Велосипед 29″ Merida Ninety-Six 7000 2024
Раніше був час, коли вам доводилося вибирати між характеристиками трейлового велосипеда та вагою, готовою до перегонів по пересіченій місцевості. Вже немає. Передайте привіт NINETY-SIX 7000. Він заснований на генах швидкості нашого переможця гонок з коротким ходом з карбоновою рамою CF4 і додає абсолютно новий рівень можливостей завдяки 120-міліметровій вилці Fox 34 SC Performance з довшим ходом у парі зі 100-міліметровою. назад. Додайте більш агресивні шини і більші чотирипоршневі передні гальма, і ви готові до роботи.
NINETY-SIX – це найновіша версія нашої машини, перевіреної на перегонах з крос-кантрі та марафонів на чемпіонатах світу. Він успадкував стрімкі гоночні гени старого NINETY-SIX і поєднує їх із новою готовністю та здатністю справлятися із сьогоднішніми вимогливими крос-кантрі та марафонськими дистанціями.
Платформа з вуглецевого волокна та підвіска P-FLEX є ідеальною основою для веселого, швидкого та люблячого бездоріжжя короткохідного повнопідвісного мотоцикла, який допомагає визначити, яким має бути сучасний гоночний велосипед для перегонів по пересіченій місцевості. Він здатний долати складніші, ніж будь-коли, гоночні траси світового класу, а також гонщиків, які хочуть долати надшвидкісні підйоми з можливістю спускатися, як ніколи раніше.
Для тих, кому потрібен крос-кантрі-байк для гонок, а не для розваг на високих швидкостях, моделі RC пропонують короткохідний велосипед зі 100-міліметровою вилкою спереду, шинами, що швидко й обертаються, і більш легким переднім гальмом.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF4 з ходом 100 мм та технологією P-FLEX.
- Сучасна агресивна геометрія з підсідельним штиром, що опускається.
- Хід 120 мм. Виделка Fox 34 SC для збільшення продуктивності.
- Карбонові колеса Reynolds TR 309 та агресивні шини Maxxis.
- Потужне 4-поршневе переднє гальмо Shimano XT.
- 12-швидкісна трансмісія Shimano XT.
Купити Велосипед 29″ Merida Ninety-Six 7000 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
Розмір рами (сантиметр) |
40 |
44 |
47 |
50 |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
440 |
470 |
500 |
Tt Верхня труба Mm |
576 |
596 |
619 |
643 |
CS Довжина пір’їв Mm |
435 |
435 |
435 |
435 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
68.5 |
68.5 |
68.5 |
68.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
76.5 |
76.5 |
76 |
76 |
BD Провис каретки Mm |
45 |
45 |
45 |
45 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
Fl Довжина вилки Mm |
503 |
503 |
503 |
503 |
R Річ Mm |
433 |
453 |
473 |
493 |
S Стак |
585 |
585 |
595 |
604 |
WB Колісна база Mm |
1126 |
1146 |
1169 |
1193 |
Sh Стендовер Mm |
730 |
731 |
736 |
738 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
158-173 |
168-181 |
177-190 |
185-200 |
Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Ninety-Six 7000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 тільки з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів та труб особливої форми, дозволяє рамі вигинатися біля сідла та нижніх пір’їв. Завдяки цьому, вдалося знизити вагу та додати жорсткості у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.