Велосипед 29″ Merida One-Forty 500 2024
- Доставка по Києву та Україні
- Безкоштовна доставка від 2000 грн.
- Відправка замовлень НП до 500 грн по 100% передоплаті.
- Самовивіз
- Банківський переказ
- Кредитна карта
- Сплата при отриманні
Трейл-райдинг – це рух далі і швидше, ніж будь-коли раніше. Абсолютно новий ONE-FORTY 500 заохочує вас до цього завдяки повністю алюмінієвій рамі з нашою радикально новою геометрією траси, яка однаково добре очищає найскладніші підйоми та рве високогірні стежки. Немає сенсу виходити туди, якщо ви не можете повернутись, тому ми встановили високоякісний комплект, який забезпечує надійну роботу. Marzocchi і RockShox подбають про підвіску, в той час як широкодіапазонна 11-швидкісна трансмісія Shimano перетворює ваші зусилля в рух, а чотирипоршневі гальма перетворюють найлегший дотик на повільний.
Новий ONE-FORTY – досконалий трейловий велосипед, створений для найскладніших трас у світі. Це вершина сучасного трейлового катання, з дуже крутим кутом сидіння 80°, низькою передньою частиною та кареткою, що дозволяють долати найскладніші підйоми, в той час як збільшений виліт для всіх розмірів і добре збалансований кут нахилу голови 65° означають це все ще більш ніж здатне. розірвати будь-який спуск. З нашою новою системою розмірів райдери можуть використовувати раму з більш довгим або коротким вильотом незалежно від їх зросту, а підвіска стає прогресивнішою в міру збільшення розміру, щоб краще впоратися з більш важкими гонщиками. Ми також зосередилися на зниженні ваги та швидкості прокатки для підвищення ефективності. Усі велосипеди поставляються з довгохідними стійками-крапельницями, прокладкою кабелю WIRE PORT.
У світі постійних технічних інновацій легко випустити з уваги те, що повинен робити ваш велосипед; доставити ті досконалі моменти, коли все зникає під вами, і все, що є, це слід. Саме для таких моментів ідеального руху по трасі створено новий ONE-FORTY. Наша нова система розмірів дозволяє вам отримати бажану керованість, не надто турбуючись про висоту кузова, у той час як наша нова прогресивна геометрія та платформа підвіски дозволяють вам долати злети, падіння та все, що між ними – все, щоб ви могли втратити себе в гонці . зараз.
Ніхто не знає, як вони хочуть, щоб їх велосипед керувався краще, ніж ви, тому наш новий розмір AGILOMETER дозволяє вибирати досяжність і керованість майже незалежно від вашого зросту, при цьому отримуючи максимально можливий хід від наших 30-. Регульована стойка крапельниці 230 мм. Ви самі вирішуєте, чи ви хочете піп і веселитися з більш коротким вильотом або вибрати витягнуту кувалду велосипеда.
Наша нова кінематична підвіска FAST забезпечує хід задніх коліс на 143 мм і передніх на 150 мм, оснащених 29-дюймовими колесами, що швидко котяться, але з можливістю встановлення кефалі. Збільшення прогресії в міру збільшення досяжності дозволяє більш важким і важким гонщикам отримувати необхідну їм підтримку, не обмежуючи решту, в той час як наша конструкція flexstay забезпечує низький рівень обслуговування і ваги, але високу жорсткість. Ми також додали безліч інших нових функцій, призначених для того, щоб зробити велосипед менш витратним в обслуговуванні та більш довговічним, щоб ви могли зосередитись на тому, що важливо, на трасі попереду.
Універсальний трейловий байк повинен бути неперевершеним універсалом, здатним долати складний гірський ландшафт, зберігаючи при цьому гонщика досить свіжим, щоб повторити це знову і знову. Це непроста робота, але справжня проблема в сучасному світі гірського велосипеда полягає в тому, як задовольнити різні вимоги самих гонщиків, особливо коли функції, які одні гонщики вважають за обов’язкові, ненавидять інші.
