Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 8000 2024 пропонує покращені характеристики для подолання різних маршрутів. З використанням передової рами з вуглецевого волокна із прогресивною геометрією цей новий BIG.NINE TR 8000 підвищує продуктивність при спусках завдяки вилці зі збільшеним ходом до 120 мм, більш агресивними шинами та подсідельному штирю, що забезпечує поліпшений контроль. Вилка Fox 34 SC гарантує точність та керованість, а бездротова трансмісія SRAM GX T-Type та легкі карбонові колеса Reynolds забезпечують видатну швидкість як у підйомах, так і на спусках. Здатний до крос-кантрі та даункантрі, цей велосипед готовий до будь-яких пригод.
Гірський велоспорт надає широкий спектр дисциплін, які вимагають високих стандартів обладнання, і BIG.NINE TR 8000 легко відповідає цим вимогам. Навіть при тому, що велосипеди з повною амортизацією надають вражаючі характеристики ходу, класичний хардтейл залишається популярним інструментом. Наша лінійка BIG.NINE із колесами 29er, виготовлена з вуглецю та алюмінію, пропонує різні варіанти геометрії.
Оновлена серія BIG.NINE із рамою з вуглецевого волокна CF та алюмінієвою рамою LITE пропонує сучасну геометрію зі збільшеним кліренсом і стабільністю, забезпечуючи більш ефективне справляння з трасами. Варіанти TR готові до перешкод, пропонуючи збільшений хід вилки, агресивні шини та стійкі опорні стійки для спусків.
Геометрія BIG.NINE TFS та SPEED приносить більше комфорту з більш розслабленою вертикальною посадкою. Наші хардтейли є основою нашого асортименту, демонструючи багатий досвід, накопичений протягом майже півстоліття виробництва велосипедів. Серія BIG.NINE відображає сучасні технології виробництва рам, увагу до деталей та високу майстерність “Made in Taiwan”.
Основні характеристики включають легку раму з вуглецевого волокна CF3 із просвітом між шинами 2,4 дюйма, прогресивну геометрію з AGILOMETER для впевненого керування, вилку Fox 34 SC із ходом 120 мм для поліпшених спусків, бездротову 12-швидкісну трансмісію SRAM GX T-type, легку карбонову колісну пару Reynolds та готові до бездоріжжя шини. Легкий подсідельний штирь MERIDA з дистанційним важелем доповнює загальні можливості цього велосипеда.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 8000 2024 за вигідною ціною у нашому інтернет-магазині Meridabikes.in.ua.
Характеристики:
Легка рама з вуглецевого волокна CF3 із зазором між шинами 2,4 дюйма.
Прогресивна геометрія з розміром AGILOMETER для впевненого поводження.
Вилка Fox 34 SC з ходом 120 мм для кращого спуску.
Легка карбонова колісна пара Reynolds і готові до бездоріжжя шини.
Легкий підсідельний штир MERIDA з дистанційним важелем.
Купити Велосипед 29″ Merida Big.Nine TR 8000 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами
S
M
L
XL
XXL
Розміри покришок
29″
29″
29″
29″
29″
St Підсідельна труба Mm
380
410
440
470
500
Tt Верхня труба Mm
594
614
637
659
681
Cs Довжина пір’я Mm
430
433
436
439
442
Hta Кут рульової колонки Гр
66.9
66.9
66.9
66.9
66.9
Sta Кут підсідельної труби Гр
74.2
74.2
74.2
74.2
74.2
Bd Провис каретки Mm
57
57
57
57
57
Ht Висота рульової склянки Mm
95
95
105
115
125
Fl Довжина вилки Mm
530
530
530
530
530
R Річ Mm
420
440
460
480
500
S Стак Mm
614
614
624
633
643
Wb Колісна база Mm
1132
1155
1182
1209
1235
Sh Стендовер Mm
711
711
717
738
759
Таблиця розмірів
Розмір рами
S
M
L
XL
XXL
Зріст, см
156-171
166-178
174-186
182-194
190-200
Діаметр коліс
29″
29″
29″
29″
29″
Технології Merida Big.Nine TR 8000:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ і нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою ‘Di2 Ready’ готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.