їхати з такою комбінацією), та повітряну вилку маніту маркхор – вона відпрацьовує всі гроші на 100%.
Наразі встиг відкатати всю зиму. З недоліків можу згадати хіба
– шифтер висить на одному кріплені з ручкою гальм на досить великому куті один від одного, тому доводиться аби розчипірювати великий і вказівний пальці, або переставляти руку кожного разу, щоб зручно дотягнутись до одного чи іншого;
– троси заховані в рамі, але буває тарахкотять
Дякую працівникам магазину за консультацію!
Підкажіть будь ласка чи є можливість змінити зірку на шатунах на 34-36 зубчиків
Вітаємо вас.
Так, можливо, наприклад, на “Зірка шатунів Shimano FC-M7000-1 SLX 34зуб. 11-швидк.” Ціна 1437 грн.