Велосипед 27.5″ Merida Big.Seven 20 SE 2025
Алюмінієвий хардтейл початкового рівня з двома зірками 27,5″, що відрізняється більш вертикальною і, отже, більш комфортною посадкою, ніж наші гоночні хардтейли. Така посадка створює менше навантаження на поперек, а також покращує огляд попереду. Амортизаційна вилка SR1 та гідравлічні дискові гальма ще більше підвищують комфорт та керованість.
Альтернатива нашим хардтейлам BIG.NINE 29er для гонщиків, які віддають перевагу меншим 27,5-дюймовим колесам. Останнє покоління алюмінієвих рам наших гірських велосипедів BIG.SEVEN TFS та SPEED з тонкими трубами створює новий вигляд та більш розслаблену геометрію.
Укорочена верхня труба і вища рульова труба забезпечують більш вертикальну посадку та покращену видимість траси. Подібно до нашої лінійки BIG.NINE з 29-дюймовими колесами, наші класичні хардтейли BIG.SEVEN є основою нашого асортименту та демонструють величезне багатство досвіду та знань, які ми змогли отримати за більш ніж півстоліття виробництва та виготовлення велосипедів.
Вони є симбіозом між сучасною технологією рам, увагою до деталей і майстерністю, що символізує «Зроблено в Тайвані».
Особливість:
- Алюмінієва рама з подвійним баттингом та 27,5-дюймовими колесами.
- Менш агресивна та більш вертикальна геометрія для максимального контролю та комфорту.
- Амортизаційна вилка SR Suntour з ходом 100 мм та блокуванням.
- 8-швидкісна трансмісія Shimano з потрійною передньою зіркою.
- Гідравлічні дискові гальма.
- Внутрішнє прокладання кабелю.
Купити Велосипед 27.5″ Merida Big.Seven 20 SE 2025 по хорошій ціні в офіційному магазині Merida Bikes Україна.
Геометрія
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
| Розміри покришок |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
| St Підсідельна труба Mm |
340 |
380 |
440 |
480 |
| Tt Верхня труба Mm |
550 |
570 |
590 |
610 |
| CS Довжина пір’їв Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
| Hta Кут рульової колонки Гр |
69 |
69 |
69 |
69 |
| Sta Кут підсідельної труби Гр |
73 |
73 |
73 |
73 |
| BD Провис каретки Mm |
30 |
30 |
30 |
30 |
| Ht Висота рульового стакана Mm |
100 |
115 |
130 |
145 |
| Fl Довжина вилки Mm |
487 |
487 |
487 |
487 |
| R Річ Mm |
378 |
394 |
409 |
425 |
| S Стак |
563 |
577 |
591 |
605 |
| WB Колісна база Mm |
1056 |
1078 |
1099 |
1120 |
| Sh Стендовер Mm |
649 |
689 |
740 |
778 |
Таблиця розмірів
| Розмір рами |
XS |
S |
M |
L |
| Зріст, см |
145-161 |
156-168 |
164-176 |
172-184 |
| Діаметр коліс |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |
27.5″ |

Технології Merida Big.Seven 20 SE:
РУЛЬОВИЙ СТАКАН X-TAPER

Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8″ та нижнім підшипником 1 1/4″ або 1 1/2″ забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладка зварювання, іноді її називають “зварюванням у два проходи”. Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий та органічний вигляд рами. На перший погляд, навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ

Вся проводка виконана всередині рами з вхідними плавними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Велосипеди з технологією F-Mount мають інтегровані кріплення крил, що роблять їхню установку швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціальних крил).
ДРОПАУТ K-MOUNT
Інтегроване кріплення на нижньому пері для підніжки MERIDA (або будь-якої іншої сумісної підніжки).
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Велосипеди з технологією C-Mount мають інтегровані кріплення багажника, що роблять його встановлення швидкою, простою та надійною (деякі велосипеди вимагають спеціального багажника).
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо мінімум алюмінію 6061. В результаті з’являється можливість робити легкі та просунуті рами. Ми використовуємо додаткову термообробку та батовані труби із двома параметрами товщини стінок для виробництва легких та жорстких рам.
TFS – СИСТЕМА ТЕХНОФОРМІНГУ
Техноформінг – механічний формувальний процес, де профіль труби формується за допомогою особливої прес-форми у поєднанні з металевою внутрішньою основою.