Для деяких святим Граалем є покращена стійкість на швидкості під час руху стежками; для інших основна увага приділяється максимальній маневреності, легкому повороту і маневреності при проходженні через дерева. Хоча у збільшенні чи зменшенні розміру, щоб отримати бажані ходові характеристики, немає нічого нового, найчастіше це було з компромісами в інших місцях. Найчастіше хід стійки крапельниці був порушенийвін, кермо знаходився на неправильній висоті, підвіска також не могла працювати у кращому вигляді, і якщо ви хотіли встановити кефаль, геометрія була всюди. місце.
Новий ONE-FORTY включає довгий список нових технологій та ідей, які усувають ці компроміси та забезпечують максимальну продуктивність на трасі, незалежно від стилю водіння.
Наша абсолютно нова кінематика підвіски Flexstay-Adjustable-Size-Tuned робить те, що написано на бляшанці – це ШВИДКО. Flexstay означає, що ми позбулися точки повороту для меншого обслуговування та меншої ваги, його можна регулювати для роботи з повними 29-дюймовими колесами або змішаним налаштуванням «кефалі» без зміни геометрії, і він налаштований за розміром для забезпечення більшої прогресії швидкості колеса, оскільки ви збільшуєте довжину рами, дозволяючи меншим і легким гонщикам отримати доступ до всього їхнього ходу, а більш важким або сильнішим гонщикам потрібна підтримка, якої вони потребують.
Використання гнучкої конструкції означає, що задня частина стає більш жорсткою у всіх потрібних місцях, а менша кількість підшипників означає меншу вагу та менше обслуговування. Це як на наших карбонових, так і алюмінієвих рамах. Обидва були протестовані Інститутом ZEDLER, тому вони зроблені на віки. І перш ніж турбуватися про довговічність металу, що багаторазово згинається, конструкція рами і конфігурація підвіски засновані на мінімальному прогині при русі, що робить можливим використання алюмінію. ONE-FORTY протестований на відповідність стандарту all-mountain та ендуро категорії 4, і ми підтверджуємо це довічною гарантією, незважаючи на складну категорію використання.
Це регулюється, тому що ви можете використати повні 29 дюймів або змішані; це не має значення – геометрія така сама, хоча ми трохи допомагаємо маленьким колесам, збільшуючи хід з 143 мм до 151 мм. О, і тепер ми маємо 150-міліметровий хід спереду, бо це те, що вимагають сучасні трейли.
Ми відчуваємо біль маленьких гонщиків, які ніколи не зможуть дістатися до останнього відрізка шляху – ми також знаємо, як це важким і важким гонщикам, які бачать нижній бампер набагато більше, ніж це необхідно для здоров’я. Ось чому наша кінематика підвіски, налаштована за розміром, забезпечує більший прогрес у міру збільшення вашого розміру, тому більш важкі або сильні трейлові воїни можуть продовжувати тиснути на неї сильніше, у той час як решта (зокрема, легші і маленькі гонщики) можуть фактично використати хід, який вони принесли із собою на вечірку.
Кінематична система підвіски FAST є кроком вперед у всіх аспектах продуктивності, але ми розуміємо, чи хочете ви точно знати, як і чому ми цього досягли. Ось чому у нас є вся інформація, яку потрібно знати про швидкість удару для кожного розміру рами, а також про те, як порівнюються характеристики підвіски, коли ви використовуєте колеса різних розмірів в задній частині. У нас також є вся інформація, яку потрібно знати про показники захисту від присідань, щоб пояснити, як ми підвищили ефективність педалювання, не вбиваючи продуктивність на невеликих нерівностях, а також як наші нові показники захисту від підйому впливають на продуктивність при гальмуванні. Щоб дізнатися, що душа забажає, завантажте PDF-файл нижче.
