Велосипед 29″ Merida Ninety-Six 9000 2024
Той факт, що ви розширюєте свої можливості на підйомах, не означає, що ви хочете розслабитися на спусках, тому ми створили NINETY-SIX 9000. Легка карбонова рама P-FLEX забезпечує гени перегонів по пересіченій місцевості і можливості їзди по пересіченій місцевості. посилений завдяки вилці Fox 34 SC з ходом 120 мм та більш агресивним шинам. Додайте до списку мрійливого комплекту 12-швидкісну трансмісію SRAM Eagle GX AXS T-Type, потужні 4/2-поршневі гальма SRAM Level Stealth та карбонові колеса Reynolds, і ви отримаєте бездоганний комплект.
NINETY-SIX — це найновіша версія нашої машини, перевіреної на перегонах з крос-кантрі та марафонів на чемпіонатах світу. Він успадкував стрімкі гоночні гени старого NINETY-SIX і поєднує їх із новою готовністю та здатністю справлятися з сьогоднішніми вимогливими крос-кантрі та марафонськими дистанціями.
Платформа з вуглецевого волокна та підвіска P-FLEX є ідеальною основою для веселого, швидкого та люблячого бездоріжжя короткохідного повнопідвісного мотоцикла, який допомагає визначити, яким має бути сучасний гоночний велосипед для перегонів по пересіченій місцевості. Він здатний впоратися з складнішими, ніж будь-коли, гоночними трасами світового класу, а також гонщиками, які хочуть долати надшвидкісні підйоми з можливістю спускатися, як ніколи раніше.
Для тих, кому потрібен велосипед для крос-кантрі для гонок, а не для розваг на високих швидкостях, моделі RC пропонують короткохідний велосипед зі 100-міліметровою вилкою спереду, шинами, що швидко й обертаються, і більш легким переднім гальмом.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF4 з ходом 100 мм та технологією P-FLEX.
- Сучасна агресивна геометрія з бездротовою підвіскою.
- Хід 120 мм. Виделка Fox 34 SC з покриттям Kashima з низьким коефіцієнтом тертя.
- Карбонові колеса Reynolds TR 309 та агресивні шини Maxxis.
- Потужний SRAM Level Stealth, 4-поршневий спереду та 2-поршневий задні гальма.
- 12-швидкісна бездротова трансмісія SRAM GX Eagle T-Type.
Купити Велосипед 29″ Merida Ninety-Six 9000 2024 за хорошою ціною в нашому інтернет-магазині.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
Розміри покришок |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |
Розмір рами (сантиметр) |
40 |
44 |
47 |
50 |
St Підсідельна труба Mm |
400 |
440 |
470 |
500 |
Tt Верхня труба Mm |
576 |
596 |
619 |
643 |
CS Довжина пір’їв Mm |
435 |
435 |
435 |
435 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
68.5 |
68.5 |
68.5 |
68.5 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
76.5 |
76.5 |
76 |
76 |
BD Провис каретки Mm |
45 |
45 |
45 |
45 |
Ht Висота рульового стакана Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
Fl Довжина вилки Mm |
503 |
503 |
503 |
503 |
R Річ Mm |
433 |
453 |
473 |
493 |
S Стак |
585 |
585 |
595 |
604 |
WB Колісна база Mm |
1126 |
1146 |
1169 |
1193 |
Sh Стендовер Mm |
730 |
731 |
736 |
738 |
Таблиця розмірів
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
Зріст, см |
158-173 |
168-181 |
177-190 |
185-200 |
Діаметр коліс |
29″ |
29″ |
29″ |
29″ |

Технології Merida Merida Ninety-Six 9000:
X-TAPER HEADTUBE
Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8″ та нижнім діаметром 1 1/4″ або 1 1/2″, що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду і більш лаконічний зовнішній вигляд велосипеда.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з’єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
NON-SLIP TIGHTENING
Болти на TORX 30 тільки з одного боку. Вони дозволяють надійно зафіксувати елементи підвіски без ризику ковзання з іншого боку.
P-FLEX
Поєднання матеріалів та труб особливої форми, дозволяє рамі вигинатися біля сідла та нижніх пір’їв. Завдяки цьому, вдалося знизити вагу та додати жорсткості у тих місцях, де це потрібно.
ПОРТ ДЛЯ КАБЕЛІВ
MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.