Велосипед 27.5″ Merida Big.Seven 100 2024
Колеса 27.5″ надають вам фантастичне прискорення та відмінну керованість. Ідеальний вибір для наступних поїздок.
Ми об’єднали нашу алюмінієву раму з подвійним баттингом з повітряною вилкою та надійною, 10-швидкісною трансмісією від Shimano, задля досягнення максимального комфорту та контролю. посадка, ніж у наших моделей, що використовуються для змагань, знижує навантаження на поперек та покращує видимість дороги попереду.
BIG.SEVEN є основою нашого асортименту та демонструють наш величезний досвід та знання, які ми змогли отримати за півстоліття розробки та виробництва велосипедів. Лінійка BIG.NINE символізує симбіоз сучасної технології виготовлення рам, уваги до деталей та якості «Зроблено в Тайвані».
Особливість:
- Алюмінієва рама з подвійним баттінгом та колесами 27.5″ дюйма.
- Менш агресивна та вертикальна посадка для максимального контролю та комфорту.
- Повітряна вилка Suntour XCR LOR з ходом 100 мм та блокуванням.
- 10-швидкісна трансмісія.
- Гідравлічні дискові гальма.
- Внутрішня проводка.
Купити Велосипед 27.5″ Merida Big.Seven 100 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
Розміри покришок |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
St Підсідельна труба Mm |
340 |
380 |
440 |
480 |
Tt Верхня труба Mm |
550 |
570 |
590 |
610 |
CS Довжина пір’їв Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
69 |
69 |
69 |
69 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
73 |
73 |
73 |
73 |
BD Провис каретки Mm |
30 |
30 |
30 |
30 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
100 |
115 |
130 |
145 |
Fl Довжина вилки Mm |
487 |
487 |
487 |
487 |
R Річ Mm |
378 |
394 |
409 |
425 |
S Стак |
563 |
577 |
591 |
605 |
WB Колісна база Mm |
1056 |
1078 |
1099 |
1120 |
Sh Стендовер Mm |
649 |
689 |
740 |
778 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
Зріст, см |
145-161 |
156-168 |
164-176 |
172-184 |
Діаметр коліс |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |

Технології Merida Big.Seven 100:
РУЛЬОВИЙ СТАКАН X-TAPER

Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ та нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладка зварювання, іноді її називають “зварюванням у два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий та органічний вигляд рами. На перший погляд, навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ

Вся проводка виконана всередині рами з вхідними плавними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо мінімум алюмінію 6061. В результаті з’являється можливість робити легкі та просунуті рами. Ми використовуємо додаткову термообробку та батовані труби із двома параметрами товщини стінок для виробництва легких та жорстких рам.
TFS – СИСТЕМА ТЕХНОФОРМІНГУ
Техноформінг – механічний формувальний процес, де профіль труби формується за допомогою особливої прес-форми у поєднанні з металевою внутрішньою основою.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Велосипеди з технологією F-Mount мають інтегровані кріплення крил, що роблять їхню установку швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціальних крил).
ДРОПАУТ K-MOUNT
Інтегроване кріплення на нижньому пері для підніжки MERIDA (або будь-якої іншої сумісної підніжки).
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Велосипеди з технологією C-Mount мають інтегровані кріплення багажника, що роблять його встановлення швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціального багажника).