Хочете перейти з установки кефалі в режимі вечірки на політ бізнес-класом з повним 29er? Це не проблема, а завдяки нашому фліп-чіпу це не створить проблем із геометрією. Зазвичай перехід на колесо меншого або більшого розміру буде мати ефект доміно, змінюючи кут рульової колонки, висоту каретки та безліч інших речей, з якими ви не хочете возитися, але завдяки цій тонкій інженерній думці, ви можете зберегти геометрію повністю статичної, змінюючи розмір заднього колеса . Це теж просто – лише пара фішок у шарнірі пір’я сидіння, які перевертаються, щоб компенсувати зміну діаметра колеса.
Нова геометрія ONE-FORTY забезпечує новий рівень продуктивності завдяки крутій підсідельній трубі для ефективного підйому та слабкого кута нахилу голови для зручного спуску. Біт посередині? Це залежить від вас. Вам потрібен довгий виліт для стабільного, стійкого відчуття на трасі чи, швидше, щось спритне та грайливе, що дозволяє швидко змінювати напрямок руху на одному диханні? Або, можливо, ви шукаєте більш збалансований підхід, який ідеальале підходить для гірських пригод, в яких є лише потроху. Вам не потрібно сперечатися про те, що правильно, а що ні; ви просто вибираєте те, що працює для вас.
Хоча ми, звичайно, не вигадали розміри велосипедів по вильоту, ми вважаємо, що наша комплексна система розмірів AGILOMETER, що включає хід піпетки та висоту керма, дає кожному кілька варіантів використання рами та вильоту без шкоди для пошуку ідеальної висоти точки контакту. /позиція.
Оцінити «звичайну» раму може бути складно, якщо ви застрягли з занадто довгою підсідельною трубою, яка обмежує величину опускання сидіння, яку ви можете використовувати, і кермом, який є занадто високим для вас. З іншого боку, зменшення розміру часто означає, що стійка не проходить досить далеко, навіть при повному висуненні, і що становище керма набагато нижче, ніж те, до чого ви звикли і де ви почуваєтеся комфортно.
Занадто коротка чи надто довга пошта-дропер не годиться. Ми вирішили цю проблему, встановивши нову стійку крапельниці MERIDA TEAM TR. Він забезпечує колосальні 230 мм ходу, але плавно регулюється до 30 мм. Ми також розробили низький стендовер та безперервну підсідельну трубу для всіх розмірів. Отримайте правильну висоту сідла, отримайте максимальний перебіг піпетки – і все це без заміни будь-яких компонентів.
Те саме стосується передньої частини, яка занадто низька або занадто висока. Коротка висота стеків на всіх велосипедах дозволяє опустити кермо тим, хто хоче, щоб його вдарили, але ми пропонуємо два різні підйоми керма для різних розмірів, щоб ви могли повернути їх туди, де вони вам потрібні, якщо вам це потрібно. Для подальшого точного налаштування досяжності та стека також можна встановити необхідну кількість прокладок. Вибір ваш.
Хоча рама, безумовно, є серцем і душею велосипеда, але також і дрібні деталі, які перетворюють чудову їзду на ідеальну їзду. Наша команда R&D складається з дизайнерів, інженерів та менеджерів з продукції, які не тільки створюють концепцію та проектують велосипеди, але й випробовують їх до краю. Протягом цих нескінченних днів у сідлі вони часто черпають натхнення у тому, які деталі та які невеликі зміни можуть допомогти надати велосипедам, таким як ONE-FORTY, ідеальне оздоблення. Наприклад, є наша TUBE BASE PLATE для перенесення резервної трубки, акуратно прикріпленої до рами, а на карбонових моделях є вбудоване кріплення для флягоутримувача Fidlock, так що навіть на найкоротші розміри рами можна встановити пляшку об’ємом 600 мл. Наші карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Це забезпечує широкий доступ для легкого,
Крім того, що ми пропонуємо достатній захист рами, щоб ваша рама виглядала свіжою і щоб ваша поїздка була тихою, у нас також є вбудоване заднє крило для захисту від бруду, а якщо потрібний додатковий захист від бруду та бризок, у нас також є довга версія у нашій програмі аксесуарів. Наша майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA ISCG05 та система NON-SLIP TIGHTENING у поєднанні з підшипниками більшого діаметру, а також різьбовою кареткою, підвіскою SRAM UDH, відстанню між задніми колесами Boost 148 доповнюють ONE-FORTY.
Новий ONE-FORTY – ідеальний вибір для трейлрайдерів, які шукають максимальну продуктивність, знають, які ходові якості їм потрібні, і насолоджуються як довгими днями в сідлі, так і складними гонками далеко від вторинної траси.
Ми використовуємо просту, гладку та безшумну внутрішню прокладку кабелю у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT. Коли ми говоримо про внутрішню прокладку кабелю, вона проходить усередині і спрямовується спереду назад як на карбонових, так і на алюмінієвих велосипедах. Кабелі не звисають на півдорозі, щоб їх можна було зачепити або пошкодити всередині велосипеда, завдяки нашій наскрізній прокладці шарніра.
Наша система NON-SLIP TIGHTENING дозволяє легко закріпити шарніри підвіски за допомогою всього лише одного інструменту, що спрощує налаштування на узбіччі та регулярне технічне обслуговування. Ми також досягли більшої довговічності завдяки більш міцним підшипникам більшого діаметру в наших з’єднаннях та шарнірах.
Потрібно більше вбудованої пам’яті? Карбонові моделі мають наш MSP – MERIDA SERVICE PORT. Він забезпечує широкий доступ для легкої, гладкої та безшумної внутрішньої прокладки кабелів у поєднанні з нашою гарнітурою WIRE PORT, але також є місце для зберігання деяких запасних частин на випадок надзвичайної ситуації.
Наш MSP дозволяє легко отримати доступ до ваших кабелів, але на карбонових рамах він також дає нам трохи місця для зберігання. Ось чому ми створили акуратну маленьку сумку в згорнутому вигляді, в яку можна взяти міні-помпу та кілька додаткових предметів на випадок надзвичайної ситуації, захищених від негоди та готових до того моменту, коли вони вам знадобляться. Але не використовуйте його для бутербродів – це безглуздо.
Наші велосипеди з карбоновою рамою оснащені вбудованим магнітним кріпленням Fidlock, що означає, що ви можете носити з собою пляшку з водою або комплект аксесуарів на велосипеді та швидко отримувати доступ до них без клопоту з кліткою. Просто поверніть, щоб звільнити, і киньте, щоб зафіксувати – це практично чаклунство.
Ви не хочете кататися без камери, але ви хочете, щоб ваша спина була вільна від рюкзака, а ваш велосипед був вільний від потворних ременів – не проблема, тому що наша знімна ПЛАСТИНА TUBE BASE PLATE означає, що ви можете носити камеру, а також картридж CO2 легко.
Додайте наш мультитул MERIDA V-Mount Multitool під сідло та шестигранний ключ 4/6 мм на важелі задньої осі, і ви будете готові до роботи без необхідності брати рюкзак.
Наше стандартне маленьке крило допомагає запобігти попаданню бруду та вологи на головний шарнір, але якщо ви також хочете, щоб ваше тіло було чистим, ви також можете запропонувати додаткове довге крило, яке жорстко кріпиться до велосипеда. Немає більше погано застебнутого захисного кожуха, що плескає навколо, чіпляється за шини або вашу раму – тільки акуратно вбудований захист.
Ми вибрали стандарти, які добре працюють та їх легко знайти, навіть якщо ви подорожуєте далеко від дому. Це означає відстань між задніми колесами 148 мм без зайвих опуклостей. Нижній кронштейн з різьбленням BSA тому знайти заміну буде легко, а встановити ще простіше. Універсальний утримувач перемикача SRAM, тому вам не потрібно турбуватися про пошук потрібної деталі під час подорожі.
У стандартну комплектацію також входить набагато більше захисту: протишумна тривимірна броня нижнього пір’я, захисна плівка в ключових областях, таких як внутрішній задній трикутник, і розширений захист нижньої труби для захисту велосипеда від сміття на трасі та аварій при транспортуванні. У нас є майже невидима, але дуже ефективна напрямна ланцюга MERIDA, щоб тримати ланцюг під контролем.
Купити Велосипед 29″ Merida One-Forty 500 2024 у хорошій ціні в нашому інтернет-магазині.
Розмір рами | ХS | S | M | L | XL |
Розміри покришок | 29″ | 29″ | 29″ | 29″ | 29″ |
St Підсідельна труба Mm | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
Tt Верхня труба Mm | 532 | 559 | 586 | 618 | 649 |
Cs Довжина пір’я Mm | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 |
Hta Кут рульової колонки Гр | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
Sta Кут підсідельної труби Гр | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
Bd Провис каретки Mm | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
Ht Висота рульової склянки Mm | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
Fl Довжина вилки Mm | 557 | 557 | 557 | 557 | 557 |
R Річ Mm | 426 | 453 | 480 | 509 | 535 |
S Стак Mm | 607 | 607 | 607 | 616 | 629 |
Wb Колісна база Mm | 1177 | 1204 | 1232 | 1265 | 1298 |
Sh Стендовер Mm | 730 | 735 | 738 | 735 | 730 |
Розмір рами | XS | S | M | L | XL |
Зріст, см | 148-163 | 158-173 | 168-183 | 178-192 | 187-200 |
Діаметр коліс | 29″ | 29″ | 29″ | 29″ | 29″ |
One-Forty
2024
1 рік на обладнання, Пожиттєва на раму
Cool Grey (Silver), Silk Dark Strawberry (Red/Black)
Червоний, Сірий
Rock Shox Deluxe Select+, lockout
Гірські
Shimano Deore
Shimano MT512, зірка 32 ATC, 170 мм XS/S, 175 мм-M up
Shimano Deore M6100, зірки 10-51T, 12 швидкостей
12 (1х12)
Shimano SL-MT500-IL / Shimano Deore M6100
Shimano Deore M6100 Shadow+, SGS
KMC X12
Shimano BB-MT-501, 24 мм
Дискові гідравлічні
Shimano Deore M6120, 4 piston
203 мм, Shimano RT30
203 мм, Shimano RT30
MERIDA EXPERT TR II, матеріал: алюміній, 780 WHB; XS/S 18 RHB; M/L/XL 30 RHB
MERIDA Expert EC
MERIDA EXPERT eTRII, алюміній, 35 мм діаметр, 0° кут, 40 мм всі розміри
Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck, Upper and lower IPS sealing
MERIDA COMP SL; V-mount
Дропер MERIDA EXPERT TR II, діаметр 34,9 мм, відступ 0 мм, XS/S з ходом 150 мм, M з ходом 170 мм, L/XL з ходом 200 мм
MERIDA EXPERT
Category 4: AM+ENDURO
ONE-FORTY LITE III
XS, S, М, L, XL
Алюміній
Двопідвіс
Marzocchi
Повітряна
Marzocchi Z2, 150 STR, конічна, зсув вилки 44 мм
29"
MERIDA COMP TR II, передня втулка шириною 110х15 мм, задня втулка шириною 148×12 мм, внутрішня ширина 28 мм, матеріал: алюміній, готовий до безкамерного використання
Maxxis Minion DHF, 29×2.5", fold, TR EXO 3C MaxxTera / Maxxis Dissector 29×2.4", fold, TR EXO+ MaxxTerra
Shimano TC500-B (пром) / Shimano TC500-MS-B (пром), передня втулка 110×15 мм, задня втулка 148×12 мм, 32 отвори для спиць, центральний замок
Касетна
Ultralite-29
MERIDA COMP TR, включаючи важіль знімний, шестигранний ключ на 6
Velcro strap & Tube Base Mount LITE
YWS-Alloy